Ta książka powinna.. TAG

12:00

Ta książka powinna być zniszczona, bo była niezłym gniotem.
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym Tagu na moim blogu. Tym razem odpowiem na pytanie, które na nasz język przetłumaczyła Marta z bloga Zaczytana Dolina, którą pozdrawiam i mogę przyznać, że jej blog jest jednym z lepszych jakie mam okazję czytać. Zabawę tę możecie też oglądać pod nazwą Absolutnie Powinien TAG, ponieważ kilka dni temu na YouTube kilku vlogerów go dodało, ale ja wolę tę nazwę. Zapraszam!

1. Ta książka powinna mieć kontynuację!
Powiem Wam, że niewiele jest książek, które już po swoim zakończeniu powinny mieć kontynuację, ale ja mam jedną taką. Eleonora i Park na szczęście mieli pozostawione otwarte zakończenie, więc szanse są całkiem dobre. Uwielbiam tę pozycję i chętnie przeczytałbym dalsze części.

2. Ta książka powinna mieć serię spin-off
Przyznawać mi się - który fan serii Harrego Pottera nie chciałby spin-offa o Severusie Snape'ie. Jest to najbardziej intrygujący bohater tejże serii i na pewno przeczytałbym o jego losach. Rowling - ruszaj się no! A mnie musicie zlinczować, bo nadal nie przeczytałem czwartego tomu, chlip chlip.

3. Ten autor powinien pisać więcej książek
Mam tutaj dwa typy i po pierwsze chciałbym móc czytać tylko jego książki - Matthew Quick to jak możecie wiedzieć mój ulubiony autor i jego styl pisania jest zachwycający. Po drugie Sarah J. Maas mogłaby napisać tak około 15 tomów Szklanego tronu, ta seria jest cudowna, a nikt by nie nie protestował.

4. Ten bohater powinien wybrać kogo innego
Ja tego nawet bardzo nie skomentuje - Cassie i Evan z Piątej fali, pieprzyć Evana - Ben!!

5. Ta książka powinna mieć inne zakończenie
Zakończenie Złodziejki książek było wręcz torturą dla czytelnika. Tragiczna sytuacja, która praktycznie doprowadziła mnie do płaczu. Jeśli ktoś nie czytał to polecam - zdecydowanie jedna z najważniejszych książek w moim życiu.

6. Ta książka powinna być zekranizowana jako film
Dość krótko się zastanawiałem - Endgame to byłby filmowy majstersztyk. Książka jest oszałamiająco genialna i porównując z tą dawką akcji to widzowie w kinie musieliby trzymać się krzesełek, naprawdę! Czekam na trzeci tom z niecierpliwością, to jeszcze tylko pięć miesięcy, muszę wytrzymać.

7. Ta książka powinna być zekranizowana jako serial
Z tego co pamiętam to nawet były takie plany i chyba jest już to wykupione, ale uważam, że historia Szklanego tronu byłaby świetnym serialem. Oglądałbym - choćby po angielsku. Mam wrażenie, że skończy się to tak jak każda tego typu historia - na planach.

8. Książka, która powinna być napisana z perspektywy jednej postaci
Z tym pytaniem mam lekki problem, ponieważ po prostu żadna z książek, które czytałem, a były napisane z perspektywy wielu osób nie pasuje tu, bo każda z nich była trafiona.

9. Ta książka powinna mieć inną okładkę
Kochani - okładki serii Wybrani są szkaradne, wyglądają jakby były z jakiejś telenoweli argentyńskiej. Jednak wybaczyłbym, kiedy tylko jedna z tych opraw by tak wyglądała, ale cała seria została tak zepsuta. Otwarte - bura!

10. Ta książka powinna zachować oryginalną okładkę
Aż przykro mi jest porównując te dwie okładki razem, bo na naszą się po prostu nie da patrzeć, kiedy już zobaczyło się tą amerykańską. Mówię tutaj o Imperium Ognia i tym okładkowym koszmarkiem, mam wrażenie, że grafik płakał jak projektował.

11. Ta seria powinna zakończyć się po pierwszym tomie
Mimo, że nie miałem okazji przeczytać kolejnych części to Dotyk Julii byłby dobrą książką jednotomową, gdyby zakończyć to w trochę odmienny sposób. Może sięgnąć po kolejne tomy, w celu zmiany mojej opinii?

A więc to byłoby już dzisiaj na tyle. Jak wiecie jestem na takim trochę odwyku, jeśli chodzi o Tagi, ale ten spodobał mi się na tyle, że musiałem go wykonać. My widzimy się już niedługo w recenzji pewnej wyjątkowej powieści, ale o tym niedługo. Zaczytanych dni życzę!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Zgadzam się co do Tahir - wolałabym oryginalną oprawę. Jeśli chodzi o Maas, to trzymam kciuki za serial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam przeczytać kolejne części Daru Julii. Mi się chyba nawet podobały bardziej niż pierwsza. :d
    Dwiestronyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się co do Endgame. Ta książka to idealny scenariusz na film, a nawet serial. Z pewnością bym go oglądał :) Również uważam, że wydawnictwo powinno zostawić oryginalną okładkę Ember in the ashes. Ta polska nie jest zła, jednak amerykańska... cudo *.*
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakończenie "Złodziejki książek" rozerwało moje serce na strzępy, ale nie zmieniłabym go. Jest bardzo smutne, ale chyba ciężko byłoby, by było inne, zważywszy na fakt, kto jest narratorem powieści. :)

    Cieszę się, że odpowiedziałeś na nominację i dziękuję za tak miłe słowa na początku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakończenie Złodziejki książek było druzgocące i płakałam na nim :(
    A okładka Wybranych faktycznie do najpiękniejszych nie należy xD

    OdpowiedzUsuń