Kwietniowy Wrap Up + TBR na Maj'16

12:00

Wiosna, alergie i książki!
Kolejny miesiąc już za nami, jak ten czas szybko leci! Kwiecień jest jednym z miesięcy, za którymi nie przepadam, ale ten nie był aż taki zły. Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym poście na moim blogu. Tym razem podsumujemy sobie miesiąc, zdecydowanie lepiej mi poszło, niż w marcu. Oprócz tego pokażę Wam plany na maj. Zapraszam!


Po wręcz tragicznym marcu, kiedy to przeczytałem tylko dwie książki chciałem wreszcie odreagować książkowo i chyba mi się to udało. Każda z powieści, które przeczytałem w tym miesiącu była dobra, ale niektóre były lepsze, ale też gorsze.
1. Cała prawda - jedna z najlepszych książek, jakie przeczytałem w życiu, serio. Urzekająca i niezmierne prawdziwa powieść opowiadająca o chorobie w tym najgorszym stadium. Tyle tych książek z motywem chorób, a na razie mi się to nie nudzi. Recenzja - klik.
2. Bezkresne morze - drugi tom, póki co świetnej trylogii Ricka Yancey okazał się być dobry, jednak zdecydowanie nie lepszy jak pierwsza część. Mimo wszystko bawiłem się świetnie i nie mogę doczekać się na lekturę zwieńczenia tejże trylogii. Recenzja - klik.
3. Miasto szkła - nie spodziewałem się, że mój powrót do Darów Anioła będzie aż tak owocny. Trzeci tom tejże serii był fenomenalny, świetna akcja, klimat - wszystko! Nie można ukrywać, że gdyby nie Shadowhunters to nie przeczytałbym tego w tym momencie. A jednak! Recenzji nie będzie, ponieważ jest to trzeci tom serii, a wpisów na temat tamtych nie ma i nie będzie.

A nie ma tutaj:
4. Szkoła latania - bez dwóch zdań największe zaskoczenie kwietnia. Książkę tę przeczytałem przy okazji Book Touru do którego zaprosiła mnie przemiła Gosia z bloga Blask Książek i cieszę się, że wziąłem w tym udział. Luźna, niezobowiązująca i rozluźniająca historia, która ma jednak kilka mankamentów. Recenzja - klik.


Czas na małe podsumowanie:
Liczba przeczytanych książek: 4
Liczba przeczytanych stron: 1460
Najlepsza książka: Cała prawda
Najgorsza książka: Szkoła latania

Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku. Wszystko tak pięknie rozkwita i na dworze jest przecudnie. W trzeci weekend tego też okresu mamy Targi Książki, na których na 100% się pojawię, tylko jeszcze nie wiem w jaki dzień. Bliżej imprezy będę informował. Jednakże co będę czytał?
1. Plaga samobójców - jest to książka, którą będę czytał w pierwszej kolejności, ponieważ moja siostra cioteczna mi ją pożyczyła. Spodziewam się dość smutnej i przejmującej dystopii, jednak liczę, że jakieś miejsce na akcje tam się znajdzie.
2. Poradnik pozytywnego myślenia - nie ukrywam, iż zależy mi na lekturze tej pozycji, głównie dlatego, że chcę w maju zrobić mini podsumowanie książek Quicka, oczywiście tylko tych, które zostały dotychczas wydane w Polsce. Jestem bardzo ciekawy tej książki.
3. Mówiąc inaczej - książki jednej z moich ulubionych youtuberek bym nie przeczytał? :P Po samym przejrzeniu powieści wiem, że ją pokocham. Język polski to coś czym chciałbym się zająć w przyszłości, a gdy opowiem o niej na lekcji języka to pani się raczej spodoba.
4. Dziedzictwo ognia - tak się właśnie zastanawiałem do której kategorii dopasować tę książkę, ale raczej tu będzie dobrze. Jestem w połowie tejże powieści i jak na razie nie chcę dzielić się moimi wrażeniami, ale tak zdradzając to dwa wcześniejsze tomy były znacznie lepsze. Połowa przede mną, zobaczymy jak to będzie.

