Lubimy Czytać TAG

12:00

Dzisiaj Światowy Dzień Książki! :)
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym poście na moim blogu. Jak wiecie bądź pewnie nie wiecie staram się ograniczyć Tagi na stronie, jednak dzisiaj robię wyjątek. Nominację dostałem od Uli z bloga As Kier Pisze, za co bardzo dziękuję. Ostatnio portal ten jest moim małym uzależnieniem. Idealna okazja, kochani! Zapraszam! :)

1. Jaka książka została ostatnio odznaczona jako przeczytana?
Ostatnio i faktycznie przeczytałem i odznaczyłem powieść Gemeinharta Cała prawda, czyli książkę, która była czymś fantastycznym. Recenzje jej już napisałem, więc możecie się w niej zatapiać. Zdecydowanie polecam, naprawdę! 

2. Co ostatnio odznaczyłeś jako chcę przeczytać?
Moje Lubimy Czytać pracuje jak nigdy podczas tego Tagu :D Tym razem ostatnio dodałem do tejże półki Fobos Victora Dixen. Książka ta dopiero będzie wydana na samiutkim początku czerwca, ale dawno chyba nie było tak, że po opisie chciałem tak bardzo coś przeczytać. Reality show w kosmosie? Czad!

3. Co planujesz przeczytać jako następne?
Tu mam nie lada problem, ponieważ mam aktualnie na półce pięć książek i nie mogę się zdecydować co dalej czytać. Przede wszystkim premiera czwartego tomu mobilizuje mnie do przeczytania Dziedzictwa ognia, ale z drugiej strony Poradnik pozytywnego myślenia i W ramionach gwiazd też do mnie przemawiają. Może pomożecie zdecydować?


4. Czy masz swoją listę życzeń na Lubimy Czytać?
Za jako taką listę traktuje moją półkę Chcę przeczytać, aczkolwiek moi znajomi, kiedy chcą sprawić mi jakiś książkowy prezent to ja mówię im co mają mi sprawić. 

5. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
Akurat uwierzcie, ale dzisiaj jest ten Światowy Dzień Książki i większość księgarni robi tak dużo świetnych promocji, że nie mogę się powstrzymać! Zdecydowanie będzie to świeża nowość jednej z moich ulubionych Youtuberek Pauliny Mikuły Mówiąc inaczej. Widziałem już kilka cytatów z tejże pozycji i podejrzewam, że uśmieję się po pachy :D

6. Czy masz jakieś ulubione cytaty na Lubimy Czytać?
Jak możecie zobaczyć to co tydzień zmieniam cytat tygodnia, który zawszę biorę z tego też portalu. Jest ich kilka, jednakże pokażę Wam mój zdecydowanie ulubiony. 
"To co za dnia wydaje się bezpieczne i znajome, nocą staje się całkiem obce."
Tajemny ogień, CJ Daugherty i Carina Rosenfeld

7. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na Lubimy Czytać?
Nie tylko na LC, ale moimi ulubionymi autorami są oczywiście Matthew Quick, Sarah J. Maas oraz David Levithan. Z resztą co ja Wam mówię - na blogu pojawił się już kiedyś tam ranking moich ulubionych autorów - klik!

8. Czy jesteś w jakichś grupach na Lubimy Czytać?
Najczęściej udzielam się w grupie, w której chodzi o wymianę oraz sprzedaż książek, już kilka razy uczestniczyłem w różnych wymianach, ale o tym dowiecie się niedługo w Book Haulu. Oprócz tego dość sporadycznie piszę w grupie o Blogowych Recenzentach.

A więc to byłoby już dzisiaj na tyle. Mam nadzieję, że będziecie nieźle świętować i obłowicie się w jakieś miodne pozycje. Ja też to planuje! :) Na następny Tag będziecie musieli trochę poczekać, ponieważ ostatnio podchodzę z dość sporym dystansem do tej formy postów, ale o tym Wam kiedyś jeszcze powiem. Zaczytanych dni Wam życzę, kochani! :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetnie poradziłaś sobie z tym tagiem, twoje odpowiedzi są naprawdę ciekawe ;)
    Post jak zwykle świetny i oczywiście czekam na więcej :)
    Pozdrawiam z całego serduszka i zapraszam do mnie ;)
    Tusia z bloga tusiaksiaziinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też książka Pauliny Mikuły widnieje na liście do kupienia jako pierwsza! :)
    W ramionach gwiazd też chętnie bym przeczytała.
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na FOBOS, zapowiada się bardzo bardzo dobrze. Myślę, że to będzie jeden z lepszych bestsellerów.
    ksiazkowy-nieogarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię ten cytat z Tajemnego ognia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłeś mnie "Fobosem" (nie wiem czy to się tak odmienia...) okładka bardzo mi przypomina filmowe wydanie "Marsjanina" ;)
    http://ksiazkitomojepaliwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem uzależniona od serwisu Lubimy Czytać, wchodzę tam kilka razy dziennie (chociaż czasem nawet nie wiem po co, siła przyzwyczajenia xD). "Fobos" również bardzo mnie interesuje, bo to kosmos, a ja uwielbiam wszystkie książki, które wpsowują się w YA science fiction! Do tej pory było ich u nas na rynku wydawniczym raczej niewiele i cieszę się, że Otwarte to zmienia.
    Koniecznie zabierz się za "Dziedzictwo ognia" w pierwszej kolejności! To niesamowite, że autorka pisze coraz lepiej z tomu na tom, ta część jest naprawdę dobra i nie mogę się doczekać czwartego tomu! To będzie coś cudownego, czuję to. Dlatego koniecznie zabierz się za Dziedzictwo ognia w pierwszej kolejności!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lubimyczytac.pl. Genialny portal, już od paru lat na nim urzęduję i nie wiem, jak ogarnęłabym swoje czytanie bez niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubimyczytac jest świetnym portalem i lubię tam przebywać :D Fajnie że jest też TAG na ten temat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Fobos" brzmi interesująco i bardzo oryginalnie, ale cały czas nie jestem przekonana. Poczekam na jakieś recenzje i wtedy zdecyduje :)
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń