Coldplay BOOK TAG (autorski)

12:00

Grafika na banerze została pożyczona z artykułu znajdującego się tutaj. Nubi Magazine, bardzo dobra robota z tym obrazkiem! :) / Graffic on this banner was taken from article being here. Nubi Magazine, great job with this picture! :)
Cześć Wam! Dzisiaj będziemy świadkami wiekopomnej chwili, aczkolwiek mam dla Was tag, którzy przygotowywałem od kilku ostatnich miesięcy. Moim ulubionym zespołem jest Coldplay, więc wpadłem na pomysł, żeby stworzyć własny Tag związany z tym zespołem. Czas na muzyczną rozrywkę, zapraszam!

1. Viva La Vida - postać, która miała bardzo trudną historię
Określenie trudna w przypadku Celaeny Sardothien jest naprawdę nieadekwatne. Tyle nieszczęść, a ona to wszystko przezwyciężyła. Mowa tutaj oczywiście o głównej bohaterce serii Szklany tron, która miała w swoim życiu naprawdę pod górkę. Zagłębiać się nie będę, bo spoilery czyhają wszędzie, aczkolwiek uwierzcie mi na słowo, to była naprawdę ciekawa i trudna opowieść. 

2. Paradise - świat książkowy, który jest najlepiej wykreowany
Od momentu lektury tej powieści nadal mam w głowie scenę, kiedy główni bohaterowie byli nad magicznym jeziorem. Coś pięknego! Jestem monotematyczny, ale tym razem jest to Prythian z Dworu cierni i róż ponownie autorstwa Sary J. Maas. Przeczytajcie to zrozumiecie, a gwarantuje Wam, nie pożałujecie. Jedynie poznacie miejsce, które można określić jako istny paradise. Recenzja - klik.

3. Yellow - książka z żółtymi elementami na okładce 
Nawiasem mówiąc, ta piosenka jest chyba najważniejszym utworem tego zespołu w moim życiu. Tyle wspomnień! Długo książki z żółtą okładką szukać nie musiałem, Trawers autorstwa Remigiusza Mroza jest spowity w właśnie takiej kolorystyce. Była to dobra powieść, jednak niestety najsłabsza z wszystkich tego autora. Recenzja - klik.

4. Fix You - książka, która pomimo słabego początku miała znakomite zakończenie
Przy okazji zobaczcie sobie ten taniec - klik. To po prostu piękne, ta piosenka potrafi wywołać naprawdę skrajne emocje. Jeśli chodzi o książkę, to z pewnością pasuje ona idealnie. Mowa tutaj o Kiedy odszedłeś, nie byłem pozytywnie nastawiony do tej pozycji, głównie przez to, że pierwsza część była dla mnie samodzielną historią. Mimo wszystko wyszło to bardzo dobrze. Recenzja - klik.

5. A Head Full Of Dreams - książka, którą poleciłbyś/abyś marzycielowi
Ta piosenka leci na początku każdego koncertu Coldplay i marzę by kiedyś ją usłyszeć w takich okolicznościach. Więc jeśli ktoś ma zbędny bilet na koncert tego zespołu w Warszawie, to wiecie do kogo się zgłaszać :P Jeśli chodzi o książkę - zdecydowanie Prawie jak gwiazda rocka, ta powieść to naprawdę diament wśród młodzieżówek. Każdy marzyciel przeżywa swoje wzloty i upadki, tak jest właśnie w tej książce. Recenzja - klik.

6. Adventure Of A Lifetime - najciekawsza powieść z motywem przygody
Do tego pytania mogę podciągnąć całą trylogię Endgame, jednak ostatni tom pod tytułem Reguły gry po prostu rozwala system. Przeczytałem blisko połowę, ale jestem zachwycony. Wyczuwam błędy, jednak pod wpływem całej tej intrygi jestem w stanie o nich zapomnieć. Jeśli się wahacie - przeczytajcie tę trylogię, bo jest po prostu prześwietna. Na dniach recenzja trzeciej części.

7. The Scientist - najpiękniejsza relacja miłosna w literaturze
Wielu romansideł w swoim życiu nie przeczytałem i jakoś wątpię, aby to uległo kiedykolwiek zmianie. Mimo wszystko to Zanim się pojawiłeś zawierało coś wyjątkowego. Relacja Lou i Willa była zdecydowanie bardzo osobliwa, jednak to wszystko miało w sobie jakiś czar. Nie, nie poryczałem się przy końcówce, ale będę przez długi czas pamiętał o tej książce. 

8. Hymn For The Weekend - książka z motywem podróży lub imprezowania 
Powieść, którą wybrałem do tego pytania zawiera w sobie obie te rzeczy. Papierowe miasta mają w sobie imprezy oraz podróże, z resztą są na tym drugim są oparte. Zauważyłem, że szał na Johna Greena minął i mamy bardzo wiele znacznie lepszych autorów młodzieżówek, cóż, chyba pora się nieco rozwinąć na ten temat. Recenzja - klik.

To już koniec tej muzycznej imprezy. Dobrze się bawiliście? :P Jeśli chcecie więcej tego typu Tagów, to piszcie z jakim zespołem bądź wykonawcą mogą być następne części. Wiem, że podobne posty bądź filmiki już były, ale odczuwałem potrzebę zrobienia tego o Coldplay. Do napisania moi drodzy!


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetny pomysł na tag ;)
    W prawdzie nie znam tego zespołu (raczej nie moje klimaty), słyszałam może dwie, czy trzy ich piosenki, więc w tej kwestii się nie wypowiem. Nie mniej jednak całość bardzo przyjemnie się czyta ;) Jeśli chodzi o książki Greena - jakoś nigdy nie podzielałam tego szału na powieści tego pana. Mnie najzwyczajniej w świecie nudziły, a po sięgnięciu po "19 razy Katherine" zraziłam się do niego całkowicie. "Zanim się pojawiłeś" było chyba jednym z najlepiej rozwiniętych i dojrzałych "romansideł" i już w trakcie jej czytania byłam pewna, że wrócę do niej w przyszłości :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego popołudnia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny ten tag! Również uwielbiam zespół Coldplay :) Miałbyś może coś przeciwko, gdybym kiedyś wykonała go u siebie na blogu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww też kocham Coldplay! Zdecydowanie najbardziej lubię "Sky full of Stars". Chętnie zobaczyłbym na Twoim blogu Tag związany z Lady Gagą, która jest moją królową! Może jakaś współpraca? Bo teraz powracam do siebie! :)
    Zapraszam na recenzję kultowej książki do mnie! <3
    x K

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak to robisz, że wymyślasz takie świetne tagi - ten jest naprawdę dobry! ;) ,,Prawie jak gwiazda rocka" to zdecydowanie książka dla marzycieli, ale także dla tych, którym brakuje nadziei. Mnie ta powieść zdecydowanie dodała sił i napełniła pozytywną energią. Jak napisałeś, moda na Johna Greena trochę już przeminęła, jednak mam nadzieję, że ten autor wkrótce zaskoczy nas czymś nowym, bo jest on jednym z moich ulubionych pisarzy. :)

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Coldplay słyszałam tylko ostatnio dość popularny ,,Hymn for the weekend". Ten zespoł to raczej nie moje klimaty (słucham cięższej muzyki), ale ta piosenka jest akurat spoczko :) Bardzo fajny tag i rób takich więcej! Może o twoim ulubionym filmie? A jeszcze co do ,,Dworu cierni i róż", czy serio jestem jedyną osobą, która jeszcze tego nie czytała? hahah Zapraszam do mnie: http://my-wooonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Coldplay, a ten tag to idealne połączenie tego co kocham - muzyki i książek. Yey! Zapraszam na mojego bloga, może przypadnie komuś do gustu -> poezjazvenus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałeś bardzo fajny pomysł na ten tag. Też słucham Coldplayu już od jakiegoś czasu <3

    Zapraszam do mnie (bo u mnie książkowo) i-love-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń