Czerwcowy Wrap Up + TBR na Lipiec'16

12:00

Czas na wakacje!
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym podsumowaniu miesiąca na moim blogu. Połowa roku 2016 już za nami. Mogę przyznać, że jest to naprawdę intensywny okres w moim życiu, jednak jak na razie wszystko jest pozytywne. Książki w czerwcu były naprawdę różne, jedne lepsze, drugie gorsze. Zapraszam!
Wy widzicie dwie książki, a ja przeczytałem cztery. Jak dla mnie to dobry wynik, z racji, że czerwiec to miesiąc w którym jest już cieplutko, więc większość czasu spędziłem na dworze. Ale coś tam jednak przeczytałem.
1. Przewieszenie - nie mogłem się opanować i chwyciłem po drugi tom trylogii z komisarzem Forstem. Muszę jednak przyznać, że spodziewałem się czegoś trochę lepszego. Chociaż zakończenie mnie kompletnie rozwaliło mogę przyznać, że była to gorsza część. Recenzja już w sobotę 2.07!
2. Dziewczyna z pociągu - to mój pierwszy przeczytany w życiu e-book w całości! Mimo wszystko była to dość przeciętna lektura, jednak nie mogę zgodzić się z opiniami, że to najgorsza książka, jaka do tej pory została wydana. Szał na nią był, ale ja jestem kompletnie obojętny wobec niej. Recenzja - klik.

A nie ma tutaj:
3. Plaga samobójców - tę pozycję pożyczyłem od siostry ciotecznej i jakoś mam mieszane odczucia. Zupełnie nie rozumiem dlaczego 3/4 osób, które przeczytały tę powieść się nią zachwyca, dla mnie była to słaba książka. Mimo wszystko jestem bardzo ciekawy co autorka zaserwuje nam w kolejnej części. Recenzja - klik.
4. Fobos - aktualnie książka ta krąży po Polsce w moim Book Tourze. Bez dwóch zdań jest to najlepsza pozycja przeczytana w tym miesiącu. Totalnie moje klimaty, spędziłem naprawdę fajne chwile czytając nią. Już nie mogę doczekać się, aż przeczytam kolejny tom! Recenzja - klik.

Czas na małe podsumowanie:
Liczba przeczytanych książek: 4
Liczba przeczytanych stron: 1680
Najlepsza książka: Fobos
Najgorsza książka: Plaga samobójców

Lipiec zwiastuje jedno - wakacje! Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze datuje rozpoczęcie wakacji na 1 lipca, nie wiem dlaczego. Nie biorę udziału w BookAThonie, więc może wiele nie przeczytam, ale planuje w to lato przeczytać 8 książek. Pierwsza połowa przypada na ten miesiąc.
1. Zanim się pojawiłeś - na Instagramie nie można było nie zauważyć tej powieści. Chociaż wiem jak ta historia się zakończy, i tak mam ogromną ochotę na lekturę tworu Moyes. Jak myślicie - będę ryczał?
2. Krew na śniegu - niestety jak na razie dobrych wrażeń odnośnie tej książki nie mam. Zacząłem ją sobie niedawno i to było okropne! Nuda nudę pogania. Ale nadal chcę to dokończyć.
3. Poradnik pozytywnego myślenia - oczekuje, że jest to luźna historia, a takie w wakacje czyta się najlepiej. Mam nadzieję, że Matthew Quick po raz kolejny sprawi, że uśmiechnę się szerzej niż ustawa nakazuje.
4. Królowa cieni - tak właśnie myślałem, żeby tę cegłę odłożyć sobie na lato, żeby mieć sporo czasu i czyta się na razie świetnie. Jestem na 50 stronie i powoli po raz kolejny wciągam się w historię Aelin. Im dalej tym lepiej. Recenzji spodziewajcie się na pewno w lipcu, bo to jedyna książka, którą na pewno w nim przeczytam.

Czas na Blogowe podsumowanie! :))
Liczba wyświetleń: 4558
Komentarze: 113
Nowi obserwatorzy: 16

A więc to już na tyle dzisiaj. Mam nadzieję, że czerwiec pod względem książek był równie udany dla Was jak dla mnie. Pierwszą połowę roku mogę zaliczyć do udanych. Tyle pozytywnych wydarzeń. Trzymajmy dzisiaj kciuki za naszą reprezentację, żeby im się udało. Do napisania!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Też mam zamiar przeczytać "Zanim się pojawiłeś" (:

    OdpowiedzUsuń
  2. "Królową cieni" też mam w planie przeczytać w lipcu :)
    Czekam na mecz - mam nadzieję, że piłkarze będą walczyć o zwycięstwo i nie przestraszą się silnej Portugalii, ale wracając do tematu - gratuluje Ci wyniku i życzę zaczytanych wakacji :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie przepadam za Plagą samobójców, może nie była słaba, ale raczej średniawa. O wiele bardziej polecam ci Remedium, czyli historię o tym, co działo się przed Programem. Może szału nie było, ale zdecydowanie lepsza od Plagi samobójców.
    Królowa cieni patrzy na mnie niecierpliwie z półki, ale ja strasznie boję się po nią siegnąć, po czuję, że złamie mi serce, a w dodatku będę się po niej borykała z co najmniej dwutygodniowym kacem książkowym xD

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zanim się pojawiłeś" mam zamiar przeczytać w czasie Bookahton :D A Polska powinna wygrać dzisiejszy mecz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale świetne masz plany na lipiec ! No i ta cegiełka, jestem pod wrażeniem :D Ja również chciałabym przeczytać "Zanim się pojawiłeś", ale nie mam pojęcia kiedy to nastąpi. Po pierwsze: mam już pare książek do przeczytania w lipcu a po drugie: muszę ją dopiero kupić. A co do "Dziewczyny z pociągu"- czytałam o niej wiele na blogach i każdy miał negatywne zdanie o niej, dlatego ja nie będę marnować czasu na nią. Wolę przeczytać coś dużo lepszego :)
    Pozdrawiam ! Dolina Książek
    PS1: Będę trzymać kciuki i mam nadzieję, że naszym się uda !
    PS2: Zostaję u Ciebie na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem dużo przeczytałeś! :D
    I ja też muszę w końcu przeczytać "Zanim się pojawiłeś" i dowiedzieć się dlaczego przez tę książkę zostało wylane tyle łez :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat dla odmiany w czerwcu przeczytałam dużo bo aż 4 książki. Jak na mnie to dużo. Ja nie robię planów czytelniczych. Stwierdziłam, że to nie ma sensu bo nigdy nic z tych planów nie wychodziło. Akurat dzisiaj napisałam recenzję "Zanim się pojawileś". Genialna książka. Nie mam po prostu słów by ja opisać. Zapraszam do mnie: cosdoprzeczytania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat dla odmiany w czerwcu przeczytałam dużo bo aż 4 książki. Jak na mnie to dużo. Ja nie robię planów czytelniczych. Stwierdziłam, że to nie ma sensu bo nigdy nic z tych planów nie wychodziło. Akurat dzisiaj napisałam recenzję "Zanim się pojawileś". Genialna książka. Nie mam po prostu słów by ja opisać. Zapraszam do mnie: cosdoprzeczytania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie 4 książki w minionym miesiącu, ale nie cieniutkie, więc jestem zadowolona. Co do książek... muszę się zabrać za "Zanim się pojawiłeś"! Gratuluję wyniku!
    Pozdrawiam cieplutko!
    chocabom

    OdpowiedzUsuń
  10. Również mam w planach na lipiec Zanim się pojawiłeś. ;)
    Kurcze... Wszędzie, gdzie nie spojrzę jest Królowa Cieni. To sprawia, że mam na tę książkę coraz większą ochotę.

    Pozdrawiam, udanych wakacji
    http://pierwsza-strona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń