Wiosenny Book Haul #5

12:00

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr!
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w tym co tygryski lubią najbardziej, czyli Book Haul. Tym razem pokażę Wam książki, które zdobyłem w marcu i kwietniu. Nie było tego mało, ale też nie jakoś dużo. Mam nadzieję, że być może zobaczycie jakąś świetną pozycję i ją upolujecie. Zapraszam kochani! :)

Trzeci miesiąc roku to czas, który głównie daje mi się we znaki przez urodziny. Mimo wszystko dzień ten nie obfitował w książki, więc pokazywać Wam zbyt wiele nie mam. W tym miesiącu spróbowałem też coś nowego, ale o tym zaraz.
1. Plaga samobójców - obawiam się, że nie powinienem pokazywać Wam tu tego, ale co mi tam. Siostra cioteczna pożyczyła mi tę pozycję i jestem niezmiernie ciekawy co skrywa środek, tym bardziej, że jej się to bardzo podobało. Czytaliście?
2. Poradnik pozytywnego myślenia - w marcu po raz pierwszy spróbowałem z wymianą na portalu Lubimy Czytać i jestem bardzo zadowolony. Ja wysłałem pewnej dziewczynie Cyrk nocy, a ona w zamian dała mi właśnie to. Jestem strasznie szczęśliwy, ponieważ to ostatnia książka Quicka, której nie mam na półce. Nie mogę doczekać się lektury!
3. Dziedzictwo ognia - jedyny książkowy prezent urodzinowy, ode mnie dla mnie. Akurat podczas pisania tego posta czytam tę pozycję i jak na razie jestem na 260/650 i póki co nie chcę dzielić się moją opinią. Jednak w porównaniu do pozostałych tomów jest gorzej.

Kwiecień, czyli jak dla mnie najmniej ciekawy miesiąc w roku (pozdrawiam wszystkich alergików). Jednak książki okazały się być w tym okresie bardzo ciekawe. No to zobaczmy.
1. W ramionach gwiazd - kolejny efekt wymiany książkowej z Lubimy Czytać. Nie sądziłem, że zdobędę tę powieść, ale takie niespodzianki są najlepsze. Ja w zamian dałem Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender, fakt książka była świetna, ale nie miałem potrzeby nadal trzymać jej na półce.
2. Szklany Miecz - jak wiecie, bądź nie, byłem organizatorem Book Touru z Otwartym z tą powieścią i akcja powiodła się i wszyscy dostaliśmy własne egzemplarze. Książka ta bardzo, ale to bardzo mi się podobała, z resztą na blogu jest już recenzja - klik.
3. Cała prawda - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las. Nie sądziłem, że powieść ta zachwyci mnie na tyle, że dam jej 10/10. Przepiękna, urzekająca i przejmująca opowieść o chłopaku, który nie ma takiego samego życia jak my wszyscy. Recenzja - klik.
4. Mówiąc inaczej - książka, którą nabyłem z okazji licznych promocji z okazji 23 kwietnia - Światowy Dzień Książki. Tym razem w Matrasie po dość ciekawej promocji. Jestem zaintrygowany i nie było możliwości, żebym tejże powieści nie kupił - Paulina prowadzi jeden z lepszych kanałów na YouTube.
5. Bezkresne morze - jestem istnym łowcom promocji, naprawdę! Upolowałem tę książkę na promocji na portalu Znak po niecałe 14 złotych. Aż grzech nie skorzystać. Powieść Yanceya była dobra, jednak jak zwykle kilka zastrzeżeń by się znalazło. Recenzja - klik.

Tak to się wszystko razem prezentuje ^^

A więc to byłoby już dzisiaj na tyle. Ja nie mogę doczekać się na następne książkowe miesiące. Powracam na bloga z pełną parą i mam mnóstwo pomysłów na następne posty. Zaczytanych dni!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo przyjemnie prezentujący się stosik! Sama chętnie przeczytałabym kilka z Twoich książek - najbardziej ciągnie mnie do "W ramionach gwiazd" oraz "Dziedzictwa ognia" (które również sprawiłam sobie ostatnio w prezencie i lada dzień jadę je odbierać w Empiku ^^)

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze, tylko szkoda, że trzecia część Szklanego tronu nie była już tak dobra - jutro idę do Empika kupić wszystkie trzy części, bo są akurat na promocji i mam nadzieję, że się nie zawiodę :))
    Zapraszam do mnie na nową recenzję! www.pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięć książek z Twojego stosika mam już za sobą: "Poradnik pozytywnego myślenia", "W ramionach gwiazd", "Plagę samobójców", "Dziedzictwo ognia" oraz "Piątą falę". Każda z nich była świetna :)
    Na "Szklany miecz" raczej się nie skuszę, bo pierwszy tom trochę mnie rozczarował :/
    Świetne nabytki :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujące nabytki ;) Mnie cały czas kusi "Mówiąc inaczej" i drugi tom trylogii Yanceya, bo już w maju w Stanach wychodzi trzecia część :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałabym "Plagę samobójców" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam wielu książek z tego stosiku. Ostatnio jednak przemierzam się do sięgnięcia wreszcie po "Plagę samobójców"! :)

    Całusy!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/05/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziedzictwo ognia podobało mi się, chociaż początkowo miałam mieszane uczucia. Jest wyraźna różnica pomiędzy tomami, akcja rozgrywa się inaczej no i mamy nowych narratorów. Mimo wszystko jako całość powieść dla mnie na plus:)
    Bardzo lubię kanał Pauliny, więc jestem ciekawa jej książki. Jeżeli jest stworzona tak jak jej filmiki to z chęcią ją zakupie:)
    Stosik ciekawy, dużo nowości, które widziałabym w mojej biblioteczce! Zaczytanego maja:) Pozdrawiam, Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  8. Na "Piątej Fali" byłam w kinie, naprawdę świetny film C:
    Pozdrawiam,
    ksiazki-bez-konserwantow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego serca polecam Plagę Samobójców! Rewelacja ;)

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Plagę czytałam i osobiście jestem nią zachwycona. Pewnie nie każdy odczuje te same emocja, co ja jednak mimo wszystko polecam wszystkim :D
    Twoja wymiana na "W ramionach gwiazd" była dobrą decyzją - książka świetna i żałuję, że nie mam swojego egzemplarza - postaram się jakoś go upolować ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń