Zimowy Book Haul #4

12:00

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym Book Haulu na moim blogu. Jak co dwa miesiące pokażę Wam moje książkowe nabytki ze stycznia i lutego. Kilka perełek udało mi się upolować, więc jest na co popatrzeć. Zapraszam! :)

W styczniu trochę zaszalałem z książkami. Głównie było to spowodowane tym, że dostałem na gwiazdkę kartę podarunkową do Matrasa, ale także dostałem co nieco od wydawnictwa.
1. Złodziej pioruna - zakup tej książki był kompletnie nie planowany. Byłem wraz z siostrą cioteczną w księgarni i postanowiliśmy, że kupujemy sobie książki. Ona wybrała Plagę Samobójców, a ja wybrałem właśnie to. Nie mogę się doczekać, kiedy poznam wreszcie tę historię, którą każdy poleca mi od dawna.
2. Miecz lata - jedna z trzech książek, które zakupiłem przy wykorzystaniu karty podarunkowej. To równocześnie moje pierwsze spotkanie z książkami Riordana i o dziwo nawet udane. Mimo wielu mankamentów, styl pisania wynagrodził wszystko. Nie mogę doczekać się kolejnego tomu!
3. Chłopcy 2. Bangarang - drugi tom serii Ćwieka, który naprawdę mi się spodobał. Pierwszy tom był dość dziwny i kolejna książka mojego imiennika przypadła mi do gustu o wiele bardziej. Na razie robię sobie przerwę od jego twórczości. Recenzja - klik.
4. Czerwona Królowa - druga książka z karty podarunkowej. Miałem pełno obaw, ale jednak Aveyard zaskoczyła mnie i książka okazała być się prześwietna! Przekonałem się i to bardzo, mam nadzieję, że i wy spróbujecie. Recenzja - klik.

A nie ma tutaj:
5. Piąta fala - no i ostatecznie trzecia książka z karty podarunkowej. Aktualnie znajduję się u siostry, która zapewniła mnie, że pójdzie ze mną w kwietniu na film. Trzymam więc za słowo :P Książka okazała być się bardzo dobra. Recenzja - klik.

Natomiast luty charakteryzował się moją powściągliwością od kupowania książek - swoje pieniądze wydałem tylko na jedną z tych dwóch cudeniek.
1. Miasto Szkła - jedyna książka kupiona przeze mnie w lutym. Po otrzymaniu od ukochanej babci trochę kapusty, musiałem od razu wydać ją w szczytne cele :P Mam nadzieję, że trzecia część faktycznie okaże być się tą najlepszą, jak to wszyscy mówią.
2. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - przecudna powieść od wydawnictwa SQN. Jednocześnie najgorętsza premiera książkowa tej wiosny! Książka okazała się naprawdę świetna, zaledwie kilka dni temu mieliście okazję zobaczyć jej recenzję. Zdecydowanie polecam wszystkim! Recenzja - klik.

Tak to się wszystko razem prezentuje ^^

Zatem to byłoby już dzisiaj na tyle. Mam nadzieję, że czwarty Book Haul przypadł Wam do gustu i świetnie, jak byście powiedzieli mi co Wy zdążyliście zakupić w tych dwóch pierwszych miesiącach 2016. Na następne podsumowanie moich książkowych zdobyczy zapraszam Was na początek maja. Do zobaczenia! :)

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Piękne perełki, szczególnie jedna jest mega zachwycająca.. AVA Lavender! ♥
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Miecz lata" już od jakiegoś czasu za mną chodzi :D Może uda mi się go gdzieś upolować. Ja ostatnio nie kupowałam zbyt wiele,ale z pewnością się to zmieni, ponieważ coś czuję, że kwiecień będzie obfity w nowe książeczki! Ostatnio dotarła do mnie "Dziewczyna z pociągu" chociaż jeszcze się za nią nie zabrałam :) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. "Chłopcy" są moim celem od dawna. Słyszałam, że zalegają w szkolnej bibliotece, więc muszę ich przeczytać! Koniecznie!
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny stosik. Chciałabym przeczytać Czerwoną królową, mimo że opinie są o niej różne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo intryguje mnie Czerwona Królowa *,*
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny stosik! Tylko je czytać..! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/03/niepopularne-opinie-o-popularnych.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy zachwycają się Avą Lavander, nie mogę się doczekać, aż sama będę mogła wyrobić sobie na jej temat opinię ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na TMI Book Tag :)
    naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ava Lavender, jestem na tak! ;) ciekawy stosik, nie powiem ;)
    krainaksiazkazwana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Avy Lavender. Sporo książek pokrywa się z wyposażeniem mojej biblioteczki :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nabytki - największą ochotę mam na "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja też muszę w końcu "Czerwoną królową" przeczytać bo czuję się tak nie w temacie, wszędzie jej pełno :) Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stosik ^_^ Podkradlabym chłopców :D Choć najpierw musiałabym dorwać pierwszą część :P

    OdpowiedzUsuń