Top 5 książkowych par #walentynki

12:00

Walentynki już dzisiaj! <3
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w specjalnym poście na święto zakochanych. Wiele osób cieszy się dziś z Walentynek, a ja bardziej smucę się z powodu końca ferii. Bywa. Dziś mam dla Was krótki ranking moich ulubionych par książkowych. W skrócie Top 5 moich OTP. Zapraszam! :)

Czy mamy na sali jakichś pomarańczowych?
Uwielbiam trylogię Mrocznych Umysłów i wśród moich ulubionych par książkowych nie mogło ich tu zabraknąć. Zastanawiałem się nad Pulpetem i Vidą, ale wybrałem jednak Ruby i Liama. Dlaczego? Liam to chłopak, który spodoba się wielu dziewczynom, a Ruby to taka typowa denerwująca główna bohaterka, ale jako para oboje świetnie się dopełniają. Są naprawdę świetni, choć również Pulpet i Vida są super!

Słodkogorzka opowieść o miłości - to jest to!
Jeśli jesteście już ze mną od jakiegoś czasu to możecie wiedzieć, że uwielbiam historię wykreowaną przez Rowell. Opowieść o Eleonorze i Parku to takie idealne pokazanie jak pierwsza miłość nie zawsze będzie idealna. Oboje są razem mimo wielu przeciwności losu - Park to azjata uwielbiający czytać komiksy, a Eleonora to rudowłosa dziewczyna z problemami w domu. Uwielbiam ich połączenie!

Miłość nie zna granic nawet dla Nocnych Łowców..
Za serie Dary Anioła muszę się po prostu wziąć. Stanąłem na trzecim tomie i nijak dalej iść.. Uwielbiam sarkazm Jace'a i naiwność Clary, oboje są jacyś tacy wyjątkowi. Ich romans mimo wielu przeciwności przetrwał wiele, chociaż na razie nie rozwinął się aż tak bardzo - przeczytałem dopiero drugi tom. A aktorzy grający ich w serialu są dobrani naprawdę dobrze! I jeszcze do siebie pasują!

Miłość na żywo w telewizji przetrwa wiele prób..
Katniss i Peeta to para, która przeszła bardzo, ale to bardzo dużo. Od przygód na arenach po rebelianckie przeboje. Uwielbiam ich między innymi za to, że potrafili przebaczyć drugiej osobie, co w związkach niekiedy jest bardzo trudne. Ich charaktery są od siebie kompletnie odmienne, co czyniło ich jeszcze bardziej zawikłanych. Bardzo lubię tę parę!

Czy ja tu muszę coś dodawać?
Kochani poznajcie moje One True Pairing - Celaena i Chaol. Po lekturze dwóch tomów z serii Szklany Tron jestem przekonany, że na tym to wszystko się nie skończy i Maas zaplanowała dla nich coś więcej. Celaena nadgania tajemniczość i dość ekscentryczny charakter Chaola swoim nietuzinkowym stylem bycia co powoduję, że ich para strasznie wyróżnia się na tle innych. Uwielbiam (to słowo pojawiło się w tym poście naprawdę dużo razy!) ich parę i powiem Wam, że nie mogę doczekać się trzeciego tomu!

To byłoby już dzisiaj na tyle. Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu. Piszcie w komentarzach czy może powieliłem jakiś Waszą ulubioną parę, fajnie by było! Zapraszam Was również na Facebooka, na którym wszystkie aktualności na temat bloga i postów. Zaczytanych dni Wam życzę kochani! 

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Katniss & Peeta najlepsi <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  2. Katniss i Peeta to coś co musiało się udać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Celaena i Chaol - zgadzam się w 100%, liczę, że w kolejnych tomach będzie jeszcze więcej wydarzeń z ich wspólnym udziałem - taki wątek miłosny trzeba kontynuować ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do mojego nowego TAGu pełnego miłości! :)
      http://limobooks.blogspot.com/2016/02/przysowiowa-para-tag.html

      Usuń
  4. celaena i Chaol, Ruby i Liam oraz Katniss i Peeta ♥
    Uwielbiam te pary :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Petniss - jest moc! Uwielbiam ich. Moimi głównymi OTP są jeszcze: Clace (Clary i Jace z Darów Aioła), Wessa (Will oraz Tessa z Diabelskich maszyn). No i oczywiście serialowe pary. Outlaw Queen, Captain Swan, Snowing, Rumbelle, Swan Queen, Haleb... Myślę, że to wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie czytałam żadnych z tych książek :(. Ja mam tyle ulubionych par, że z pewnością nie wybrałabym tylko 5 ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam wymienionych książek, ale pomysł na post jest bardzo ciekawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. czuje sie w zobowiazaniu doczytac pozostalych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam MU, jednak do samego końca chciałam zobaczyć Ruby nie z Liamem, a z Colem :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam tylko "Igrzyska śmierci", wiec pozostałych par nie znam, ale Katniss i Peeta... Ogromnie ich lubię! :) To również jedna z moich ulubionych par, przede wszystkim dlatego,że uwielbiam Peetę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje ulubione pary nie są moimi ulubionymi parami ;) Cieszę się, że Twoje zestawienie nie jest oczywiste :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Eleonora & Park ❤ Jesteś chyba jedna z niewielu osob, ktorej podobaja sie aktorzy w serialu Shadowhunters (mi tez sie podobaja) ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie 3 książki czytałam i bardzo mi się podobały :) przede mną w najbliższym czasie 2 część Szklanego tronu :) Nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Och tak - Cealena i Chaol!! :D Ale Peeta...? Ja jestem team Gale :D

    OdpowiedzUsuń