Kreatywny BOOK TAG

12:00

Kreatywność, kreatywność. Tarararara.
Witam Was w kolejnym zapychaczu Tagu na moim blogu. Tym razem pobawimy się w bycie kreatywnym, poprzez wykonanie pewnej zabawy, którą znalazłem w naszej kochanej blogosferze, jeden z niewielu tego typu postów, który mi się podoba. Zapraszam!


1. Książka, w której bohater ma kolorowe włosy
Z tego co pamiętam to główna bohaterka Wybranych Allie Sheridan miała kolorowe włosy, oprócz tego nie mam zielonego pojęcia kto jeszcze lubi farbować sobie czuprynę.

2. Książka, w której główny bohater potrafi śpiewać lub grać na jakimś instrumencie
To akurat dość trudne pytanie ale nie przypominam sobie żadnej powieści, w których jedna z postaci ma talenty wokalne. A może Wy jakieś znacie?

3. Książka, w której główny bohater się nie zakochał
Tutaj miałem akurat dość ciężki orzech do zgryzienia, ale pamiętam, że w Całej prawdzie nie było żadnego wątku miłosnego. Tak nawiasem mówiąc muszę Wam polecić tę pozycję, bo jest naprawdę cudowna. Jedna z lepszych powieści, jakie czytałem w życiu.

4. Książka, która jest oparta na motywie baśni, bajki
W prawdzie nie przeczytałem jeszcze tej książki, ale Dwór cierni i róż Sary J. Maas jest oparty na Pięknej i Bestii. Wiąże się z tym dość zabawna historia, bo na Targach Książki w Empiku zapomniałem tytułu i powiedziałem ekspedientce, że szukam książki Sary J. Maas opartej na Czerwonym Kapturku. Śmiech kasjerki - bezcenny!

5. Książka, w której główny bohater jest buntownikiem
To banalny wybór, kiedy większość dystopii, które czytam ma główną bohaterkę, której obowiązujący system się nie podoba. Najbardziej podstawowym wyborem będą Igrzyska śmierci, Katniss potrafiła przetrząsnąć całe państwo i zrobić to co się jej podoba. No uwielbiam tę trylogię no!

6. Książka, której bohater ma dziwne imię
Chyba każdy kto czytał Szklany tron miał zagwozdkę jak wymówić takie imiona jak Celaena, Chaol, Aedion, te imiona są tak dziwne i wyszukane, że co raz to nowi bohaterowie dochodzą to ja się zastanawiam co ta autorka sobie wymyśliła. Ja już mam na swojej półce Królową Cieni, jestem tak podekscytowany!

7. Książka o skomplikowanym tytule
Powiem tak - za chwilę pewnie większość osób zacznie się ze mnie śmiać, ale jestem typem człowieka, która nie potrafi powiedzieć słowa Bangarang, zawsze jakoś to przekręcam, więc tytuł Chłopcy 2. Bangarang był dla dość kłopotliwy. No jestem jaki jestem!

8. Książka, której akcja dzieje się w kosmosie 
Jeszcze nie czytałem W ramionach gwiazd, jednak wiem, że tam akcja dzieje się w kosmosie, więc jestem zaintrygowany, więc lektura powinna być dość specyficzna. Jestem zainteresowany od jakiegoś czasu tymi tematami, więc ciekawy jestem jak autorki zastosowały to tutaj.

9. Książka po której przeczytaniu postanowiłeś zmienić się na lepsze
Zmienianie się to dość trudny temat, bo ja myślę, że my sami z siebie, gdybyśmy chcieli nie ulegniemy zmianie na lepsze. Niektóre wydarzenia bez naszej świadomości nas zmieniają. Ale ja takie coś u siebie dostrzegłem po lekturze Prawie jak gwiazda rocka, tak książka sprawiła, że zacząłem trochę inaczej patrzeć na świat.

A więc to już dzisiaj na tyle. Ja nie nominuję nikogo, ale jest jak zawsze - chcesz zrobić Tag to poczuj się przeze mnie nominowany. Maj to taki świetny miesiąc, chyba już nic nie jest w stanie mi go zmienić, ale o tym dowiecie się we wtorek. Wszystkiego co najlepsze życzę też wszystkim mamom, które czytają ten post. Jesteście świetne, kochane! Zaczytanych dni.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Proszę Cię, nie przypominaj mi o Allie z "Wybranych", nie psuj mi humoru! :D
    Z tego co pamiętam, to America z "Rywalek" potrafiła grać na instrumencie, Kestrel z "Pojedynku" chyba grała na fortepianie, Ronnie z "Ostatniej piosenki" również, a nawet Celaenie zdarzyło się zagrać w pierwszym tomie. Nie wiem, ile z tych książek czytałeś :P
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jeden z najlepszych tagów w blogosferze. Może niedługo go wykonam u siebie. :P
    Pozdrawiam, book-dragon-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Imię Chaol każdy wymawia inaczej i w końcu nie wiem jak jest porwanie ;P
    "W ramionach gwiazd" to bardzo ciekawa książka - polecam :)
    Sporo jest takich książek, w której bohater grał na jakiś instrumencie, np. Levi z "Art & Soul" grał na skrzypcach, Jem z "Mechanicznego anioła" oraz Kate z "Promyczka" także, a jej przyjaciel Gus świetnie radził sobie z gitarą, poza tym Sydney z "Maybe someday" pięknie śpiewała. Może nie miałeś okazji trafić na takie książki, ale widocznie ja miałam do nich szczęście :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście znam tylko jednego bohatera, który grał na instrumencie i śpiewał - Jaskier z "Sagi o Wiedźminie". Czuję się nominowana i z wielką chęcią wykonam ten Tag u siebie, na kanale. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń