Przerwa w blogowaniu do odwołania!

19:09

Prędzej czy później, to musiało nadejść
Cześć Wam! Pewnie zauważyliście, że od miesiąca nie pojawił się żaden post na blogu, na razie żaden inny się nie pojawi - czas na przerwę. Dlaczego, kiedy wrócę - jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam do lektury tego posta.


Nie wiem czy wiecie, ale jestem w trzeciej klasie gimnazjum, co oznacza, że już za półtora miesiąca będę pisał egzamin gimnazjalny, coś co spędza mi sen z powiek. Dlatego też chcę na razie zrobić sobie przerwę, wolę poświęcić ten czas na naukę, w końcu te wyniki zadecydują o rekrutacji do liceum. Na dodatek już niedługo przystępuje do bierzmowania, wierzcie lub nie, ale zjadłem tak dużo nerwów przez to wszystko, że szkoda gadać, ale to temat na inną okazję. Po prostu te dwa miesiące będą bardzo intensywne, dlatego też blog i tak byłby zaniedbywany.

Kolejny powód jest równie ważny, co brak czasu, mianowicie - brak chęci. Ostatnio zacząłem się konkretniej zastanawiać o tym, co ja w ogóle tworzę i zaczynam dostrzegać coraz więcej minusów. Ogólnie blogi recenzenckie są od niedawna strasznie schematyczne i takie same, tag, recenzja, book haul i tak w kółko. Owszem, u mnie jest podobnie, dlatego chcę to zmienić. Jeśli w najbliższym czasie powrócę do tworzenia na blogu, to z pewnością z licznymi modyfikacjami. Miałem parę postów w zanadrzu, ale po prostu - brak czasu i chęci nie wybiera. W dobrych porywach następny post pojawi się już za około 10 dni, kiedy to dotrze do mnie EpikBox, jednak tuż po nim - cisza. Jedna wielka cisza, której czasu trwania określić nie mogę. Przepraszam wszystkich, którzy lubią moje posty, jednak zrozumcie - w tym okresie muszę się skupić na szkole. Dlatego też - do, mam nadzieję, niedługiego zobaczenia! :)


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Szkoda... Bardzo lubię czytać Twoje wpisy! Mam nadzieję, że na testach pójdzie Ci dobrze, mnie czekają one za rok, i szybko tu wrócisz!
    Tymczasem zapraszam na recenzję "Szóstki wron"!
    http://book-dragon-blog.blogspot.com/2017/02/1-szostka-wron-recenzja-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminach!
    Właśnie też szukam pomysłu na zmiany, życzę szczęściaw szukaniu inspiracji i nowych pomysłów :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Ciebie z niecierpliwością! :)
    Każdy czasami potrzebuje przerwy, więc to co napisałeś jest w pełni zrozumiałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To absolutnie zrozumiałe. Są ważniejsze rzeczy od bloga.
    Życzę Ci powodzenia na egzaminach i czekam na powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem osobą, której ani trochę nie musisz tłumaczyć braku czasu, chęci skupienia się na zbliżającym się egzaminie i ogólnego zawirowania wokół bierzmowania - sama przechodzę teraz dokładnie to samo. U mnie dochodzi jeszcze brak pomysłu na to, co zrobić ze sobą po gimnazjum... W każdym razie, szkoda, że zawieszasz blog, ale jest to całkowicie zrozumiałe i na pewno będę czekać na Twój powrót. :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem Cię całkowicie. Ja też niedawno miałam przerwę, bo skupiłam się na nauce. Też jestem w III gimnazjum :)

    Pozdrawiam,
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń