Prezentowy tag książkowy #mikołajki

12:00

Mam nadzieję, że dostaliście coś fajnego na Mikołajki :)
Cześć Wam! Dawno mnie tu nie było, no nie? Dzisiaj mam dla Was tag, który sam wymyśliłem. Pytania są związane z prezentami oraz dzisiejszym dniem, czyli mikołajkami. Taki krótki i luźny post. Jak wiecie od września nie było tutaj zbyt wielkiego ruchu, ale jestem na dobrej drodze, by to przezwyciężyć. No cóż, zapraszam! :) 


Mikołajki - książka, która umiliła Ci niejeden dzień
Stosunkowo długo zastanawiałem się nad tym pytaniem, serio. Jednak, ostatnio to Prawdodziejka zajęła mi naprawdę długo czasu. Nie mówię, że to źle - ten czas naprawdę był owocny i świetnie się bawiłem podczas lektury. Jest to idealna pozycja na jesień, można naprawdę oderwać się od rzeczywistości. Recenzja - klik.

Nietrafiony prezent - książka, która Cię rozczarowała
Nie lubię mówić o powieściach, które były okropne, jednak lubię wyżywać się nad Balladą o przestępcach. Tak, ta książka ma swoje dobre strony, aczkolwiek kiedy porównamy je z tymi złymi, mamy naszą odpowiedź. Nudna, bez żadnego sensu, słabi bohaterowie oraz ciągle porównania, po prostu wszystkiego do waginy. Nie, nie i jeszcze raz nie. Recenzja - klik.

Dajesz komuś prezent - powieść, która Cię mocno wciągnęła
To, że mnie wciągnęła nie znaczy, że mi się spodobała. Tak było w przypadku Behawiorysty Mroza. Skończyłem czytać tę książkę zaledwie kilka dni temu i mam bardzo mieszane odczucia. Im dalej w las, tym gorzej. Wszystko mnie bardzo wciągnęło i nadal odczuwam niedosyt związany z brakiem tej historii, jednak błędów było tutaj sporo.

Niespodziewany prezent - książka, która była zaskoczeniem
Mam problem z tym pytaniem. Rzadko kiedy jakaś książka mnie zaskakuje, jestem bardzo przewidywalnym człowiekiem. Jednak, zasięgając w mojej pamięci, mogę stwierdzić, że Fobos Dixena był dla mnie swego rodzaju zaskoczeniem. Nie miałem tutaj jakichś większych oczekiwań, a wyszło naprawdę bardzo dobrze. Recenzja - klik.


Nie wiesz jaki kupić prezent - książka, o której nie wiesz co masz sądzić
Pod koniec listopada trafiłem na najbardziej pokręconą i niezrozumiałą książkę w swoim życiu. Mowa tu o Wszystko to co wyjątkowe Matthew Quicka. Nadal zbieram myśli na temat tej pozycji, jednak po prostu nie potrafię. Być móże przeczytałem ją w niefortunnym momencie, za kilka lat na pewno powtórzę lekturę. Recenzja jeszcze w grudniu.


A co byś wnusiu chciał dostać na święta? - książka, którą chcesz dostać w prezencie
No cóż, przyznajcie się, kto nie dostał nigdy takiego pytania? Powiem Wam szczerze, że ostatnio nie mam zbyt wielu książek, które chcę przeczytać. Po prostu zaopatrzyłem się we wszystko, co chciałem i teraz już mam nie lada zagwozdkę w księgarni. Jeśli już mam wybierać, skłonie się ku Harremu Potterowi i Zakonowi Feniksa. Ta cegła mnie kusi od dłuższego czasu, pora już powoli kończyć Pottera.

Na dziś to już tyle. Mam nadzieję, że te kilka pytań przypadło Wam do gustu i zachęcam Was do odpowiedzenia na nie na swoich blogach. Poczujcie się nominowani! Pochwalcie się w komentarzach co dostaliście na dzisiejsze Mikołajki, lubię czytać o jakichś fajnych prezentach. Do zobaczenia w kolejnym poście (jeżeli takowy w ogóle powstanie).


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Genialny tag! Może umieszczę go u siebie, jeśli pozwolisz :) Ja dostałam na Mikołajki matę do ćwiczeń i sportowy top - teraz nie wymigam się od ćwiczeń! :D A mój trener podarował mi też czapkę Mikołaja, skarpety sportowe i czekoladowego Mikołaja :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z Books of Souls

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry Potter! <3 <3
    Świetny tag, z chęcią wykonam go u siebie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do tego co dostałam to skarpetki w renifry (one mają pomponik jako nos! *.*) i słodycze omnom

      Usuń
  3. Nie przeczytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, tak więc biednie trochę ;)"Behawiorystę" mam w czytniku i na pewno kiedyś się skuszę, ale zapewne dopiero w przyszłym roku :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten Tag, gratuluję pomysłu :)
    Jeśli znajdę chwilę wolnego czasu, to z chęcią wykonam go u siebie na blogu.
    Odpowiedzi równie ciekawe, części książek, które wspomniałeś nie czytałam jeszcze, np. powieści Quicka oraz "Behawiorysty", jednak być może Mroza otrzymam w prezencie na gwiazdkę i wtedy przekonam się na własnej skórze, jaka ta pozycja jest. Bo słyszę skrajnie różne opinie :P
    Pozdrawiam,
    Ola aka Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie potrafię jednoznacznie określić, co chcę dostać na święta - Niny jakieś tytuły chodzą mi ciągle po głowie, ale w końcu nie potrafię się na nic zdecydować :)

    Świetny tag :) W tym roku byłam chyba niegrzeczna, bo mikołajki mnie ominęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobnie jak Marzena, chyba byłam niegrzeczna, bo Mikołaj o mnie zapomniał :)
    Co do tagu, to czytałam "Behawiorystę" i zgadzam się, książka wciąga już niemal od pierwszych stron.

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba wina wieku, bo ja od kiedy skończyłam 18 lat nic nie dostaję 😉 tag super. Ale trochę się na niego spóźniłam. Zrób jakiś świąteczny, chętnie wezmę w nim udział 😉

    OdpowiedzUsuń