Bloger&Booktuber BOOK TAG (Oryginał)

12:00

Nastał czas na coś mojego.
Cześć Wam! Już po raz drugi na moim blogu zapraszam Was na mój autorski tag książkowy. Przez ten rok bloga napisałem bardzo dużo tego typu zabaw, jednak najbardziej lubię te moje. Autorski BOOK TAG znajdziecie tutaj. Tym razem powiemy sobie o tym co każdy bloger i booktuber dobrze zna. Przeczytajcie do końca, być może będziecie nominowani.. Zapraszam!

1. RECENZJA - książka wobec której masz mieszane odczucia
Ten typ postu na blogach jest bez dwóch zdań najpopularniejszy. Recenzja może być pozytywna, ale też negatywna, stąd pytanie. Taką książką jest ostatnio Chłopak, który stracił głowę - z jednej strony naprawdę mi się podobało, ale sama kreacja głównego bohatera i wiele innych smaczków były dość słabe. Recenzja Chłopaka.. - klik.

2. TAGI KSIĄŻKOWE - książka, która zapewniła Ci fajną rozrywkę
Niezłe zawirowanie - w tagu pytanie o tagu :P Przykładem takiej książki jest na pewno Złodziej pioruna, który dostarczył mi na pewno wiele godzin świetnej zabawy, ta powieść była naprawdę przyjemna. Mam wielką ochotę na przeczytanie reszty tomów, ale pożyjemy, zobaczymy. Recenzja - klik.

3. BOOK HAUL - książka, którą ostatnio sobie kupiłeś
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam pisać tego typu posty, choć mój portfel raczej nie. Jakieś dwa tygodnie temu zamówiłem sobie Trawers Mroza, bo bardzo chcę skończyć trylogię z Forstem, jednak chyba będę tęsknił za tą serią. Mogę Wam powiedzieć, że w momencie pisania tego postu (31.07) zacząłem czytać tę powieść i jest dość dziwnie. 


4. KONKURSY - książka, która okazała się być zaskoczeniem
Wygrywając jakiś konkurs jesteśmy zazwyczaj zaskoczeni, z tego wynika pytanie. Niestety negatywnie przejechałem się na Panice, która była kompletną porażką. Liczyłem na trzymającą w napięciu opowieść z ciekawą grą w tle, a dostałem mierny plagiat, który był do bólu przewidywalny. Omijajcie szerokim łukiem! Recenzja - klik.

5. AUTORSKIE SERIE - czy chcesz kiedyś napisać książkę? Jeśli tak to w jakim gatunku?
Nie wiem jak to jest u Was, ale od kiedy zacząłem blogować i czytać marzę o napisaniu własnej książki, więc odpowiedź jest chyba oczywista. W tym wieku gatunek pewnie byłby młodzieżowy, aczkolwiek mam wrażenie, że kiedy będę dorosły pewnie mi się to zmieni. Jednak, na ten moment - młodzieżowy thriller z elementami fantasy.

6. PODSUMOWANIE MIESIĄCA - ostatnio przeczytana książka
Niedawno skończyłem czytać Zanim się pojawiłeś, które okazało się być kawałem dobrej lektury. Nie spodziewałem się, że literatura obyczajowa będzie potrafiła tak mnie zachwycić, może jest to spowodowane tym, że główna bohaterka była jedną z lepszych postaci, jakie miałem okazję poznać. Recenzja - klik.

7. RANKING - stwórz dowolne książkowe TOP 3
To jest pytanie na kreatywność, wyżyjmy się twórczo! Dość długo myślałem o moim rankingu, aczkolwiek ja powiem Wam jakie trzy książki najbardziej zawiodły mnie w tym roku. A więc - TOP 3 największych zawodów książkowych w 2016.
1. Panika, Lauren Oliver
2. Simon oraz inni homo sapiens, Becky Albertalli
3. Playlist for the Dead, Michelle Falkoff

8. UNBOXING - książka na którą długo czekałeś/aś bądź czekasz
Radocha z odpakowywania paczek jest zawsze, ale jeśli ja już coś zamawiam to już muszę na coś długo czekać. Tym razem czekam z utęsknieniem na premierę trzeciego tomu trylogii Piąta fala. Ostatnia gwiazda. Jestem bardzo ciekawy jak autor postanowił to wszystko zakończyć.

Do zrobienia tego Tagu zapraszam:
- Martę z bloga Zaczytana Dolina
- Kacpra z bloga K. bloguje
- Agnieszkę z bloga Książka od kuchni
- Kubę z bloga Kingomaniak
- Martę z kanału Marta Oakiss
- Desię z kanału Desia Czyta
- Ulę z kanału słomka
- Anitę z kanału Book Reviews
- Alicję z kanału Aliska czyta
oraz Pawła z kanału P42.

A więc to byłoby już dziś na tyle. Oczywiście, jeśli Tag Wam się spodobał poczujcie się przeze mnie nominowani. Mam nadzieję, że dzisiejszy post przypadł Wam do gustu. Czekajcie na następne posty w tym tygodniu, bo jest na co czekać. Do napisania!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ojej, dziękuję za nominację ^_^
    Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się napisać własną książkę - na pewno będę stać w kolejce do księgarni w dzień premiery, by zobaczyć, co wymyśliłeś! I tak samo nie cierpię "Paniki", to jak dotąd najgorsza książka tego typu :-/
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Wszystkich jasnych miejsc" Jennifer Niven! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam plany pisarskie okalające o sferę marzeń - ale fajnie, że można się w ten sposób rozwijać, nawet, gdy wyśniona własna książka nigdy by się nie ukazała :)
    Fajny, pomysłowy, lekki TAG!

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie jestem w trakcie czytania pierwszego tomu o Percym Jacksonie i faktycznie, zabawa jest przednia. A co do największych zawodów, zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o ,,Playlist for the dead" - miałam duże oczekiwania, a skończyło się rozczarowaniem. ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Panika" może mnie nie zawiodła, ale spodziewałam się czegoś lepszego. "Simona..." mam w planie i zobaczymy jak to będzie - mam nadzieję, że jednak mi się spodoba :)
    Również czekam na ostatni tom "Piątej fali" :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!! I czytaj jak najszybciej serię o Percym. Nie zawiedziesz się.

    Pozdrawiam
    http://placeformeandbooks.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń