Marcowy Wrap Up + TBR na kwiecień'16

12:00

Wiosna, wiosna! Jak ja nie lubię tej pory roku!
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym podsumowaniu miesiąca na blogu. Marzec był jeśli chodzi o czytanie nieciekawym miesiącem. Mam przynajmniej nadzieje, że kwiecień przyniesie mi trochę więcej stron. Oby! Zapraszam!

Jak to się stało, że przeczytałem tylko dwie książki? Nie mam zielonego pojęcia. Zapewne zawiniła tu trochę szkoła, bo trochę wziąłem się za naukę, co oczywiście poskutkowało. Blog i książki z lekka ucierpiały, ale postaram się w kwietniu nadrobić.
1. Złodziej pioruna - wreszcie zapoznałem się z przygodami nieustraszonego Percy'ego Jacksona i bardzo się cieszę z tego powodu. Książka Riordana okazała być się strzałem w dziesiątkę i nie mogę doczekać się lektury następnych tomów. Recenzja - klik.
2. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - jedna z najgorętszych nowości tej wiosny i była to naprawdę osobliwa historia! Przepięknie okładka równi się z historią. To niezwykła saga rodzinna, polecam zdecydowanie!

Czas na małe podsumowanie:
Liczba przeczytanych książek: 2
Liczba przeczytanych stron: 660
Najlepsza książka: Złodziej pioruna
Najgorsza książka: -

Kwiecień to jeden z miesięcy w roku za którymi nie przepadam. Dlaczego? Wiosna. O tak, najgorsza pora roku. Nie przepadam za długimi dniami, a do tego w powietrzu jest pełno pyłków i chociaż nie jestem alergikiem to kicham jak najęty. A co chcę przeczytać? 
1. Miasto szkła - głupio mi, bo miałem przeczytać książkę w lutym, ale mam dobry plan. Zacznę czytać trzeci tom po skończeniu oglądania pierwszego sezonu serialu, który nadchodzi wielkimi krokami. Dobry plan, ciekawe jak będzie z wykonaniem.
2. Piąta fala: Bezkresne morze - zdobyta za niecałe 14 złotych, kochani! Nie mogę doczekać się tejże książki, głównie z powodu filmu, który już 15 kwietnia będzie miał premierę w kinach. Zobaczymy co tam Yancey wymyślił.
3. Dziedzictwo ognia - tak, dobrze widzicie. Nie mogłem się opanować i kupiłem. Nienawidzę promocji! Ruszyłem się z lekturą książki Maas, głównie z powodu, że czwarty tom podobno będzie w Polsce już w czerwcu. To nie lada cegiełka, więc lektury będzie co nie miara. Nie mogę się doczekać!

Przyszła pora na Blogowe podsumowanie! :))
Liczba wyświetleń: 4486
Komentarze: 92
Nowi obserwatorzy: 18
Najpopularniejszy post: 14 książek na 14 urodziny *birthday*

A więc to byłoby już dziś na tyle. Wiem - dwie książki to dość słaby wynik, ale postaram się przeczytać więcej w kwietniu. Fajnie jakbyście pisali mi jaką książkę mam przeczytać najpierw, oczywiście zastosuję się i czym prędzej zrecenzuje. Zaczytanych dni życzę!

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Mój wynik w marcu jest trochę lepszy, wkrótce u mnie także Wrap Up. Co do TBR to koniecznie przeczytaj coś Johna Greena, genialny autor, polecam! ^^

    http://book-dragon-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dziedzictwo ognia" - też bardzo chętnie sięgnęłabym po tą powieść w kwietniu :) Jednak chyba się nie uda, bo przesadziłam ostatnio w bibliotece ;)
    Życzę Ci zaczytanego kwietnia!
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Nominowałam Cię do Coffee Book Tag. :3
    http://maagia-ksiazek.blogspot.com/2016/03/coffee-book-tag_31.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie książki to nie najgorzej, mnie zdarzało się, że nie przeczytałam ani jednej :D. Ale w tym miesiącu poszło mi nieźle, bo skończyłam 9 książek, a "Osobliwe i cudowne.." były przegenialne *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pjona. Też przeczytałam tylko dwie książki. Oby udało nam się w kwietniu przeczytać więcej :)
    Pozdrawiam, Joy :*
    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U, a co tak nieśmiało w tym marcu? Powiedzmy sobie, że ja przeczytałam za Ciebie, bo się szarpnęłam na 11 pozycji ;)
    Chociaż w sumie... nie martw się, bo 63% Polaków nie przeczytało w ciągu ostatniego roku ani jednej książki.
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie książki to też dobry wynik ;)
    Masz świetne plany na TBR. Ja niedawno skończyłam czytać Miasto Popiołów i też mam zamiar zabrać się za Miasto Szkła.
    Życzę zaczytanego Kwietnia i zapraszam do mnie na Wrap Up ;)
    Pozdrawiam z całego serduszka <3
    http://tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dziedzictwo ognia" to faktycznie cegiełka, ale tak wciąga, że nie można się od niej oderwać i zanim się obejrzysz, skończysz ją czytać! A potem będziesz płakał za kontynuacją, tak jak ja. Potrzebuję. Kolejną. Część. Natychmiast. ;)
    U mnie marzec był całkiem niezły, ale będę musiała przystopować w kwietniu z powodu matury. Chyba że do przeczytanych książek będę zaliczać też podręczniki z biologii i chemii ;)
    Zaczytanego kwietnia!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Dary Anioła, więc serdecznie polecam ten tom ;) Drugą część Piątej fali wciąż mam w planach, ale pierwsza mnie oczarowała, więc liczę, że z Tobą też tak będzie. :) Miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    PS. Złodzieja pioruna też uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Złodzieja pioruna czytałam, drugiej książki niestety nie. Mam nadzieję jednak, że udami się nadrobić, bo z tego co widzę, to wszyscy są zachwyceni tą pozycją. Dwie książki to i tak sporo, ponieważ rozumiem ile czasu zajmuje szkoła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwie książki to wcale nie słaby wynik! Pomyśl sobie, że dużo osób nie przeczytało żadnej książki w marcu! Ciesz się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to nie lubisz wiosny? :o ja kocham lato, ale wiosna to już jego świetna zapowiedź :D
    U mnie w marcu bardzo kiepsko z czytaniem.. Myślę, że Książko Miłości Moja ma rację. Zawsze choć jedna książka jest lepsza niż nic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wyniki! Kwiecień będzie na pewno lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że masz za sobą dobry miesiąc, oby kolejny był równie dobry <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczytanego kwietnia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyników i życzę powodzenia w realizacji kwietniowych planów! :)

    OdpowiedzUsuń