Plany na maraton czytelniczy 7ReadUp 3.0

12:05

Maratony czytelnicze są klawe!
Cześć Wam! Na dzień przed rozpoczęciem akcji 7ReadUp chcę Wam zaprezentować moje plany na tę akcję. O tym na czym to polega opowiem Wam niżej, jednak od razu chcę powiedzieć, że jest to drugi maraton w którym biorę udział, więc jestem nieco podekscytowany. No to co - zapraszam!

7ReadUp jest maratonem czytelniczym organizowanym przez prześwietną Marthę Oakiss z bloga Secret Books trwającym cały tydzień. Ma on dwie wersje: easy oraz hard. Wersja easy polega na tym, żeby podczas siedmiu dni przeczytać jak najwięcej książek. Wyzwaniem w tejże wersji jest przeczytanie tylu książek, żeby suma grubości ich grzbietów wynosiła 7 cm. Wersja hard polega na tym, żeby urozmaicić swoje lektury o wyzwania. 10 wyzwań, można je wykonywać w dowolnej kolejności, łączenie książek. Dowolność rządzi!

Ja oczywiście biorę udział w wersji hard, wyzwania są naprawdę fajne, zdecydowanie lepsze niż te w ostatniej edycji BookAThonu, nie wziąłem udziału, z racji, że nie przypadły mi one do gustu. No to lecimy!
1. S JAK SIERPIEŃ - książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę "s"
Nie zajęło mi dużo czasu znalezienie na półce takowej książki, jednak wybiorę tutaj W ramionach gwiazd, książka ta ma dwie autorki, w tym Meagan Spooner, świetnie się składa! Jestem bardzo ciekawy tejże książki, choć szkoda, że o drugim tomie słuch zaginął.

2. OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ - książka, której w tytule występuje przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo
Tutaj miałem na półce tylko jedną taką książkę i jest nią Poradnik pozytywnego myślenia Matthew Quicka, który ma w sobie aż dwa ośmioliterowe słowa. Już niedługo premiera kolejnej książki tego autora, który bez dwóch zdań jest moim ulubionym, więc wypadałoby przeczytać tę pozycję.

3. WYPAD NAD MORZE - książka z motywem wody na okładce
Niestety nie znalazłem żadnej powieści z takową okładką :(

4. OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - książka, której z przeczytaniem ciągle zwlekasz
Również wybieram tutaj Poradnik pozytywnego myślenia, który stoi w mojej biblioteczce już od jakiegoś pół roku i muszę już to przeczytać, bo jeśli nie teraz to już chyba nigdy.

5. SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - przeczytaj książkę, a następnie obejrzyj ekranizację
Po raz trzeci - Poradnik pozytywnego myślenia. Ekranizacja bardzo mnie ciekawi, więc po lekturze na pewno obejrzę ten film.

6. WAKACJE PRZED KOMPUTEREM - książka, którą polecają polscy lub zagraniczni booktuberzy
Z naciskiem na amerykański booktube wybrałem tutaj W ramionach gwiazd, o tej książce nadal jest głośno i w sumie się nie dziwię, bo jest to pozycja na którą warto zwrócić uwagę.

7. WAKACYJNA OPALENIZNA - książka z pomarańczami i brązami na okładce
Coś te okładki mi nie podchodzą.. Tutaj również nic nie znalazłem :(

8. ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY - książka ze studentami i uczniami
Nie jest to może potwierdzone, ale mam wrażenie, że w Kuracji samobójców występują jacyś uczniowie. Dajcie znać w komentarzach czy przypadkiem się nie mylę :)

9. KONIEC WAKACJI - przeczytaj ostatni tom serii
Z tego co wiem to Kuracja samobójców jest finalną częścią dylogii z Sloane i Jamesem. Wydawanie tej serii jest dość pokręcone.

10. ÓSMY MIESIĄC - przeczytaj ósmą książkę z półki
Świetnie się złożyło, ponieważ na mojej drugiej półce ósmy od lewej strony jest Poradnik pozytywnego myślenia. Wcale nie przestawiałem książek, kochani!

A więc tak prezentuje się mój stos na 7ReadUp 3.0! Łączna suma grubości grzbietów - 9 cm.

Na dziś to już tyle. Mam nadzieje, że podołam wyzwaniom i przez ten tydzień będę czytał ile wlezie. Tym samym kończymy już tydzień, kiedy posty pojawiają się codziennie. Nie spodziewałem się, że przyjdzie mi to tak.. łatwo. Fajnie mi się pisało te wpisy! Czas na małą przerwę, a tuż po niej recenzja, po której mnie znienawidzicie. Do napisania!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Powodzenia! :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie dość wymagające wyzwanie, a niestety nie mam ostatnio za dużo czasu. Nie mniej jednak bardzo chętnie przeczytałbym Twoje podsumowanie tego wyzwania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tym wyzwaniu, a szkoda, bo pewnie bym się skusiła ;) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, bardzo sprytnie udało ci się przypasować książki do kategorii! Ja pierwszy raz biorę udział w maratonie czytelniczym, ale postawiłam przed sobą dość ambitne zadanie, czyli sześć książek, o łącznej ilości stron przekraczającej 2200 i grzbiety to 14,5 cm. Będę trzymała kciuki, żeby tobie również się udało!
    Tymczasem zapraszam na post rocznicowy! Tak, to już ROK, sama nie mogę w to uwierzyć! <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! ^_^ Też biorę udział ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuba, chwała Ci! Zapomniałam kompletnie o tej edycji, a tak wezmę udział dzięki Tobie :D
    Powodzenia,
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że już trochę za późno, ale przedstawię ci książki, których nie znalazłeś. Ta z motywem wody na okładce - ,,Ogień i woda" Victoria Scott. Bardzo polecam, jej recenzję znajdziesz u mnie na blogu ;) A książka z pomarańczami lub brązami na okładce to polecam ci ,,Próby ognia" Jamesa Dashera, tylko, że w tedy musiał byś przeczytać pierwszą część ,,Więzień Labiryntu". Recenzje tych książek również znajdziesz u mnie :)
    Pozdrawiam ;*

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow. Szkoda że wcześniej nie słyszałam o tym maratonie. Bookathon ostatnio rzeczywiście był mniej fajny niż zwykle, choć udział wzięłam. :)

    OdpowiedzUsuń