Majowy Wrap Up + TBR na Czerwiec'16

12:00

Wszyscy Maję znają i kochają! *głosem Zbigniewa Wodeckiego*
Witam Was dzisiaj wszystkich bardzo serdecznie w kolejnym podsumowaniu miesiąca na moim blogu. Maj był dla mnie prześwietnym miesiącem, tak dużo pozytywnych wydarzeń miało miejsce w moim życiu. Targi Książki, liczne wyjazdy. Wszystko na plus. Książkowo też nie było źle. Ale o tym zaraz przeczytacie. Zapraszam!
Kocham ten miesiąc, no kocham. W maju wydarzyło się tak wiele pozytywnych wydarzeń w moim życiu, że naprawdę ich nie zliczę. Noc Muzeów, Targi Książki (chcecie relacje?), wyjazd do Torunia. Książkowo również było naprawdę dobrze. Wysokie temperatury spowodowały, że czytałem głównie na świeżym powietrzu.
1. Simon oraz inni homo sapiens - pewnie jesteście zdziwieni, bo w końcu premiera tej książki miejsce będzie miała dopiero 8 czerwca, jednak dzięki Epik Boxowi miałem okazję przeczytać szybciej. Zawiodłem się i mówię o tym jak najbardziej otwarcie, po prostu jest to przereklamowana pozycja. Recenzja - klik.
2. Dziedzictwo ognia - rozpocząłem w kwietniu i skończyłem w maju. Muszę przyznać, że dwa wcześniejsze tomy były lepsze, jednak uważam, że tragedii nie było. Powroty do prozy Sary J. Maas zawsze są przyjemne, mam nadzieję, że czwarty tom o wiele bardziej przypadnie mi do gustu. Recenzja - klik.
3. Zbuntowani - lektura czwartego tomu Nocnej Szkoły wyszła dość spontanicznie, jednak myślę, że bardzo fajnie wyszło, że w maju dostąpiłem lektury. Rewelacji nie było, choć jest to jeden z lepszych tomów tejże serii. Recenzja - klik.
4. Ekspozycja - uwielbiam no! Książka ta była z pewnością jedną z lepszych przeczytanych przeze mnie w tym roku, Mróz sprawił, że wciągnąłem się jak nigdy. Oprócz tego na Targach Książki spotkałem autora i zyskałem autograf co jest naprawdę świetne. Recenzja - klik.
5. Wszystkie jasne miejsca - najlepsze zostawiłem na koniec. Jest to przede wszystkim przepiękna i bardzo wartościowa pozycja dla młodzieży. Na myśl o niej popadam w pewien nostalgiczny nastrój. Każdy musi przeczytać, każdy. Recenzja - klik.

Czas na małe podsumowanie:
Liczba przeczytanych książek: 5
Liczba przeczytanych stron: 2240
Najlepsza książka: Wszystkie jasne miejsca
Najgorsza książka: Simon oraz inni homo sapiens

Plany na maj szlak trafił, jednak mam wrażenie, że te na czerwiec chociaż w 2/3 zostaną spełnione. Wreszcie kończy się szkoła, więc czasu na czytanie będzie znacznie więcej. Jednak co zamierzam przeczytać?
1. Plaga samobójców - muszę się sprężyć z tą książką, bo nie lubię tak przetrzymywać pożyczonej powieści, a z drugiej strony nie mam ochoty na rozpoczynanie co raz to nowej serii. Za nią zabiorę się w pierwszej kolejności.
2. Przewieszenie - po piorunującym zakończeniu Ekspozycji nie widzę wyjścia, żeby nie kontynuować przygód Wiktora Forsta. Tym bardziej, że niedawno premierę miał trzeci tom, więc wypadałoby trochę bujnąć się lekturą książek Mroza.
3. Królowa cieni - zapewne niektórzy z Was się teraz dziwią - skąd to mam?! Mianowicie zamówiłem ją na Empiku w przedsprzedaży i tydzień przed premierą mogłem już ją trzymać w rękach. Nie mogę się doczekać, aby kontynuować losy Aelin, jednak mam przeczucie, żeby trochę poczekać z lekturą.

Przyszła pora na Blogowe podsumowanie! :))
Liczba wyświetleń: 5643
Komentarze: 88
Nowi obserwatorzy: 11
Najpopularniejszy post: EpikBox Maj 2016 - Unboxing #1

Piąty miesiąc roku podsumowany. Jak ten czas szybko leci! Tak dobrego miesiąca to aż szkoda żegnać, no nie? Mam nadzieję, że pomysłów na te wszystkie posty mi nie zabraknie, mam w zanadrzu też pewną akcję i nie wiem czy jej Wam już w czerwcu nie ogłosić.. Zaczytanych dni życzę, kochani!

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Super! Gorąco polecam ,,Plagę samobójców". Czytałam, jak na razie, tylko pierwszy tom, ale był zdecydowanie zachwycający. :) Mnie w maju udało się przeczytać aż osiem książek, co jak na mnie jest wielkim osiągnięciem. ;)
    Pozdrawiam
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkich statystyk! U mnie w tym miesiącu również 5 książek. Nie było żadnego rozczarowania, a najlepszym tytułem okazał się być Dygot Jakuba Małeckiego. Mądry, mroczny, refleksyjny. Gorąco polecam :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo! Widzę, że odwiedziłeś moje okolice Torunia! Piękne miasto! :)
    Ja ten maj również wspominam dobrze przez zaliczenie wymarzonej wycieczki, spotkania ważnej dla mnie osoby. Niestety też ten ostatni miesiąc jest okropny pod względem sprawdzianów..."Wystawiamy oceny? A co tam! Damy więcej prac klasowych żeby pogorszyć im oceny!" :D
    Całe szczęście, że już niedługo zakończenie roku szkolnego i czas tylko dla siebie oraz książek!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/05/miesiac-czytelnika_31.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Jeśli tylko masz ochotę, zapraszam: http://booksofsouls.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award-1.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Królowa cieni" - niezła cegła ;) Nie mogę się doczekać, kiedy ją przeczytam!
    "Simon..." też mnie interesuję. Tematyka nie do końca do mnie przemawia, ale mimo wszystko mam ochotę ją przeczytać - szkoda, że Tobie nie przypadła do gustu.
    Powodzenia w czerwcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik w maju. Mam nadzieję, ze uda Ci się zrealizować wszystkie plany czytelnicze. Czytam Twojego bloga od dłuższego czasu i jesteś świetny w tym co robisz. Piszesz szczerze, od serca. Nominowalam Cię do Libster Blog Award. Szczegóły znajdziesz u mnie na blogu cosdoprzeczytania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wyników! :) "Wszystkie jasne miejsca" to rzeczywiście piękna historia. Mnie bardzo sie podobała. :)
    Ale ta "Królowa cieni" to cegła! Wow! :D Powodzenia w realizacji planów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, podziwiam :)

    Zapraszam też na dopiero startującego bloga
    zamknietawpozytywce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na "Wszystkie jasne miejsca" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Ekspozycję" jak i inne powieści autora, mam zamiar nadrobić w czasie wakacji, jak na razie czytałam "Kasację", którą bardzo Ci polecam :) "Wszystkie jasne miejsca" mam zamiar przeczytać, wszyscy bardzo to chwalą, więc mam nadzieję, że i ja się nie zawiodę :)
    Udanego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie strasz, że "Simon oraz inni homo sapiens" to przereklamowana książka! Mam ją też z Epikboxa i mam nadzieję na fajną książkę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. To, że przeczytałam "Wszystkie jasne miejsca" zaczęło się od Ciebie, więc po prostu dziękuję. Piękna książka.

    OdpowiedzUsuń