Jakich Booktuberów oglądam?

12:00

Słuchanie o książkach jest świetne!
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym poście na moim blogu. Tym razem przedstawię Wam piątkę Booktuberów, których oglądam. O tym czym jest ten cały BookTube również się tu dowiecie. Zapraszam! :)


BookTube to taki jakby gatunek filmików na potralu YouTube. Osoby, które nagrywają na tak zwanym BookTubie tworzą produkcje o tematyce iście książkowej, zaczynając od recenzji kończąc na podsumowaniach miesiąca i unboxingach. Na naszym polskim rynku jest bardzo dużo osób należącej do tej sfery portalu, jednak ja wybrałem pięć osób, które według mnie zasługują na uwagę.

Polubiłem ją głównie za to, że wnosi taką świeżość w sferę polskiego BookTuba. Podziwiam też za to, że kupuje tak wiele książek - ja bym tak nie potrafił, naprawdę! :P Bardzo lubię u Pauliny jej dość charakterystyczne poczucie humoru, a z gatunków filmiku oczywiście Book Haule, więc oczywiście polecam :)

Chyba każdy z nas czytał Anię z Zielonego Wzgórza i mamy tutaj bardzo dużą fankę powieści Montgomery. Podczas oglądania zawsze odczuwam taką ciepłą atmosferę i zawsze jakoś szybko mija mi patrzenie na produkcję. U dziewczyny tej znajdziecie przede wszystkim recenzje książkowe oraz wiele pobocznych filmików.

Królowa BookTuba drodzy! :D Chyba każdy już zna już chyba kultową na tejże scenie Anitkę ze świetnego vloga książkowego Book Reviews. Jak nazwa wskazuje znajdziecie u niej różnorakie recenzje powieści oraz również inne filmiki okołoksiążkowe. Do moich ulubionych należy oczywiście Books&Songs, na które Was zapraszam :)

Stosunkowo nowa osóbka nagrywająca na portalu, jednak mnie bardzo się spodobała. Przede wszystkim za skromność, za subtelność i za takie bycie miłym. Na filmiku, bo tak to jej naprawdę nie znam. Zapraszam, nabijcie jej wyświetlenia :)

A na sam koniec równie popularna jak Anitka Daria z vloga Więcej Książków. Uwielbiam jej filmiki, jak i samą dziewczynę przede wszystkim za treściwość i sarkazm. No i oczywiście te live'y, praktycznie na każdym byłem, a ostatni był równie świetny. Polecam naprawdę!

A więc to byłoby dzisiaj na tyle. Dowiedzieliście się kogo tam oglądam i można nazwać to też przeglądem. Co Wy na to, żeby za rok zrobić podobny post? Zobaczymy co mi się zmieni. Coś mi się tu też zepsuło z filmikami z YouTube, jakieś takie za duże wyszły. Ale no nic - liczyło się samo przedstawienie, to że wizualnie jest gorzej to naprawdę szkoda. A ja życzę Wam zaczytanych dni i zapraszam za kilka dni :)

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Bardzo lubię naszego polskiego booktuba:) Anitę znam i uwielbiam za jej paplanda :D No i Darka, która zachęciła mnie do sięgnięcia po Szklany tron:) Mam nadzieję, że nasza booktubowa sfera będzie się powiększać:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię żadnego polskiego booktubera, w każdym mi czegoś brakuje, albo irytuje mnie tym jak się wypowiada, nie oglądam, wolę poczytać recenzję niż marnować 10 minut na vlogorecenzje :)
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych przez Ciebie oglądam Darię oraz Anitę. Poza tym oglądam wiele innych kanałów takich jak: Maja K., Marta Oakiss, Abigail Jailette, Adrianna Olczak + trzy razy tyle booktuberów zagranicznych ;)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam booktuba i mogłabym go oglądać bez końca! :)


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/dziedzictwo-ognia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często oglądam Darię z Więcej Książków. Lubię też Maję, której tutaj chyba zabrakło.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurka wodna. Ja? W takim zestawieniu? Tak miłe słowa na mój temat? Nie wiesz nawet jak wiele przyjemności mi sprawiłeś tym postem! A jeszcze niedawno rozmawiałam o moim kanale i że nie jestem przekonana do tego co robię, że milion rzeczy bym poprawiła i że chyba za wcześnie wystartowałam.

    Nawet nie wiesz jaka to motywacja dla mnie, żeby dalej nagrywać i coś tworzyć. Muszę się spiąć z nowym sprzętem i wrócić do nagrywania, bo bardzo mi tego mimo wszystko brakuje!

    Jeszcze raz wielkie dzięki! <3
    ~ Wredotek

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądam zbyt wielu polskich booktuberów i nie wiem właściwie z czego to wynika. Chyba dlatego, że od dawna oglądam zagranicznych youtuberów i przyzwyczaiłam się do tego, więc i o książkach lubię słuchać po angielsku.
    Z wyżej wymienionych znam jedynie Anitę i Darię z Więcej Książków, ale może zapoznam się z resztą ;)
    bookwithcilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z polskich booktuberów oglądam: Anitę z BookReviews, Olgę z Wielkiego Buka, Marthę z Secret Books, Totallbooknerd7, Darkę z Więcej książków, Abigail z Wyznań książkoholiczki oraz P42 i Kto czyta, żyje podwójnie. Ostatnio jednak częściej oglądam tych zagranicznych (w tym m.in. PeruseProject, Abookutopia, Jessethereader, Katytastic i Polandbananasbooks) :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń