Wiosenno-Targowy Book Haul #6

12:00

Tak wiele książek to jeszcze na moim blogu nie było.
Witam Was w już szóstym Book Haulu na blogu. W maju i czerwcu przybyło do mnie bardzo dużo książek. Chociaż mało który książkoholik nie skusiłby się na jakąś powieść, kiedy nadarza się tak wiele okazji. Przede wszystkim taką okazją były Warszawskie Targi Książki, które miały miejsce w środku maja. No to zobaczcie co tam upolowałem.

Tym razem podzieliłem te moje łupy na te zdobyte na Targach i całą resztę. Jak widać aż 6 książek, które nie pochodziły z Warszawy dotarły do mnie w tym czasie. Mogę Wam powiedzieć, że aż trzy z nich są już przeze mnie przeczytane, a czwarta jest w trakcie.
1. Ekspozycja - zakup tej książki był zupełnie nie planowany, był to ten typ zakupu, kiedy idziesz po bułki do sklepu, a wracasz z nowiuteńką powieścią :D Bardzo się cieszę, że przeczytałem tę pozycję, kawał naprawdę dobrej roboty. Recenzja - klik.
2. Królowa Cieni - są takie rzeczy na których widok oddech nam się przyśpiesza. Odkąd zobaczyłem, że na Empiku jest przedsprzedaż dzieła Maas od razu ją kupiłem. Akurat jestem w trakcie lektury i książka ta zachwyca. Mimo wszystko mam pewne ciekawe spostrzeżenia na temat niej, z pewnością to najciekawszy tom. Recenzja niedługo.
3. Simon oraz inni homo sapiens - ta książka dotarła do mnie z najnowszym EpikBoxem (unboxing tego cuda). Niestety nie przypadła mi ona do gustu, uważam, że ta pozycja jest po prostu przereklamowana. Taka na jeden raz, w głowie nie zostanie. Recenzja - klik. Dodam tylko, że to póki co jedyna książka, którą miałem okazję czytać przed premierą.
4. Łowca skarbów - pewnie jesteście zdziwieni obecnością tej publikacji, ale mam do nich jakąś słabość. Dostałem ją od mamy na imieniny, o których cała familia zapomniała, jednak upolowała ją ona w Matrasie stacjonarnym za 15 złotych. Taka okazja, że hoho.
5. Zanim się pojawiłeś - nie było nawet opcji, żeby nie usłyszeć o tej powieści. Tę książkę upolowałem na poczcie (!!), gdzie była za jakieś 25 złotych. Nie ukrywam, iż zakończenie jest mi już znane, pewna blogerka spoilerowała jak szalona w recenzji, jednak to zachowanie pozostawię już bez komentarza. W lipcu przeczytam.
6. Wszystkie jasne miejsca - genialna książka. Otrzymałem ją w ramach współpracy z wydawnictwem Bukowy Las, dziwnym trafem do tej pory każda powieść, jaką od nich otrzymałem była cudowna. Pozycja, która pozostawiła mi dziurę w sercu. Tyle powiem, bo na samą myśl o niej popadam w nostalgię. Recenzja - klik.

Dokładnie 21 maja wybrałem się do Warszawy na kolejną edycję Warszawskich Targów Książki. Chociaż nie robiłem Wam relacji mogę powiedzieć, że było cudownie. Wreszcie spotkałem ludzi, których znałem od tylu miesięcy tylko przez internet. Byłem na spotkaniu z Remigiuszem Mrozem, który jest przemiłym człowiekiem. No i oczywiście zwiedziłem (co prawda, po macoszemu) z lekka Warszawę, a w szczególności tamtejsze osiedla, gdzie ludzie z innych miast są niemile widziani, nie pytajcie. Zdobyłem też 4 książki.
1. Krew na śniegu - jest to efekt wymiany z Lubimy Czytać, która odbywała się na płycie stadionu. Ciekawa sprawa, jednak za rok raczej nie wezmę udziału. Ludzie tam potrafili wręcz zdeptać innych, żeby zdobyć wybraną książkę. Co do książki to przeczytałem póki około 30 stron i zastanawiam się czy jest sens kontynuować. Okropna pozycja jak na razie.
2. Dwór cierni i róż - prędzej czy później i tak zakupiłbym tę pozycję. Początek serii mojej ukochanej autorki wokół którego było naprawdę sporo szumu. Jestem ciekawy czy spodoba mi się on tak jak Szklany tron, jednak jakoś w to wątpię.
3. Mara Dyer. Przemiana - tę książkę kupiłem od przemiłej Darii z Więcej Książków, bardzo fajnie było ją poznać na żywo. Co do samej książki jestem zaintrygowany i przerażony zarazem, ponieważ pierwszą część czytałem równy rok temu i jakoś nie daje wiary, że będę to wszystko pamiętał.
4. Przewieszenie - jest to jedyna powieść jaką do tej pory przeczytałem. Znakomita pozycja, jednak w porównaniu z pierwszym tomem, właśnie to on wygrywa. Liczę, że trzecia część trylogii z komisarzem Forstem będzie jeszcze lepsza. Recenzja - klik.

A więc te książki zdobyłem w maju oraz czerwcu ^^

A więc to już dziś na tyle. Mam nadzieję, że prezentacja moich zdobyczy przypadła Wam do gustu i liczę, że czytaliście któreś z tych pozycji. Bardzo fajnie jak polecicie albo wręcz przeciwnie - odradzicie mi jakieś książki z tego stosiku. Do napisania!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Szkoda, że ktoś zaspoilerował Ci "Zanim się pojawiłeś"! Ech, jak można tak chamsko zdradzać wszystko z recenzjach, niepojęte po prostu ;-; Ja akurat przeczytałam "Dwór cierni i róż" i... bez komentarza w ogóle, co to było XD
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Dworu cierni i róż"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na poczcie również sprzedają książki i też mnie to zdziwiło - aczkolwiek jeszcze nigdy na nic się nie skusiłam ;)
    Świetny stos!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "Dwór cierni i róż"
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnęłabym te Twoje stosiki :D Piękne są :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Trylogia o Wiktorze Forście jeszcze przede mną, ale już teraz gorąco Ci polecam "Zanim się pojawiłeś". Genialna i niezwykle wzruszająca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość z tych książek kojarzę a nawet niektóre przeczytałam :). Aktualnie jestem w trakcie ''Dwór Cierni i Róż'' i bardzo mi się podoba ^^. A przed chwilą dodałam na bloga recenzję ''Zanim się pojawiłeś'' :)

    http://zaczytan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, to smutne, że niektórzy uznają słowo "recenzja" za synonim streszczenia.
    Super łupy!
    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam już za sobą "Zanim się pojawiłeś" oraz "Dwór cierni i róż". I jedną, i drugą książkę z miejsca pokochałam. Są od siebie tak różne, ale obydwie pozostawiły mnie w długim kacu książkowym :)
    Pozdrawiam,
    Nika

    OdpowiedzUsuń