Q&A #1 O jedzeniu, pasjach i spontaniczności

12:40

Dzisiaj trochę się o mnie dowiecie.
Cześć Wam! Dziś w sobotę, dzień, który wszystkim kojarzy się z wypoczynkiem mam dla Was coś niezobowiązującego. Dostałem ostatnio sporo nominacji do postów zwanych Liebster Blog Award, jednak postanowiłem, że wybiorę kilka pytań z każdego postu, które spodobają mi się najbardziej. A niektóre są naprawdę świetne! No to zapraszam.

Na pierwszy ogień kilka pytań od Weroniki z bloga Książkowy świat wyobraźni
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Nie wiem jak u Was, ale ja nie mam takowej. Często zmieniam piosenki, których słucham i rocznie potrafię mieć około stu ulubionych utworów :P Jednak, jeśli na ten moment mam wybrać takiej najlepszej, to mój wybór padł na 77 Bombay Street - Long Way. Ta piosenka idealnie wpasowała się w moją sytuację życiową, która nieskromnie mówiąc nie jest zbyt kolorowa i ciekawa.

2. Czy myślisz czasami o zakończeniu swojej przygody z blogowaniem?
Chyba w życiu każdego blogera nadchodzi kryzysowy moment, kiedy nic nam się nie chce i nie mamy ochotę łączyć tych wszystkich słów. Mimo wszystko nie mam takich myśli zbyt często, wiem, że blogowanie może być pasją, chociaż pamiętam tylko jak gdzieś tak na przełomie lutego i marca miałem niemały kryzys. Mam nadzieję, że jeszcze długo nie będę miał takich myśli.

3. Planowanie czy spontaniczność? Co u Ciebie przeważa?
Musicie wiedzieć, że jestem typem osoby, która w piątkowe wieczory zamiast wyjść gdzieś ze znajomymi, wolę siedzieć pod kocem i oglądać jakieś filmy. Bez dwóch zdań wolę wszystko pięć razy zaplanować, jednak zdarzają się sytuacje, które wręcz wymagają zagrania w spontaniczność. Nie mówię, że jest ona zła, jednak preferuje racjonalizm.

4. Jaki jest Twój sposób na stres?
To dość dziwne, ale ja się bardzo rzadko stresuje. Jedynie to uczucie towarzyszy mi na kilka minut przed wyjściem na scenę, mianowicie jestem takim jakby aktorem w kole teatralnym u mnie w szkole (graliśmy już nawet w Teatrze Dramatycznym w Płocku!), jednak chyba już przyzwyczaiłem się do tego typu tremy. Jeśli chodzi o inne rodzaje stresu - najważniejszy jest relaks i robienie tego co się lubi.

5. Gdzie chciałbyś najbardziej podróżować?
Pytanie wprost dla mnie. Podróże zawsze będą moim największym marzeniem, chcę zlecieć cały świat! Jednak, najbardziej chciałbym polecieć do Lizbony, czyli stolicy Portugalii. Od jakiegoś czasu mam bzika na punkcie tego kraju, ogólnie chciałbym zwiedzić cały półwysep Iberyjski. Oprócz tego moim marzeniem jest podróż do Azji, dokładniej do Wietnamu i Tajlandii, do tego jeszcze oczywiście obie Ameryki, wyszczególniając na Kolumbii i Nowym Jorku. I takim malutkim celem jest jeszcze koło podbiegunowe. Marzyć to umiem, no nie?

Przyszła pora na pytania od kolejnej Weroniki, tym razem z bloga Coś do przeczytania
6. Twoja ulubiona lektura szkolna?
Nie jestem zwolennikiem lektur, jednak najbardziej polubiłem pierwszą część Opowieści z Narnii oraz Małego Księcia. Te dwie książki obudziły we mnie, swego czasu chęć do czytania, a to na pewno nie było w podstawówce łatwe. Chciałem kiedyś kontynuować serię Lewisa, jednak jakoś nie jestem do tego przekonany.

7. Co sądzisz o popularnych książkowych tagach? Który z nich jest Twoim ulubionym?
Z biegiem czasu wiem, że tagi są swego rodzaju pasożytami na naszych blogach. Zrozumiałem to, kiedy niektóre tego typu zabawy zgarniały lepsze profity, niż recenzje, nad którymi pracowałem dłużej i bardziej wnikliwie. Nie mam ulubionego tagu, zerknijcie sobie na stronę na blogu, gdzie wszystkie tam są - tutaj zobacz!

8. Jakie masz pasje poza czytaniem?
Powiem Wam szczerze, że to właśnie czytanie obudziło we mnie wszystkie inne hobby. Cieszę się niezmiernie, ponieważ z pasjami żyje się po prostu lepiej, warto mieć takiego swojego konika. Jeśli chodzi o moje pasje - zbieram pocztówki (Postcrossing rules!), autografy znanych osób oraz jeżdżę nałogowo na rolkach. Oprócz tego gram w tym teatrze szkolnym i aktorstwo już od pięciu lat mnie strasznie jara. Nawet miałem takie plany, żeby iść na studia w tym kierunku, ba - nadal je mam!

9. Twój ulubiony zespół muzyczny?
Muzyka jest bardzo ważnym aspektem w moim życiu, jak już Wam wcześniej mówiłem, zmieniam ulubione piosenki jak skarpetki, jednak zespoły muzyczne pozostają w moim sercu już chyba na zawsze. Od jakiegoś roku moimi ulubionymi zespołami muzycznymi są Twenty One Pilots (Heathens jest genialne) oraz Coldplay (Viva La Vida to mój ulubiony utwór). Kocham muzykę indie rock, więc wiecie jak to jest.

10. Jaką kuchnię lubisz najbardziej?
Odpowiedź, że polską byłaby dość prozaiczną, jestem zaznajomiony z tą kuchnią od urodzenia, jednak odpowiem Wam jakie inne potrawy mi odpowiadają. Uwielbiam kuchnię włoską, wszelakie makarony są dla mnie przepyszne, ostatnio pokochałem spaghetti carbonara. Oprócz tego być może Was to zdziwi, ale lubię kuchnię niemiecką, jednak nie jadam jej tak często. Kuchnia chorwacka też jest klawa!

A więc na dziś to już tyle. Mam nadzieje, że dowiedzieliście się co nieco odnośnie mojej osoby, już niedługo kolejna część pytań, bo sporo jeszcze mam ich w zanadrzu. Tymczasem ja zapraszam Was jutro na coś, czego jeszcze u mnie nie było. Do napisania!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Dalej, przeczytaj reszte części z serii Opowieści z Narni. Według mnie wszystkie są na takim samym poziomie prolócz Magicznego Bratanka. Ta część jakoś mi nie przypadła do gustu.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzje Zabójczyni autorstwa Sarah'y J. Maas :)
    http://placeformeandbooks.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie jestem w mniejszości, ale ,,Mały książę" nie zrobił na mnie tak wielkiego wrażenia, jak myślałam. Moimi ulubionymi lekturami byli ,,Chłopcy z Placu Broni"oraz ,,Ania z Zielonego Wzgórza". :) Ja także uwielbiam kuchnię włoską, a za polską znów nie przepadam ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Postcrossing!! To jest CUDOWNE! :D Tylko szkoda, że znaczki u nas takie drogie, ughhhhhhh ;-;
    Też bym zwiedziła cały świat <3
    Ja jestem raczej typem, który planuje, ale czasami do mojego życia wedrze się trochę spontaniczności ^_^ Spontaniczność jest najlepsza! ^_^

    OdpowiedzUsuń