Przyszła pora na Blogowe podsumowanie! :))
Liczba wyświetleń: 3914
Komentarze: 98
Nowi obserwatorzy: 11

A więc to byłoby już dzisiaj na tyle. Mam nadzieję, że Wasze wyniki były równie dobre jak moje, jednak mamy jeszcze osiem miesięcy na czytanie w tym roku, więc jest sporo czasu. Czytaliście książki wyżej? Jedziecie na Targi Książki? Zaczytanych dni Wam życzę :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ja muszę wreszcie przeczytać miast szkła Cassandry Clare, bo utknęłam na mieście popiołów i nie mogę się zabrać za kolejne tomy.
    Post jak zwykle świetny i oczywiście czekam na więcej ;)
    Pozdrawiam z całego serduszka i zapraszam do mnie <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem druga część trylogii jest gorsza od pierwszej. Aby ją przeczytać musiałam robić kilka podejść, bo po prostu nie mogłam przez nią przebrnąć. Ale czekam na "Mówiąc inaczej". Jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dziedzictwo ognia" udało mi się przeczytać w kwietniu i teraz wyczekuję czwartego tomu :) Świetne podsumowanie. Pozdrawiam i życzę Ci samych super lektur w maju :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie, niesamowicie mnie zachęciłeś do przeczytania "Całej prawdy" - również nie nudzą mnie książki z motywem chorób, choć jest już ich tak dużo. Nie wiem, czy będę na Targach, nauka niestety daje się we znaki :-/
    u mnie nowa recenzja, zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać, aż zobaczymy się na targach! :D Wynik świetny ♥ Powodzenia w maju!^^
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Szczerze, to nie czytałem ani jednej z książek, które przedstawiłeś we wrap-up'ie i TBR'ZE. Ale chce się zabrać za Dary Anioła i Szklany Tron jeszcze w tym roku.
    P.S. Nie wiem czy wiesz, ale w czerwcu tego roku wychodzi 3 tom "Piątej Fali" ale dopeiro po angielsku. Nie mam informacji, kiedy zostanie przetłumaczony na polski.

    http://placeformeandbooks.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę Ci zdradzać więcej, ale Plaga Samobójców to nie do końca smutna książka. Jest świetna! Też niedawno to czytałem i jestem nadal zachwycony. Recenzja jest na moim blogu. :)
    http://book-dragon-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, widzę, że przeczytałeś Piątą Falę Bezkresne Morze. Jest ona w moich planach na maj ;D
    ksiazkowy-nieogarek.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę przeczytać "Poradnik pozytywnego myślenia", bo "Wybacz mi,Leonardzie" totalnie mnie zachwyciło ;)

    Ps. Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania jest "Dwór cierni i róż" ;)
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Targi nie jadę, mam za daleko. ;/ A co do książki S.Young to mam zamiar przeczytać jak będzie w bibliotece. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników! :) Sama chętnie przeczytałabym "Mówiąc inaczej". :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swoją przygodę z Clare zakończyłam po "Miasto Upadłych Aniołów", ktore było po prostu słabe i tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że "Dary Anioła" powinny pozostać trylogią, jak początkowo było założone. Co prawda wszyscy mnie przekonują, że powinnam jeszcze dać szansę tej autorce, ale sama nie wiem...
    Według mnie "Dziedzictwo ognia" to jak na razie najlepszy tom, więc jestem zaskoczona, że nie podoba ci się na razie tak jak pozostałe. Może pod koniec zmienisz zdanie, bo jeszcze dużo akcji przed tobą. Ja nie mogę się doczekac "Królowej cieni". W międzyczasie muszę się zadowolić "Dworem róż i cierni" :)
    Życzę zaczytanego maja!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  13. Również mam "Poradnik" w domu i planuję go przeczytać w maju :3

    OdpowiedzUsuń