100 książek, które chcę przeczytać cz.2 I 2016

12:00

Czas to dopełnić!
Witam Was w drugiej odsłonie zestawienia stu książek, które chcę przeczytać. Pierwszą część znajdziecie tutaj - kliknij! Tym razem zobaczycie książki, które są takie troszku na siłę, ponieważ gdzieś tak po 70 książce miałem lekki kryzys i nie mogłem nic wymyślić. Ale coś tam jednak jest, może serio przeczytam? Zapraszam :)

Szósta dziesiątka obfituje w początki serii - Angelfall, Królowa Tearlingu, Magonia, Porwana pieśniarka, Shantaram, Czerwona piramida, Parabellum. Prędkość ucieczki oraz Zostań, jesli kochasz. Wszystkie te powieści mam ostatnio na oku i myślę, że prędzej czy później sięgnę po któreś z tych powieści. Największą ochotę mam jednak na Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta.

Tym razem mamy naprawdę ciekawą grupkę. Kilka rozpoczęć serii - Feed, Delirium, Człowiek nietoperz, Silver. Mamy tu też sporo książek miłosnych - Love, Rosie, Wichrowe wzgórza, Ugly Love, ale nie brakuje tu również kryminałów - Black Ice, Człowiek nietoperz. Myślę, że coś tam z tego grona przeczytam.

Kryminały i jeszcze raz kryminały. Jak cię zabić, kochanie?, Wołanie kukułki oraz Pochłaniacz są na mojej liście Must Read, podobnie jest z Cieniem wiatru i Powiedz wilkom, że jestem w domu. Mamy tu również takie pozycje jak Szóstka wron, która wychodzi gdzieś tak we wrześniu, ale także Ostatnią piosenkę Sparksa.

Pewnie zauważyliście, że dziewiąta dziesiątka jest trochę naciągana. Wbrew pozorom najbardziej mam ochotę na Nigdy dośc Joasi Jabłczyńskiej. Spotkałem ją na Targach Książki i jest ona przemiłą osobą. Oprócz tego mamy także Grę Endera, Dygot, Blisko chmur, Sekret Julii. Myślę, że przynajmniej dwie będą przeczytane.

Z tego co widzę to tylko jedna książka z tego zestawienia nie jest początkiem serii - Nick i Norah. Cała reszta to rozpoczęcia, które zapowiadają się dość obiecująco. Najbardziej interesuje mnie Pojedynek, Przypadki Callie i Kaydena oraz Misja 100.

Finally, oto 100 książek, które chcę przeczytać!

A więc na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że to zestawienie spodobało się Wam, bo ja na przykład robiąc research poznałem naprawdę świetne pozycje, które będę musiał przeczytać. Chciałbym, żeby za rok - w czerwcu 2017 - zrobić kolejne dwa posty, w których będę konfrontował te moje plany. Ale co ma być, to będzie. Do napisania!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Polecam "Dygot". To niesamowita książka!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Angelfall" jest okropne xD
    Nie polecam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO??!! Jak możesz tak mówić? A tak na serio to się nie czepiam. Każdy ma przecież prawo do własnego zdania. :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Przypadki Callie i Kaydena, Oskar i Pani Róża, Czerwień rubinu, Ugly Love, Sekret Julii , Love Rosie, Porwana Pieśniarka, Zostań jeśli kochasz, Wichrowe wzgórza czytałam. Większość polecam mniej lub bardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie! Czekam na recenzje :))

    Zajrzyj :) klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Królową Tearlingu, Delirium, Czerwień rubinu oraz Love, Rosie gorąco polecam! Natomiast Sekret Julii, Jutro 2 oraz Misja 100 były w porządku, ale bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polecam Ci ,,Wołanie kukułki" jak i resztę powieści kryminalnych J.K. Rowling, bo są naprawdę genialne! Aktualnie mam w domu drugi tom ,,Angelfall", chociaż pierwszego nie czytałam i nie posiadam, ale bardzo mnie ciekawi ta seria. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie :)
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Szóstka wron" i "Mroczniejszy odcień magii" - nie mogę się doczekać tych książek :D
    Najbardziej polecam "Marsjanina", "Dwór cieni i róż", "Pojedynek" i "Grę o tron" - cudowne powieści :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Riordana polecam w ciemno! Uwielbiam jego powieści :) "Ostatnia piosenka" oraz "Oskar i pani Róża" są świetne. Teraz zaczytuję się w "Love, Rosie" i jest naprawdę przyjemnie :) Nawet forma mi nie przeszkadza :)

    Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować te plany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twojej listy przeczytałam 35 książek :D Najbardziej polecam: Misję 100 (serial także), której trzeci tom wychodzi w tym roku, Dwór cierni i róż, Marę Dyer, Buszujący z zbożu, Szukając Alaski (chyba jedyna książka Greena, którą naprawdę lubię, w końcu, z niej wzięłam swój pseudonim), Grę w kłamstwa, Trylogię czasu, Silver i Love, Rosie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń