Śnieżno-świąteczny Book Haul #8

16:15

Do postu posłuchajcie tego, bo to świetne jest: ~Ed Sheeran - Shape Of You~
Cześć Wam! Listopad i grudzień obfitowały w ciekawe zakupy książkowe. Być może 5 książek i jeden pakiet to nie jest wiele dla większości blogerów, ale jak co dwa miesiące pokaże Wam moje łupy. Zapraszam! 
Listopad był miesiącem, kiedy to wszystkie książki po prostu zostały przeze mnie kupione. Promocje kusiły, a i cierpiałem na niedobór jakichś dobrych powieści. No dobra, lecimy.
1. Młot Thora - nowa część trylogii Magnusa Chase'a miała swoją premierę w październiku, więc jej zakup był wręcz formalnością. Powiem Wam, że jakoś nie mam ochoty na razie na lekturę tej książki, wpadłem jak śliwka w kompot w Percy'ego Jacksona, ale o tym opowiem trochę później.
2. Behawiorysta - nowość od Remigiusza Mroza skusiła mnie swoich oryginalnym opisem, była to zdecydowanie ciekawa pozycja, jednak miała bardzo wiele błędów, jak na przykład brak realizmu. Rozglądam się za początkiem politycznej serii od tego autora, bo nie ukrywam, że jego styl jest naprawdę bardzo przystępny. Recenzja - klik.
3. Wszystko to co wyjątkowe - skusiłem się na tę pozycję podczas jednej z Biedronkowych promocji, ale z biegiem czasu trochę tego żałuje. Była to niestety najgorsza powieść, jaka wyszła spod pióra Matthew Quicka. Chaos, dziwactwa - te dwa słowa są najbardziej odpowiednie. Kto wie, może za kilka lat bardziej mi się spodoba. Recenzja - klik.

Grudzień kojarzy mi się przede wszystkim ze świętami. A za tym idą prezenty, a ich nie było mało. Należę do tego typu osób, które wolą raczej sprawiać komuś jakieś podarunki, aniżeli je dostawać, ale nie ukrywam, że było mi bardzo miło, kiedy je otrzymałem.
1. Moje Q&A - jest to prezent na klasowe Secret Santa (tak mówimy na Mikołajki) od mojej przyjaciółki i do tej pory jestem zachwycony tym dziennikiem. Pytania są naprawdę różnorodne i jak na razie niektóre wprawiły mnie w zakłopotanie. Polecam osobom, które lubią obserwować u siebie zmiany. Chcecie post na temat tej publikacji?
2. Zabójczyni - w tym Book Haulu nie mogło zabraknąć Sary J. Maas, podczas pobytu w Empiku, zauważyłem, że książka ta jest na promocji. Długo się nie zastanawiałem. Przeczytam tę pozycję w pobliżu premiery piątej części z serii Szklany tron, bo jak na razie cel przyświeca Dwór mgieł i furii.
3. Pakiet Percy'ego Jacksona - był to tak jakby prezent ode mnie, dla mnie, ale od mojej mamy na święta :P Zamówiłem pakiet podczas Black Friday na empiku, kiedy to był po pół ceny, więc była okazja. Oprawa jest prześliczna, podobnie jak treść. Zdążyłem już przeczytać drugą część i była dosyć udana, niebawem sięgnę po następne.

Ostatnie zakupy książkowe w 2016 podsumowane! Tym sposobem mogę zupełnie zamknąć temat zeszłego roku na moim blogu, teraz patrzymy jedynie w przeszłość. Piszcie, co dostaliście na ostatnie święta, jeśli chodzi o książki, zawsze ciekawi mnie ta kwestia. Na kolejny Book Haul zapraszam na początku marca, coś czuje, że będzie zdecydowanie bardziej obfity. Do napisania!


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Dla mnie tyle książek to mnóstwo :D Naprawdę!
    Jakoś ostatnio w ogóle nie trafiałam na fajne promocje książek które bym chciała, a przez to nic nie kupiłam :)
    Pozdrawiam i życzę zaczytanego 2017 roku!
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pod koniec roku też trochę poszalałem z zakupami książkowymi. A Zabójczynie czytaj jak najszybciej bo jest świetna.

    Pozdrawiam :-)
    http://placeformeandbooks.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. „Moje Q&A” bardzo mi się podoba. :) Świetny pomysł i wykonanie, książka po prostu idealna na prezent. Sama muszę obdarować bliskich paroma egzemplarzami. Pozdrawiam! :)

    majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat teraz czytam drugą część "Magnusa Chase'a" i myślę, że gdyby styl Riordana bardziej do mnie przemawiał, byłabym zachwycona. Po prostu z tym autorem nigdy nie jest mi na rękę i zawsze muszę się do czegoś przyczepić :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Harry'ego Pottera i przeklętego dziecka"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam drugi tom ilustrowanego "Harry'ego", "Behawiorystę" oraz "Hygge. Klucz do szczęścia" i jestem z tych prezentów niezmiernie zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama dostałam te przepiękne wydania Percy'ego Jacksona na święta i już niedługo będę się za nie brała. Percy'ego będę czytała drugi i mam nadzieję, że znów zauroczę się książkami Riordana. :)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także dostałam na święta Moje Q&A i bardzo mi się podoba, chociaż już czuję, że niektóre pytania egzystencjalne sprawią mi duży problem :) Zazdroszczę serii o Percym - ja jak na razie zatrzymałam się na trzecim tomie, ale całkiem podobają mi się te książki :)

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie najgorszą książką Quicka jest "Poradnik pozytywnego myślenia", koszmarnie mnie zmęczył. Percy jakoś mnie nie przekonuje, a po "Behawioryście" spodziewałam się czegoś więcej.

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń