Book Tour Edycja Wakacyjna - Kto przeczyta "Fobos"?

12:00

Koniec zgłoszeń! Teraz czas na zagładę.
Witam Was dzisiaj w poście, który jest takim króciuteńkim informatorem dla osób, które zgłosiły się do Book Touru z powieścią Fobos Victora Dixena. Co jak i gdzie, żeby wszyscy byli zadowoleni. Zapraszam!

Na samym początku muszę podziękować wszystkim osobom, które zgłosiły się do zabawy, jestem bardzo ciekawy jak wypadnie mój drugi Book Tour, który organizuje. Aż 12 osób wyraziło chęć przeczytania książki i wzięcia udziału w mojej akcji, co naprawdę mnie zadowala, tym bardziej, że te 9 tygodni wakacji zlecą bardzo szybko, a książka jest tak niesamowita, ze jestem naprawdę ciekawy Waszych opinii. 

Nie przedłużając, o to 12 osób, które wezmą udział w akcji:
2. Sara Zyskowska - kultusarnie.blogspot.com
3. Lekturia Blog - lekturia.blogspot.com
4. Damian Kortyka - inaczej-myslacy.blogspot.com
5. Dominika Jachimowska - booksofsouls.blogspot.com
7. Maniaczka Książek - countrywithbooks.blogspot.com
9. Desia Czyta - desiaczyta.blogspot.com
10. Alicja w Krainie Książek - alawkrainieksiazek.blogspot.com
11. Angelika Jasiukajć - uwielbiamczytać.pl

Bardzo mi miło, że tak liczna grupa będzie towarzyszyć mi podczas Book Touru, mam nadzieję, że poznam naprawdę fajne osoby i przez wakacje książka będzie wędrowała spokojnie i od razu mówię, że chciałbym uniknąć sytuacji, kiedy powieść dziwnym trafem zniknie, będą za to wyciągane swego rodzaju konsekwencje.

Ja już niedługo napiszę do każdego z osobna z zaproszeniem na specjalną grupę na Facebooku, gdzie przez cały czas trwania akcji będę ją koordynował. Nie zabraknie świetnej atmosfery i wielu książkoholików. Dla uczestników - jeśli napiszę do Was jakiś ludek z maila, który będzie miał w sobie imię i nazwisko - Kuba Szu******* to znaczy, że będę to ja :P

A więc na dzisiaj byłoby to na tyle. Na blogu <mam nadzieję> niedługo więcej postów, z racji, że szkoła już się skończyła i mam spokój zacznę dla Was tworzyć co raz więcej wpisów. W wakacje również blog będzie świętować swoją pierwszą rocznicę. Już szykuje dla Was wiele rzeczy, mam nadzieję tylko, że to wszystko wypali :P Do napisania!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Czekam aż książka wyruszy :D Nie mogę się jej doczekać :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, kolejny Book Tour z Kubą! :D Nie mogę się doczekać! Dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, jestem już 3! Nigdy nie brałam udziału w takiej akcji, mam nadzieję że wszystko zrobię dobrze :D Ale w końcu do odważnych świat należy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O KURCZĘ! Dziękuję! Ale jestem podekscytowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eeeeh, szkoda, że dopiero dziś tu zajrzałam... :(

    OdpowiedzUsuń