Marvel BOOK TAG

12:00

Wszyscy jesteśmy superbohaterami!
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym TAGu na moim blogu. Tym razem zabawa, która przyniesie nam wiele supermocy! Kasia z bloga Kitty Candy zaprosiła mnie do wzięcia udziału w jej autorskiej zabawie, w której podporządkowujemy książki do superbohaterów z Marvela. Zrozumiano? Zapraszam!

Spiderman - książka z bohaterem, który jest "ulepszony"
Nie wiadomo trochę jak zinterpretować to pytanie, jednak od razu na myśl przyszła mi Czerwona królowa z Mare Barrow w roli głównej. Dziewczyna ma moc kontrolowania piorunów wynikającej z jej przypadłości - ma krew Czerwonej, umiejętności Srebrnych. Książka podobała mi się, choć drugi tom był o niebo lepszy! 

Deadpool - książka, która nie wie, że jest czytana
A to dopiero pytanie! Nie mam zielonego pojęcia, ale coś mi zaczyna świtać. Pamiętam, że w Mieczu Lata Ricka Riordana główny bohater Magnus czasami przytaczał historie i zwracał się bezpośrednio do czytelnika, więc wydaje mi się, że książka wiedziała, że była czytana. Coś czarno widzę ten TAG :D 

Thor - książka z bohaterem o czystym sercu
Zdecydowanie Harry Potter. Chłopak ma z pewnością czyste i uczciwe zamiary. Walka dobra ze złem, opieka nad swoimi przyjaciółmi. A ja póki co przeczytałem tylko trzy tomy przygód młodego czarodzieja. Cały czas nie mogę się zmotywować do lektury dalszych części.

Captain America - książka z bohaterem, który musi odnaleźć się w nowym świecie
Szklany tron z prześwietną Celaeną Sardothien jest idealnym przykładem. Bohaterka musi odnaleźć się w królewskim świecie, gdzie niedawno jeszcze harowała w Kopalni Soli w Endovier. Uwielbiam tę książkę, muszę niedługo sięgnąć po trzeci tom.

Iron Man - książka z niezwykle inteligentnym bohaterem
Niewidoma, ale bardzo, ale to bardzo mądra Marie-Laure z powieści Światło, którego nie widać jest dobrym przykładem. Najczęściej właśnie tak jest, że ludzie posądzają zupełnie kogoś nieodpowiedniego jako złoto, a to kompletna fikcja.

Daredevil - książka, która pokazuje wykorzystanie swoich słabości
Nie mam zielonego pojęcia.

Hulk - bohater często denerwujący się
Tutaj podam dość niecodzienny przykład - Cześnik z Zemsty. Ostatnio czytałem właśnie tę lekturę i jestem na świeżo z tym bohaterem, mocium panie. Nie mam zbyt dobrych wspomnień z Zemstą, dostałem 2- z testu z lektury :'')

Czarna Wdowa - książka z silną bohaterką
W Igrzyskach śmierci mieliśmy do czynienia z Katniss Everdeen, która bez dwóch zdań jest przykładem silnej bohaterki. Osoby, które przeczytały całą trylogię co triumfowała dwukrotnie. No właśnie!

Hawkeye - książka z łucznikiem bądź łuczniczką
O klops - Igrzyska były na górze już :D Ale mam! Alec Lightwood z serii Dary anioła władał łukiem całkiem nieźle. Od razu mogę Wam zapowiedzieć podsumowanie pierwszego sezonu serialu Shadowhunters - prawdopodobnie pojawi się w piątek albo sobotę. 

Scarlet Witch - bohaterka, która przechodzi na dobrą stronę
Po raz kolejny nic nie przychodzi mi do głowy. Coś ten TAG mi nie wychodzi..

Wolverine - bohater z problemami alkoholowymi
Jeśli dobrze pamiętam to Marcus Eaton z trylogii Niezgodna miał problem z alkoholem. Mogę się oczywiście mylić, ponieważ książki te czytałem ponad rok temu. Jednak niby jestem na świeżo dzięki ekranizacjom serii. 

Magneto - antagonista nie do końca zły
Może moja odpowiedź na pytanie nie będzie aż tak do końca poprawna, ale uważam, że przykładem takiej osoby jest Christopher z serii Wybrani. Nie chcę nikomu spoilerować, więc na tym się po prostu wstrzymam.

A więc to byłoby już tyle na dzisiaj. Nie nominuję nikogo, jednak jak ktoś chcę wykonać zabawę na swoim blogu to niech poczuje się przeze mnie nominowany. Na blogu niedługo będzie trochę większy ruch <mam nadzieję> i może powrócę do trzech postów tygodniowo. No zobaczmy jak to będzie. Zaczytanych dni Wam życzę!

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Katniss jest moją ulubioną bohaterką właśnie ze względu na jej silną osobowość :) Nominowałam Cie do LBA :) http://szumiabooki.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-4.html#more
    Pozdrawiam,
    szumiabooki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag świetny a odpowiedzi też niczego sobie :) Może też go zrobię... :b
    Serdecznie zapraszam do mnie i pozdrawiam <3
    Tusia z bloga :
    tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. OK, CZUJĘ SIĘ NOMINOWANA <3
    Marvel to jedna z moich największych miłości, więc nie ma opcji, żebym się na ten tag nie skusiła :D
    Pozdrawiam
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwolę sobie skupić się na Iron Manie - cudowny bohater, mój ulubiony :D lepszego nie ma! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To mam o tobie wspomnieć?
    Wrzucają ten Tag u mnie na blogu?
    Podaj informacje, a ja zabieram się za pisanie :D
    Bo bardzo lubię komiksy :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń