Grudniowy Wrap Up + TBR na Styczeń 16/17

12:00

Kończy się rok. Oraz grudzień.
Cześć Wam! Przyszła pora na ostatnie podsumowanie w roku, w grudniu działo się sporo, przełożyło się to też na książki. Zobaczycie także moje wstępne plany na styczeń przyszłego roku, które na pewno jeszcze ulegną zmianie. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam!

Był do dla mnie zdecydowanie trudny miesiąc, problemów było co nie miara. Do tego książki, które przeczytałem były dosyć.. średnie. No więc zobaczcie co towarzyszyło mi w ostatnim miesiącu roku.
1. Niezłomni - czekałem na tę książkę pół roku, dlatego też kiedy zobaczyłem ją jako nowość w bibliotece szkolnej, od razu po nią chwyciłem. Jestem jednak pozytywnie zaskoczony, gdyż było to średnie, jednak jako zakończenie serii całkiem znośne. Mam kilka zastrzeżeń, jednak mogę powiedzieć, że będę choć trochę tęsknił za Nocną Szkołą. Recenzja w styczniu.
2. Behawiorysta - zmroziło i to tak konkretnie. Nowa książka Remigiusza Mroza miała niestety błędy, takie jak brak realizmu, który doskwierał mi najbardziej. Mimo wszystko uważam, że warto sięgnąć po tę książkę, głownie przez jej morał. O nim powiedziałem trochę bardziej w recenzji, którą znajdziecie tutaj.

Na zdjęciu nie ma:
3. Miasto upadłych aniołów - powrót do serii Dary Anioła był dla mnie naprawdę zaskakujący. Na całe szczęście moja miejska biblioteka przyszła z pomocą kupując całą serię. Klimat był, przygody były, jednak czuć, że autorka napisała kontynuację tylko dla pieniędzy. Zobaczymy co będzie dalej, ale jestem pozytywnie nastawiony.

Czas na małe podsumowanie:
Liczba przeczytanych książek: 3
Liczba przeczytanych stron: 1300
Najlepsza książka: Behawiorysta
Najgorsza książka: Nie było takiej

Te plany są dosyć utopijne. W styczniu będzie tyle premier, że głowa mała! Dwór mgieł i furii, Naznaczeni śmiercią, Tajemne miasto, Endgame: Reguły gry. Dajcie mi wygrany los z Lotto. Ale wstępnie planuje sobie te trzy pozycje.
1. Miasto potworów - w momencie pisania tego postu (29.12) jestem w trakcie lektury tej powieści i to naprawdę przyjemna pozycja. Na święta otrzymałem pakiet Percy'ego i coś czuje, że 2017 będzie należał do Ricka Riordana. Mitologia grecka coraz bardzie zaczyna mnie fascynować.
2. Młot Thora - cóż, zapewne i tak tego nie przeczytam, no ale warto wspomnieć o tej pozycji. Pierwszy tom Magnusa przeczytałem w styczniu tego roku, więc być może tradycji stanie się zadość i postąpię podobnie. Czytaliście, jak wypada to w porównaniu do pierwszego tomu?
3. Zabójczyni - ta książka jest przepięknie wydana. Przeczytałem cztery części serii Szklany tron, ale nadal nie miałem okazji poznać nowelek, dlatego też chcę poznać losy Celaeny sprzed wydarzeń z pierwszego tomu. W końcu piąta część nadejść ma razem z wiosną, a podobnież sporo jest spoilerów ze zbioru opowiadań, więc warto to nadrobić. 

Czas na blogowe podsumowanie:
Liczba wyświetleń: 3230
Komentarze: 55
Nowi obserwatorzy: -1
Najpopularniejszy post: Najlepsze książki wydane w 2016 roku

Tak więc to już byłoby na tyle. Cóż, grudzień był naprawdę intensywnym miesiącem. Jutro ostatni dzień w roku, Sylwester. Pojawi się pewien post, w którym zobaczycie, ile przeczytałem, co przeczytałem i przede wszystkim, jakie były najgorsze książki przeczytane przeze mnie w 2016. Apetyt zaostrzony? Do napisania!


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Nie mogę się doczekać styczniowych premier *.* Szczególnie Endgame i Tajemnego miasta <3 Też muszę przeczytać Percy'ego w 2017! Koniecznie!
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Styczniowe premiery to coś, na co czekam najbardziej. Ja nie mogę, skąd ja wezmę na to wszystko pieniądze?! Biorąc pod uwagę, że muszę oszczędzać, bo w marcu "Gniew i świt" Renee Ahdieh...
    Jedna pozycja z TBR nam się zgadza - "Młot Thora". Jestem w trakcie czytania pierwszego tomu i na razie średnio mi się podoba (nie wiem, czy będę kontynuować serię), ale jeżeli się poprawi, to w domu czeka na mnie następna część :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Księgi wyzwań Dasha i Lily"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Behawiorysta" już zakupiony i czeka na przeczytanie ;-) Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Styczeń ograbi8 mnie z pieniędzy całkowicie! :D Ale jak tu się nie skusić na te wszystkie nowiutkie perełki? Szczególnie czekam na ,,Dwór mgieł i furii" oraz kontynuacje serii Starbound. :) Czekam na recenzję ,,Niezłomnych"!

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podobał ,,Behawiorysta'' i nie odczułam braku realizmu. Książka genialna <3
    Mam nadzieję, że w 2017 roku i ja zacznę swoją przygodę z Percy'm :)

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytaj Zabójczynie jak najszybciej. Mogę cię zapewnić, że nie pożałujesz. Ja w grudniu przeczytałem 6 książek, więc zakończyłem rok w wielkim stylu xD.
    Pozdrawiam
    http://placeformeandbooks.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń