Rok bloga Blue Kuba Books!

13:00

Rok temu urodził się mój blog. Rośnie bardzo szybko!
Cześć Wam! Dzisiaj mam dla Was post, który jest dla mnie naprawdę ważny. Jeśli dłużej mnie znacie, możecie wiedzieć, że jestem ogromnym fanem świętowania i okrągłych liczb. 10 sierpnia 2015 roku opublikowałem swój pierwszy post na blogu - klikasz na własną odpowiedzialność. Dzisiaj od tego wydarzenia mija dokładnie rok (i postanowiłem, że godzina publikacji będzie taka sama jak wtedy). Pomyśleć, że już taki szmat czasu piszę dla Was te posty.. Dlatego tym razem trochę podziękuje, trochę podsumuje i wzbudzę ciekawość :) Zapraszam!

Decyzja o założeniu bloga jest naprawdę jedną z najlepszych w całym moim życiu. Poznałem mnóstwo fantastycznych osób, poznałem tyle świetnych książek. Ale przejdźmy do rzeczy - wskażę Wam takie najciekawsze według mnie wydarzenia, które były bardzo, ale to bardzo istotne w historii Blue Kuba Books. No to lecimy!
12 listopada 2015 - na bloga wleciała pierwsza recenzja egzemplarza recenzenckiego, który dostałem od wydawnictwa SQN. Dzień, w którym otrzymałem książkę był jednym z lepszym w moim życiu. Poczułem na swoich barkach zaufanie tak poważnej instytucji jaką jest wydawnictwo. Endgame. Wezwanie okazało być się świetną powieścią i teraz czekam z niecierpliwością na trzeci tom. Zobacz tę pamiętną recenzję!
11 grudnia 2015 - tym razem opublikowany został mój pierwszy autorski Tag książkowy. Nie ukrywam, że trochę nad nim siedziałem, jednak obył się bez jakiegoś echa. Dotyczył on autorów, więc jeśli ktoś chcę go wykonać (być może to właśnie Ty jesteś nominowany!) to zapraszam. Zabawę znajdziecie tutaj!
22 lutego 2016 - kolejny dowód powierzenia mi ogromnego zaufania. Gdzieś tak w tym terminie zostałem wybrany przez Wydawnictwo Otwarte jako organizator Book Touru ze Szklanym Mieczem. Musiałem skompletować swoją drużynę (pozdrawiam Was kochani!) i książka wędrowała po Polsce. Bardzo dobrze wspominam tę akcję i mam nadzieję, że wydawnictwo jeszcze kiedyś podejmie się organizacji czegoś takiego. Recenzja książki!
19 maja 2016 - wtedy wstawiłem post, który obecnie ma najwięcej wyświetleń na moim blogu, oczywiście nie powiem Wam ile. Otwieranie EpikBoxa sprawiło mi naprawdę niesamowitą radość i zastanawiam się nad zamówieniem kolejnej edycji, jednak wiadomo mi jaka znajdzie się tam książka i mam lekkie wątpliwości.. Zobacz jak to otwierałem!
21 maja 2016 - Warszawskie Targi Książki moi mili!! Jest to bez dwóch zdań najlepsze wydarzenie, w jakim miałem okazję uczestniczyć w tym roku. Poznałem tyle osób, kupiłem świetne książki i wreszcie spotkałem ludzi, których znałem dotychczas tylko z internetu. Do tego przeprowadzono ze mną wywiad :P Za rok za 200% mnie tam zobaczycie!

Wiecie - jestem z klasy matematyczno-informatycznej, więc jestem również maniakiem jakichkolwiek statystyk. Nie mogłoby tu ich zabraknąć! Powiem Wam, że podczas zbierania tych liczb byłem bardzo zdziwiony - dużo tych cyfr.
Rok bloga przyniósł takie statystyki:
Opublikowane posty: 133 (wraz z tym)
Komentarze: 1060
Liczba wyświetleń: 42262
Obserwatorzy: 187
Liczba recenzji: 47
Wydawnictwa, które mi zaufały: 2
Liczba obserwatorów na Instagramie: 941
Liczba polubień na Facebooku: 160

Okej - czas przystopować z tymi liczbami, bo już mnie głowa od nich rozbolała. Mam nadzieje, że za rok będzie ich trochę więcej, w końcu chyba każdy bloger lubi, kiedy ich strona ciągle się rozwija. Tak jest też i w moim przypadku :P

Ten post nie mógłby również powstać bez kilku podziękowań, bo w końcu w tworzeniu tej strony nie byłem sam. Jeśli po prostu nie chcecie ich czytać to przejdźcie od razu do planów, bo dziękować będę też niektórym prywatnym osobom. Takie małe ostrzeżenie.
Podziękowania należą się.. przede wszystkim Wam - moim czytelnikom. Gdyby nie te 187 nie byłbym tutaj i nie pisał tego, no nie? Uwielbiam kiedy mi coś komentujecie, po prostu jesteście świetni. Dziękuję również kilku blogerom, którzy bardzo mi pomogli na początku mojej eskapady, a dokładniej Izie z bloga Isabel Czyta, która pokazała mi dokładniej jak to blogowanie działa i oczywiście całej grupie Pogaduchy u Aguchy - ludzie, jesteście świetni i dowiedziałem się od Was więcej niż przez kilka lat uczenia się w szkole :P Dziękuję też Julce, Luizie i Monice, które były moimi osobistymi recenzentkami, tyle ile ja się do Was napisałem o jakieś rady. Wspomnieć też trzeba o userach z forum Centrum Simów, to Wy pomogliście mi jakoś ładnie przygotować szablon i ogólnie zawsze mnie wspieraliście :P Pewnie ta osoba tego nie zobaczy, ale podziękowania należą się również dla mojej polonistki, z którą niegdyś stoczyłem dość ciekawą dyskusję na temat recenzji. To dzięki tej osobie, rozumiem ten typ posta jeszcze bardziej. Wszystkim Wam dziękuje, no!
A w najbliższym roku możecie się spodziewać.. większej ilości postów oczywiście :D Ale mówiąc jak najbardziej serio - recenzje i tagi będą codziennością, aczkolwiek ja zamierzam pisać swoje rzeczy. Moje serie, autorskie posty - tego będzie zdecydowanie więcej. W głowie mam również akcje tematyczne, jednak to jest jeszcze do przedyskutowania. Mogę Wam jeszcze powiedzieć o bardzo dalekich planach odnośnie BookTuba, aczkolwiek ja muszę do tego dojrzeć. Wiecie - głos i te sprawy. Ano i zakładka O mnie zostanie zaaktualizowana, bo sporo się w tej kwestii zmieniło. Mam nadzieje, że będzie klawo!

Na dzisiaj to już tyle. Mam nadzieję, że ten post przypadł Wam tak bardzo do gustu jak mi, w końcu kto by nie lubił obchodzić rocznicy bloga. Jeszcze rok temu nie pomyślałbym sobie, że będę w takim miejscu, o tej porze. Nawet nie pomyślicie sobie jak szybko to wszystko się dzieje. A już jutro będę miał coś dla Was. Ale najpierw zerknijcie do zakładki Recenzje i zobaczcie co tam jest. Być może będzie przydatne.. No to co - do zobaczenia za rok!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Gratuluję. Aż z sentymentu wróciłam do mojego wpisu z okazji pierwszych urodzin bloga :D Dalszych sukcesów życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów! <3
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ci takiego wielkiego sukcesu. A co do BookTuba to jestem na TAK. Teraz będę czekał na twój pierwszy filmik jak na premiere książki z ukochanej serii.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowity rok za Tobą, ale również pełen niespodzianek i szczęśliwych chwil. Życzę kolejnych równie dobrych!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych, koniecznie owocnych blogowych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaaaa
    Gratulacje! ♥
    Uwielbiam twojego bloga. Życzę dalszych sukcesów! :)
    Pozdrawiam,
    helloimbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń