#konkurs Rozdanie z okazji roku bloga!

12:00

Jestem chyba dla Was za dobry.
Cześć Wam! Tak jak to już niedawno zapowiadałem (no chyba, że coś mi się pomyliło) mam dla Was dzisiaj rozdanie. Dość długo wahałem się czy na pewno mam uskuteczniać coś takiego, ale w sumie co mi tam. Wczoraj powiedziałem Wam, żebyście obczaili podstronę Recenzje na moim blogu. Dla osób, które serio tam były - będziecie mieli łatwiej. No to lecimy!

Dzisiaj nie będę owijał w bawełnę i po prostu chcę podarować Wam jedną książkę, jednak jak to musi być na moim blogu - nie będzie to aż takie łatwe. Postanowiłem, że nagrodą w konkursie będzie jedna z książek, jakie do tej pory zrecenzowałem na moim blogu. Jest ich (na dzień 11.08) aż 47 i tyle macie właśnie do wyboru. Znajdują się tam głównie młodzieżówki, jestem przekonany, że znajdziecie tam coś dla siebie. Zakładka z recenzjami staje przed Wami otworem! Nie braknie jednak również nagród pocieszenia - oprócz zdobywcy nagrody głównej, podarunki w formie moich blogowych zakładek dostaną aż trzy osoby, których odpowiedzi spodobają mi się najbardziej. Zapomniałem o najważniejszym - nagroda główna zostanie wylosowana.

1. Organizatorem konkursu i fundatorem nagrody jestem ja, autor bloga Blue Kuba Books.
2. Zgłoszenia trwają od 11 sierpnia do 25 sierpnia do godziny 23:59, natomiast wyniki zostaną opublikowane na fanpage'u bloga i w pierwszym poście dodanym po końcowej dacie zgłoszeń.
3. W konkursie brać mogą tylko osoby mieszkające na terenie Polski, nie wysyłam nagród za granicę.
4. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest obserwacja bloga Blue Kuba Books na witrynie Blogger.
5. Ze zwycięzcą skontaktuje się drogą mailową, jeśli osoba ta nie skontaktuje się w upływie tygodnia, wylosowany zostanie kolejny.
6. Nagrodę główną wygra jedna osoba, wyłoniona ona zostanie poprzez losowanie. Natomiast, trzy nagrody pocieszenia w formie zakładek z nagłówkiem bloga dostaną osoby, których odpowiedzi na pytanie konkursowe spodoba mi się najbardziej.
7. Każda osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie.
8. Rozdanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr4, poz.27 z późn.zm)

Na samym początku każdy uczestnik ma jeden los, jeśli wybierze książkę, wskaże pod jaką nazwą użytkownika obserwuje mojego bloga i wyrazi chęć udziału. Można też zdobyć dodatkowe szanse, w następujące sposoby.

Wzór zgłoszeniowy:
Zgłaszam się! (ogólnie, trzeba wyrazić chęć udziału)
Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: (1 los)
Adres e-mail: (w celu skontaktowania się po ewentualnej wygranej)
teraz opcje, które mogą zwiększyć szanse poprzez kolejne losy
Udostępniam baner: (1 los, tutaj link)
Na Instagramie obserwuje jako: (1 los)
Na Facebooku lubię jako: (1 los)
Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest? Odpowiedź uzasadnij: (1 los, odpowiedzenie na to pytanie jest równocześnie zgłoszeniem do nagrody pocieszenia w formie zakładek z nagłówkiem bloga)

Ten oto baner możecie udostępnić gdziekolwiek!

A więc to już dzisiaj tyle. Mam nadzieje, że ktokolwiek się zgłosi i wygra wymarzoną książkę. Dość długo planowałem ten konkurs, ale myślę, że pierwszy roczek bloga jest idealną okazją na świętowanie. No to co? Ja Wam życzę powodzenia i już jutro widzimy się w pewnym poście, w którym się chyba trochę o mnie dowiecie.. Do napisania!

You Might Also Like

46 komentarze

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Miasto Książek
    Wybieram książkę: "Korona w mroku"
    Adres e-mail: paulina0942@o2.pl
    Udostępniam baner: http://citeofbooks.blogspot.com/ na samym dole :)
    Na Instagramie obserwuje jako: czytaniemojapasja
    Na Facebooku lubię jako: Paulina Balcerzak

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga Blue Kuba Books jako: wercix99
    Wybieram książkę: "Chłopak, który stracił głowę"
    Adres e-mail: weronikaa516@gmail.com
    Udostępniam baner: http://ksiazkowyswiatwyobrazni.blogspot.com/p/konkursy.html
    Na Instagramie obserwuję jako: love.book.dream
    Na Facebooku lubię jako: Weronika Górzkowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Katarzyna Zabłotna
    Wybieram książkę : "Szklany tron" (Tak bardzo chciałabym ją przeczytać, że aż mnie ściska)
    Adres e-mail: kazablotna@gmail.com
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/117898348171969363368/posts/ZHUoX6qmGD5
    Na Instagramie obserwuje jako: kazablotna
    Na Facebooku lubię jako: Kasia Zabłotna

    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest: "Zanim się pojawiłeś"- szczerze powiedziawszy ulewa mi się już jak słyszę ten tytuł i jestem do niego nastawiona ekstremalnie sceptycznie. Widziałam, że i Ty miałeś podobne podejście do niej, dlatego chyba Ty jedyny nawet mnie do tej pozycji przekonałeś. Jak patrzę na innych blogach, "och ach, jaka cudowna ona będzie" a jeszcze jej nawet dana osoba nie przeczytała, to o Boże...Maczeta w kieszeni mi się otwiera. Bardzo mi się podobała ta opinia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Dominika Jachimowska
    Wybieram książkę: ,,Światło, którego nie widać" Anthony Doerr
    E-mail: d-jachimowska@wp.pl
    Udostępniam baner: booksofsouls.blogspot.com (na bocznym pasku, na dole)
    Na Instagramie obserwuję jako: books.of.souls
    Na FB lubię jako: Dominika Jachimowska
    Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: ma ra
    Wybieram książkę: Oddam Ci słońce
    Adres e-mail: mara180893@gmail.com
    Udostępniam baner: nie
    Na Instagramie obserwuje jako: nie
    Na Facebooku lubię jako: Marta N.
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest? Odpowiedź: Właśnie post recenzujący książkę "Oddam Ci słońce". W ostatnim czasie żadna recenzja nie zachęciła mnie do przeczytania jakiejś książki, tak jak ta :) Dlatego mam chrapkę na tę powieść. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga Blue Kuba Books jako: brisingr M
    Wybieram książkę: Światło, którego nie widać
    Adres e-mail: brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga Blue Kuba Books jako: Wiktoria Guziewicz
    Wybieram książkę: "Chłopak, który stracił głowę"
    Adres e-mail: vicky-7@o2.pl
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/114865288098540414815/posts
    Na Facebooku lubię jako: Dagmara Męcina

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Gab riela
    Wybieram książkę: "Wybrani" - C.J. Daugherty
    Adres e-mail: gabolek000@o2.pl
    Udostępniam baner: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html
    Na Instagramie obserwuje jako: -
    Na Facebooku lubię jako: -
    Odpowiedź: Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest "Rozmowy o książkach, czyli wywiad z Remigiuszem Mrozem #1". Dlaczego? To proste. Choć od tego autora nie przeczytałam jeszcze nic, nabrałam ogromnej ochoty na zapoznanie się z jego twórczością, bo nie dość, że Mróz jest znany i ceniony, to jeszcze wydaje się bardzo sympatycznym człowiekiem. A wywiady z pisarzami czytać uwielbiam - inspirują i pozwalają bliżej poznać ulubieńców każdego książkoholika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! :)
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Wero Nika
    Wybieram książkę : Szklany tron
    Adres e-mail: ronni09876@gmail.com
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/107136772693753931985
    Na Instagramie obserwuje jako: weraa517
    Na Facebooku lubię jako: -
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest "Marvel BOOK TAG". Głównie spodobał mi się on dlatego, ponieważ jestem fanką Marvela. Bardzo mnie zainteresowało, do jakich superbohaterów z Marvela dopasowałbyś różne postacie książkowe. Muszę przyznać- nie zawiodłam się, postacie zostały bardzo dobrze przyporządkowane. Najbardziej spodobało mi się porównanie Czarnej Wdowy do głównej bohaterki "Igrzysk śmierci" a to chyba dlatego, bo byłam dokładnie tego samego zdania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Anna Hh
    Wybieram książkę (jedną z tych, które są w zakładce recenzje): Plaga samobójców
    Adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    Udostępniam baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Na Instagramie obserwuje jako: malinowyskarbiec
    Na Facebooku lubię jako: Malinowy Skarbiec
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest? Odpowiedź uzasadnij: -

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Jack Jack
    Wybieram książkę (jedną z tych, które są w zakładce recenzje): Oddam ci słońce
    Adres e-mail: 77aja86gosh@gmail.com

    Udostępniam baner: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=166756697086569&id=100012567197848&pnref=story
    Na Facebooku lubię jako: Miłosz K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Karolina Klekowska
    Wybieram książkę: "Dotyk Julii"
    Adres e-mail: gepard1234@op.pl
    Udostępniam baner: https://web.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313437049009681&id=100010301640377
    Na Facebooku lubię jako: Karolina Klekowska
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest?:
    http://czytamboczytam.blogspot.com/2015/08/social-media-book-tag.html
    To pierwszy taki book tag jaki widziałam. Uwielbiam je od teraz, a ten był szczególnie fajny i kreatywny. Ja sama mam tylko Fb i nie znam za bardzo innych portali, ale spodobało mi się porównanie ich do odczuć związanych z książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga Blue Kuba Books jako: Marta
    Wybieram książkę: "Fobos"
    Adres e-mail: marta1234563@spoko.pl
    Udostępniam baner: https://www.facebook.com/W-zaczytanym-%C5%9Bwiecie-1426599370989606/
    Na Instagramie obserwuję jako: marta_carstairs
    Na Facebooku lubię jako: Marta Tyryfter
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest?:
    Recenzja "Fobosa" oczywiście. Twoja recenzja była tak świetna i tak mi się spodobała, że aż musiałam coś o niej wspomnieć. Całkowicie przekonałeś mnie do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: I lovebooks
    Wybieram książkę: Królowa Cieni - Sarah J. Maas
    Adres e-mail: barbara.bogdanienko@gmail.com
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/102376143644063113695/posts/9xpVC1BAM6P
    Na Instagramie obserwuje jako: bacha_827
    Na Facebooku lubię jako: -

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ;D
    Obserwuję bloga Blue Kuba Books jako: Karolina Kepusta
    Wybieram książkę: Simon oraz inni homo sapiens
    Adres e-mail: kkepusta@gmail.com
    Udostępniłam baner: https://plus.google.com/117040837104352471110/posts/34nwA1zWXs7
    Obserwuje na instagramie jako: booksmyloveforever

    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest:
    http://czytamboczytam.blogspot.com/2016/07/44-krolowa-cieni-recenzja.html
    Bardzo spodobała mi się Twoja recenzja tej książki, ponieważ sama niedawno ją przeczytałam i moje odczucia co do niej są dokładnie takie same jak tutaj. Poza tym ciekawie ją opisałeś i myślę, że gdybym jej nie przeczytała, to po Twojej ocenie szybko by się to zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Królewskie Recenzje
    Wybieram książkę: Zanim się pojwiiłeś
    Adres e-mail: krolewskierecenzje@wp.pl
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/109042738995407211547/posts/CrfAqXfUpFp
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest? Odpowiedź uzasadnij:
    Oczywiście najlepszy post to recenzja książki "Zanim się pojawiłeś". Dlaczego? Ponieważ oszalałam na punkcie tej książki i wszystko co jest z nią związane jest fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Kinga eMem
    Wybieram książkę : Zanim sie pojawiles
    Adres e-mail: kindziorrrrr@wp.pl

    Udostępniam baner: https://web.facebook.com/kinga.markiewicz.1/posts/1676618649331324?pnref=story
    Na Instagramie obserwuje jako: kinkaa17
    Na Facebooku lubię jako: Kinga Markiewicz

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Klaudia Aleksandra Grabowska
    Wybieram książkę: Korona w mroku
    Adres e-mail: klaudiagrabowska794@gmail.com
    Udostępniam baner: (w zakładce Konkursy): www.zaczytanawniesamowitychksiazkach.blogspot.com
    Na Facebooku lubię jako: Klaudia Aleksandra Grabowska
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Megami R.
    Wybieram książkę: Światło, którego nie widać
    Adres e-mail: magdalena.robert@o2.pl
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/117774752459485523095/posts/apj2JKvUbiP
    Na Instagramie obserwuje jako: -
    Na Facebooku lubię jako: Magdalena Robert
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest?
    Dopiero zapoznaję się z tym blogiem, niemniej przeczytałam pozytywną recenzję książki "Światło, którego nie widać". Już wcześniej chciałam przeczytać tę książkę, a teraz umocniłam się w tym postanowieniu. I cieszę się, że inni również doceniają tę piękną okładkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Edyta Chmura
    Wybieram książkę: "Ekspozycja" Remigiusz Mróz
    Adres e-mail: edyta.cha@wp.pl

    Udostępniam baner: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/512720502259492
    Na Instagramie obserwuje jako: nie
    Na Facebooku lubię jako: Edyta Chmura

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ☺
    Obserwuję bloga jako Elżbieta Bieniek
    Wybieram książkę: Zanim się pojawiłeś
    Adres e-mail: mariaela38@gmail.com

    Udostępniam: https://web.facebook.com/elcia.bieniek?__nodl
    Na Instagramie obserwuje jako Elżbieta Bieniek
    Na FB Obserwuję jako Elcia Bieniek

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się ☺
    Obserwuję bloga jako Klaudia M
    Wybieram książkę: Dziewczyna z pociągu
    Adres e-mail: klaudia.m@x.wp.pl

    Udostępniam: https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/865465546931737
    Na Instagramie obserwuje jako xklaudiax12
    Na FB Obserwuję jako Klaudia Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się! wyrażam chęć udziału :3 ;)
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Wei rdo
    Wybieram książkę Prawie jak gwiazda rocka
    Adres e-mail: freedminds@wp.pl

    Udostępniam baner: https://plus.google.com/108511355661761630378/posts/hH1r4ktATEw
    Na Instagramie obserwuje jako: nie
    Na Facebooku lubię jako: Jola P.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się! :)
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: lonely castaway
    Wybieram książkę: "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes
    Adres e-mail: anitka.lal@interia.pl
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/110464703222389827466/posts/4uYsjMUNpAr
    Na Facebooku lubię jako: Anita Lal

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się:)
    Obserwuję Twój blog jako PikselowaKraina
    Wybieram książkę: Plaga samobójców
    Adres e-mail: ToNetic333@wp.pl
    udostępniam banner https://plus.google.com/115478139717389542205/posts/3j7frbTtS8L

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Kasia T
    Wybieram książkę : Wszystkie jasne miejsca
    Adres e-mail: kasiatuszek@gmail.com
    Udostępniam baner: https://wielbicielka-ksiazek.blogspot.com (po prawej stronie)
    Na Facebooku lubię jako: Katarzyna Tuszyńska-Jąkalska

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się! ;)
    Obserwuję jako: Dominika Fal
    Adres e-mail: fal.recenzje@gmail.com
    Udostępniam baner: http://kochamy-ksiazki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Obserwuję na instagramie jako: kochamyksiazki
    Lubię na fb jako: Dominika Fal
    Wybieram książkę: Czerwona królowa

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Ania K
    E-mail: ania0134@o2.pl
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/109067957366975070615/posts
    Lubię fb jako: Anna Kałcz
    Wybieram książkę: "Szklany tron"

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się !
    Obserwuję jako:Bartosz Lauks
    E-mail:bartosz.lauks@interia.pl
    G+:https://plus.google.com/u/0/105228738783790909942/posts
    FB lubię jako Bartosz Lauks
    Wybieram książkę :Szklany tron

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga Blue Kuba Books jako: Klaudia Malik
    Wybieram książkę: Ekspozycja
    Adres e-mail: klaudiamalik@onet.eu
    Udostępniam baner: http://booksbyshadow.blogspot.com/p/konkursy.html
    Na Instagramie obserwuję jako: inbookswebelieve
    Na Facebooku lubię jako: Klaudia Malik
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest?
    Moim zdaniem jest to jeden z ostatnich postów, czyli wywiad z Remigiuszem Mrozem z cyklu Rozmowy o książkach. Przede wszystkim bardzo zaciekawił mnie ten wpis, ponieważ właśnie niedawno rozpoczęłam przygodę z twórczością Mroza czytając "Kasację" oraz "Zaginięcie" i odkryłam, że nie tylko Agatha Christie potrafi tak zaskoczyć czytelnika ;) Przy okazji, dowiedziałam się, że Mróz poleca zbiór reportaży Justyny Kopińskiej "Polska odwraca oczy", a właśnie ostatnio czytałam wywiad z tą dziennikarką, dlatego jego rekomendacja tym bardziej zachęciła mnie do sięgnięcia po jej publikacje. Wywiad z autorem to także duże urozmaicenie pośród recenzji, dlatego z ciekawością przeczytałam Twój post, jako że w blogosferze niewiele się takich pojawia. No i nie wiedziałam, że Mróz próbował wydać "Ekspozycję" anonimowo, a wydawnictwo się zgodziło, więc to jeszcze bardziej zachęca mnie do sięgnięcia po trylogię w komisarzem Forstem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się! :D :D :D
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Sabina eM
    Wybieram książkę : Zanim się pojawiłeś
    Adres e-mail: sabinkaemm@gmail.com

    Udostępniam baner: https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1755977961344956?pnref=story
    Na Instagramie obserwuje jako: xsabina1
    Na Facebooku lubię jako: Sabina Matusik
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest? Odpowiedź uzasadnij: -

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Klaudia W
    Wybieram książkę: Szklany tron
    Adres e-mail: kwilk232@interia.pl
    Udostępniam baner: recenzjeklaudii.blogspot.com (zakładka konkursy)
    Na Facebooku lubię jako: Klaudia W***

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Oblicza Rozy
    Wybieram książkę: "Ekspozycja"
    Adres e-mail: obliczarozy@wp.pl

    Udostępniam baner: https://www.facebook.com/katarzyna.rozalska.58/posts/1844657452430806
    Na Instagramie obserwuje jako: nie mam
    Na Facebooku lubię jako: Katarzyna Różalska

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się! :)
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Julia Kowalska
    Wybieram książkę : Fobos - Victor Dixen
    Adres e-mail: szarikowa@interia.pl
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/109450352622205118774/posts/N186PfnnAbS
    Na Facebooku lubię jako: Julia Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: dorota wysocka
    Wybieram książkę (jedną z tych, które są w zakładce recenzje): Niezbędnik obserwatorów gwiazd, Matthew Quick
    Adres e-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Amanda Piotrowska
    Wybieram książkę: Zanim się pojawiłeś
    Adres e-mail: kokardkaxo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: aga h
    Wybiera książkę: EKSPOZYCJA Remigiusz Mróz
    Adres e-mail: aagusiaa23@o2.pl
    Lubię na fb jako: Agnieszka H...
    Udostępniłam baner: https://plus.google.com/115182687502279251936/posts/YCbhoaWdkn9

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się! (ogólnie, trzeba wyrazić chęć udziału)
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: (1 los) Beata Kandzia
    Wybieram książkę (jedną z tych, które są w zakładce recenzje): Oddam ci słońce, Jandy Nelson
    Adres e-mail: (w celu skontaktowania się po ewentualnej wygranej) beatakandzia@gmai.com
    teraz opcje, które mogą zwiększyć szanse poprzez kolejne losy
    Udostępniam baner: (1 los, tutaj link) https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/Uo3vqiDWuTV
    Na Instagramie obserwuje jako: (1 los) nie, bo nie mam
    Na Facebooku lubię jako: (1 los) Beata Kandzia
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest? Odpowiedź uzasadnij: (1 los, odpowiedzenie na to pytanie jest równocześnie zgłoszeniem do nagrody pocieszenia w formie zakładek z nagłówkiem bloga) Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest według mnie [4] ODDAM CI SŁOŃCE - RECENZJA, ponieważ według mnie, wspaniale trafia ona do przyszłych czytelników tej książki, ciekawi i bardzo zachęca do jej lektury. Dobrze jest ta książka zrecenzowana, interesująco jest ukazany jej temat i najważniejszy wątek. Przypadła mi ona tak do gustu, ponieważ "Oddam ci słońce" już od dawna jest na mojej liście do przeczytania, ciągle próbuję ją zdobyć, a się nie udaje, to nie ma szczęścia w losowaniu, a to znów pieniędzy nie starczy, bo są inne ważniejsze potrzeby. A czytając tą recenzję, to jeszcze bardziej pragnę tą książkę przeczytać i myślę, że przypadłaby mi też do gustu, ponieważ lubię właśnie taką tematykę. Wspaniale, że można się z niej dowiedzieć wielu prawd o życiu i otaczającym nas świecie oraz jak bardziej dostrzegać wszystkie otaczające nas małe, a niesamowite rzeczy i jak się nimi właściwie cieszyć, czyli powieść ta musi być piękna :). Dziękuję za tą recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Kamilos
    Wybieram książkę: "Rewers" Remigiusz Mróz.
    E-mail: szkuter@tlen
    Baner TAK: https://plus.google.com/113974402415812606793/posts/2bewJJ2ktuu

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga Blue Kuba Books jako: Melisa Anonim
    Wybieram książkę: "Zanim się pojawiłeś"
    Adres e-mail: melisa2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się!
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: Zaczytana56 MamaDela
    Wybieram książkę (jedną z tych, które są w zakładce recenzje): Oddam ci słońce, Jandy Nelson
    Adres e-mail: dela56ad.wrob@gmail.com
    Udostępniam baner: (1 los, tutaj link) https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/DhZUPyhFwWX
    Na Instagramie obserwuje jako: (1 los) nie mam
    Na Facebooku lubię jako: (1 los) nie mam
    Najlepszym postem na blogu Blue Kuba Books jest? Wszystkie są ciekawe, dobrze napisane i warte przeczytania, ponieważ przybliżają tematykę książek, tego, czego możemy się po nich spodziewać i zachęcają do ich lektury, więc z takimi recenzjami łatwiej wybrać książkę, która na pewno przypadnie nam do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga Blue Kuba Books jako: Mylene 17
    Wybieram książkę: "Zanim się pojawiłeś"
    Adres e-mail: mylene17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się! (ogólnie, trzeba wyrazić chęć udziału)
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: (1 los) Julia Annab
    Wybieram książkę (jedną z tych, które są w zakładce recenzje): "Dwór cierni i róż"
    Adres e-mail: (w celu skontaktowania się po ewentualnej wygranej) bjuliaanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się! (ogólnie, trzeba wyrazić chęć udziału)
    Obserwuje bloga Blue Kuba Books jako: (1 los) Bronisław B
    Wybieram książkę (jedną z tych, które są w zakładce recenzje): "Dwór cierni i róż"
    Adres e-mail: (w celu skontaktowania się po ewentualnej wygranej) bbronislaw1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń