Pogaduchy u Aguchy TAG

12:00

Baner wykonany przez Kasię z PuA <3 
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym TAGu na moim blogu, tym razem chyba najbardziej dziwnym i niejasnym dla Was. Słyszeliście o Pogaduchach u Aguchy? To prześwietna grupa blogerów na Facebooku, gdzie panuje ciepła atmosfera. Wymiany zakładkowe, posty promujące, ciekawe akcje i szansa na poznanie miłych osób. Stworzyliśmy razem TAG dotyczący.. nas samych. Każdy bloger do każdego pytania. Mam nadzieję, że zabawa Wam się spodoba :)


Leon Zabookowiec - powieść z ekscentrycznym bohaterem, który zapadł Ci w pamięć
Ostatnio miałem okazję czytać dość osobliwą powieść jaką były Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender, które zdecydowanie wyróżniały się dość ekscentryczną bohaterką. W końcu nie zawsze jakaś postać rodzi się ze skrzydłami? :P

Kociara - powieść z bohaterem, który chadza własnymi ścieżkami, nie słucha innych
Swego rodzaju indywidualistą jest Chaol z Szklanego tronu, jest to postać z pewną dozą nieśmiałości i tajemniczości, co powoduje, że staje się on bardziej intrygujący. Faktycznie nie często sugerował się czyimś zdaniem.

Matka Puchatka - książka, w której matka odgrywa duże znaczenie
Od razu na myśl przyszła mi tu Jocelyn Fray z Darów Anioła, czyli kobieta z krwi i kości. Praktycznie pierwszy tom obracał się tylko wokół niej, więc wydaję mi się, że można ją tutaj podpasować. 

Wśród pocztówek - książka z motywem podróży
Nie ukrywam, że nie czytam zbyt wiele książek z motywem jakiejkolwiek podróży, ale tym razem na myśl nawinęły się Papierowe miasta, w których podróż naszych bohaterów odgrywa naprawdę wielką rolę.

Zaczytany glonek - książka z motywem przyrodniczym

Na ten moment nic konkretnego nie przychodzi mi do głowy.

Recenzje przy kawie - książka z motywem jedzenia
Po raz kolejny nie mam pojęcia. Przecież jest tak wiele książek z motywami jedzenia, a ja akurat mam kompletną pustkę w głowie. Smacznego!

Książkowy wolontariat - książka z motywem niesienia pomocy
Wiem, wreszcie! Może to się nie będzie tak dokładnie liczyło, ale odpowiem tutaj Prawie jak gwiazda rocka, pomoc którą Donna zaoferowała Amber była czymś jednocześnie niewyobrażalnym i przepięknym. Każdy z nas chciałby zostać pokochany, nawet kiedy wyrządziło się zbyt wiele złego. Wspominałem Wam, że to najlepsza książka 2015?

Bukowe opowieści - książka z motywem książki
Bardzo fajne pytanie, podoba mi się! Może nie będzie to do końca książka, ale pozostając na ostatniej fali mojego uwielbienia co do tej historii odpowiem Księga wyzwań Dasha i Lily, czyli historię z tytułową Księgą wyzwań w tle. Słyszałem, że powstać ma druga część powieści i wręcz nie mogę wysiedzieć z podekscytowania!

Recenzje Wojtka - książka z wątkiem muzycznym
Z pewnością znacie już Playlist for the dead, czyli książkę z piosenkami poprzedzającymi każdy rozdział. Mimo mojego pozytywnego nastawienia do pomysłu zawartego na kartach tej powieści przeżyłem wielkie rozczarowanie. Książka okazała być się jednowymiarowa i po prostu słaba. 

Świat fantasy - książka z wątkiem fantastycznym
Wybór mam bardzo duży, bo nie mało fantastyki na naszym polskim rynku książkowym. Tym razem postawię na kultowego już chyba Harrego Pottera. Nadal jestem po tylko trzech tomach i mam ogromną ochotę kontynuować tę serię, postanowiłem sobie, że skompletuje całą sagę na swojej półce. Życzcie powodzenia!

97 books - książka z liczbą w tytule
Tutaj postawię na coś wręcz dosłownego czyli Cztery Veronici Roth. Jest to prequel całej trylogii pisany z perspektywy Tobiasa. Mimo wszystko książka bardzo mi się podobała, była bardzo dobrym dodatkiem.

Tanayah czyta - książka, gdzie akcja dzieje się w bibliotece
Mam nie lada problem z tym pytaniem. Niby sporo książek ma akcję w bibliotekach, ale nie czytałem zbyt wielu z nich. Tutaj więc nic nie odpowiem.

Isabel czyta - książka słodka jak cukierki
Iza jest osobą, którą znam najlepiej z całej naszej grupy, mamy już na koncie dwie wymiany zakładkowe i jedną książkową. Co do książki słodkiej to mogę tutaj dopasować kiepską Fangirl, która wiele razy od tej swojej cukierkowości przyprawiła mnie o mdłości. Mimo wszystko była to też gorzka książka, ale to się musicie przekonać sami.

Kitty Candy - powieść ze zwierzakiem
Jeśli chodzi o zwierzaki w książkach to od razu na myśl przyszedł mi kociak z Chłopców Jakuba Ćwieka. Pamiętam ten wręcz niezapomniany rozdział z jego perspektywy - no mistrzostwo świata! Niedługo mam w planach powrócić do tej serii.

Książkowy świat Niki - książka której akcja rozgrywa się w innym świecie
Nie wiadomo też jak mam zinterpretować to pytanie. *nie pytajcie, ale właśnie obok mojego bloku przechodzi procesja, eh* Z jednej strony czytam sporo książek fantastycznych, ale na ten moment nie potrafię przytoczyć czegoś konkretnego. Coś mi ten TAG dzisiaj nie idzie :P

Imperium Książkomaniaczki - książka z monarchią
Tutaj nie mam zbyt wiele do rozwodzenia. Imperium Ognia to książka, która już w tytule ma odpowiedź. Mimo nieciekawego nastawienia do tej powieści lektura minęła naprawdę fajnie i ostatecznie książka okazała być się świetna!

Książko, miłości moja - powieść, którą kochasz
To tak świetne i kochliwe pytanie! <3 Jest bardzo dużo perełek, które darzę naprawdę dużym uczuciem, jak na książkę. Ale w sercu tylko mam Igrzyska śmierci, które są pierwszą powieścią, która urzekła mnie na tyle.

Blask Książek - książka, która rozjaśni każdy smutny dzień
Powiem Wam, że po raz kolejny mam problem, ponieważ każda książka o której pomyślę ma swoje smutne drugie dno i się do tego nie nadaję. Ale dzisiaj mi coś nie idzie :')

Modna Książka - powieść, którą wszyscy znają, bo jest na topie
Ostatnio widzę wszędzie W ramionach gwiazd, czyli kolejną kosmiczną książkę z wątkiem miłosnym w tle. Nie ukrywam, iż mam ochotę to przeczytać, ale wyczuwam tutaj zbyt wiele podobieństw do książek, które już przecież dobrze znam. Może kiedyś. 

Książka od kuchni - książka, która pokazuje jakąś dziedzinę życia od zaplecza
Kolejny raz nie mam pojęcia.

Krzywe Recenzje - książka kiepsko napisana, przy której się męczyłeś
Zdecydowanie odpowiem tutaj Cyrk Nocy, czyli powieść której nawet jeszcze nie skończyłem. Napisana jest wręcz okropnym językiem, który powoduje, że zdychamy z nudy przy tej książce. Koszmar.

Nowe Horyzonty - książka, która zmieniła Twój światopogląd
Trzy słowa. Oddam Ci Słońce. Nic dodać, nic ująć.

Po Książkach Mam Kaca - książka po której miałeś kaca książkowego
Dość świeża sprawa, bo zaledwie kilka dni temu dopiero go pokonałem. Mówię tutaj o Osobliwych i cudownych przypadkach Avy Lavender, o których wspominam Wam już po raz drugi dzisiaj. Przepiękna powieść, która spowodowała dwutygodniową przerwę od czytania. Skończę marzec z dwoma książkami zapewne. Koniec świata!

Sebastian Czyta - książka przy której zarwałeś nockę
Jeśli mam być szczery to nieczęsto pozwalam sobie na całą szaleńczą noc czytania, ale czasami naprawdę coś takiego ma miejsce. Nie ma konkretnej niestety.

Blue Kuba Books (to ja!) - ulubiona książka z elementem koloru niebieskiego
Wreszcie pojawiłem się w tym TAGu, a trochę na to czekałem :D O kolorze niebieskim w nazwie mojego bloga niedługo Wam opowiem, bo jest o czym słuchać. Natomiast co do książki to kocham kolor niebieski w Szklanym mieczu, który jest powieścią bardzo dobrą, akurat Book Tour dobiega końca, to zdecydowanie najważniejsze wydarzenie dla bloga.

Magia książek - książka z okładką, która oczarowała Cię od pierwszego wejrzenia
Mimo, że ta książka nie wyszła jeszcze u nas w Polsce tak ta okładka jest przecudna. Nie mogę doczekać się Passengera, trylogia Bracken o Mrocznych umysłach była bardzo dobra, więc mam nadzieję, że i to będzie rozpierniczało system ;)

Waniliowe Czytadła - książka, która pięknie pachnie
Kochani - każda książka przepięknie pachnie! :D No przyznajcie - czy ktoś z Was nigdy nie powąchał jakiejkolwiek powieści?

Viktolandia - ulubiona powieść z dzieciństwa
Zdecydowanie odpowiem tutaj Kubuś Puchatek, czyli książka, która kojarzy mi się z dzieciństwem najbardziej. Kochana opowieść ze świetnymi bohaterami w tle.

Books&Culture - ulubiony klasyk literatury
Przyznam Wam szczerze, że nie czytam zbyt wiele książek należących do gatunki klasyku literatury. Preferuję raczej młodzieżówki ;)

Moje spojrzenie na kulturę - ulubiona ekranizacja książek
Kocham i uwielbiam całą sercem drugą część trylogii Niezgodna - Zbuntowana. Emocje, zwroty akcji, efekty specjalne i świetna historia. Co tutaj dodać? Nic!

As Kier pisze - książka, która nie zapowiadała się dobrze, a została fajną lekturą
Po wielu negatywnych opiniach miałem zdecydowanie nieciekawe uprzedzenie do Czerwonej królowej, która faktycznie okazała być się naprawdę dobrą książką!

Subiektywne recenzje - książka, o której masz odmienne zdanie niż inni
Do tego mogę również dopasować Czerwoną Królową. Zdjęcie jest na górze. Sporo osób nie przepada za tą powieścią, ale ja ją wręcz uwielbiam.

Zaczytana Majka - Twój ulubiony blog książkowy
Bardzo fajne pytanie, tym bardziej, że o konkurencji mówię naprawdę rzadko :D Mogę tu również dopasować blog Martyny zawarty w pytaniu. Bardzo lubię jej teksty. Również na myśl przyszedł mi świetny blog Marty - Zaczytana Dolina. Treściwe i przydatne posty są zawsze na miejscu. Może chcecie ranking moich ulubionych blogów książkowych? ;)

Zakątek Czytelnika - najlepsze miejsce do czytania
Ostatnio coraz bardziej przekonuje się do leżaka na moim balkonie, ale góruje oczywiście łóżko, ewentualnie kanapa.

Książkowy Świat - pokaż swoją biblioteczkę
Jako, że jestem bardzo leniwym człowiekiem oczywiście nie chcę mi się iść do pokoju i zrobić zdjęcia moich trzech półek, chociaż nie mam też do tego warunków - piszę ten post dzień wcześniej po zachodzie słońca (wydało się kiedy piszę posta!). Przesyłam Wam natomiast zdjęcie jednej z trzech półek z gościem w formie mojej kotki. Przecudny widok! :)

Tym przepysznym widokiem zakończymy dzisiaj ten post. Mam nadzieję, że podobało Wam się - TAGi mają w końcu największą popularność u mnie. Z pewnością był to jeden z najdłuższych zabaw, które dotychczas miałem okazję wykonać. Ale za to jaki przyjemny! Zapraszam Was serdecznie na grupę! Zaczytanych dni życzę!

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. I znowu natrafiam na Avę... skoro to powieść oryginalna i ekscentryczna, jestem pewna, że mi się spodoba. Muszę po nią sięgnąć :)
    Coś mi się wydaje, że z Celaeną Sardothien już zawsze będzie łączyć mnie relacja "kiedyś przeczytam". Tyle razy mijam ją w księgarni, tyle razy chcę ją zamówić, ale za każdym razem coś mnie odtrąca.
    "Dary anioła"... cóż, seria, z którą łączy mnie istne love hate relationship. Pierwszej części nie lubię, drugą i trzecią kocham, czwarta i piąta... zawiodły mnie.
    "Papierowie miasta" ❤️
    Świeetne odpowiedzi i w ogóle ciekawy tag :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Daru Julii"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, warto przyznać, że Czerwona Królowa jest boska! Co do Papierowych miast... - najnudniejsza książka roku, serio . ;)


    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Naprawdę ciekawy i pomysłowy TAG, ostatnio mam fazę na TAGi, bo pokazują one w wielu przypadkach ile jest różnych książek, a tutaj widzą OGROMNY wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszedł nam ten tag! Wprawdzie do mojej kategorii przypisałeś książkę, która średni mi się podobała, ale z innymi kategoriami się zgadzam... bardzo chce przeczytać ,,w ramionach gwiazd"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tag w ogóle nie był łatwy, więc gratuluję. Dałeś radę.
    Kociak jest wspaniały <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako Książkomaniaczka z Imperium chyba muszę przeczytać tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że kotka też jest fanką książek :D prawdziwa kocia piękność z niej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dopiero zabieram się za robienie tego TAGu :) Ale już nie mogę się doczekać efektu końcowego!

    OdpowiedzUsuń