Lutowy Wrap Up + TBR na Marzec'16

12:00

Kolejny miesiąc za nami!
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym podsumowaniu miesiąca na moim blogu. Luty okazał być się naprawdę dobrym miesiącem, ale zacząłem skłaniać się do lekkich przemyśleń. Ile przeczytałem? Zapraszam!

Luty był miesiącem bardzo dobrym, głównie przez to, że na jego początku miałem ferie, podczas których sporo przeczytałem. 
1. Czerwona Królowa - do tej książki zabierałem się chyba od prawie roku, jednak jestem szczęśliwy, że wreszcie miałem szansę poznać tę historię. Po prostu liczyłem na coś o wiele gorszego, a dostałem naprawdę fajną opowieść. Recenzja - klik.
2. Korona w mroku - powrót do prześwietnej serii pani Maas okazał być się strzałem w dziesiątkę. Jest to chyba seria, która im dalej brnie tym jest lepsza. Mam nadzieję, że moja skala oceny nie powiększy się tak znacznie. Recenzja - klik.
3. Księga wyzwań Dasha i Lily - książka o świętach w lutym? Dlaczego nie! Jest to ostatnia powieść przeczytana w lutym, ale cieszę się, że przystąpiłem do tej lektury. Była to świetna okazja na pokonanie kaca książkowego. Taka luźna i niezobowiązująca, bardzo dobra na zrelaksowanie się. I foch na Levithana chyba już przemija.. Recenzja jeszcze w marcu.

A nie ma tutaj:
4. Zagrożeni - książkę wypożyczyłem z biblioteki szkolnej na ferie i szczerze mówiąc to była nieciekawa decyzja. Powieść okazała być się po prostu tragiczna. Głównie przez durną główną bohaterkę Allie. Wydaje mi się, że nie prędko wrócę do serii Daugherty, ale chcę ją skończyć. Recenzja - klik.
5. Kamienie na szaniec - szczerze to jeszcze miesiąc temu nie uwierzyłbym komukolwiek kto powiedziałby, że przeczytam powieść Kamińskiego. Na początku lutego byłem w Warszawie na Grze Miejskiej śladami bohaterów tejże książki i wręcz formalnością było to, że przeczytam. Książka nie była aż taka zła, z pewnością kiedyś do niej wrócę.
6. Szklany Miecz - to zdecydowanie najlepsza książka przeczytana przeze mnie w tym miesiącu. Czytałem ją także w miłych warunkach, mianowicie zostałem wytypowany jako organizator Book Touru przez Wydawnictwo Otwarte. Książka powędrowała w Polskę i mam nadzieję, że będziemy się świetnie bawić.


Czas na małe podsumowanie:
Liczba przeczytanych książek: 6
Liczba przeczytanych stron: 2460
Najlepsza książka: Szklany Miecz
Najgorsza książka: Zagrożeni

Marzec to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku. Dlaczego? Po pierwsze wtedy są moje urodziny, jednak nie przepadam za obchodzeniem tego też święta. Po drugie zaczynają się premiery telewizyjne, a ja jestem prawdziwym molem telewizyjnym. A co chcę przeczytać?
1. Miasto Szkła - zakup z praktycznie wczoraj (27.02). Do kontynuowania serii Cassie Clare zmotywował mnie przede wszystkim serial, który systematycznie oglądam i nawet wciągnąłem w niego koleżankę (pozdrawiam Cię Luiza!). Jestem ciekawy czy w ogóle pamiętam coś z poprzedniego tomu, który czytałem w sierpniu minionego roku.
2. Złodziej Pioruna - wreszcie poznam najpopularniejszą serię Riordana! Z wszystkich stron polecano mi Percy'ego i powiem Wam szczerze, że obawiam się trochę, ponieważ z mitologią grecką nigdy nie było mi po drodze. Ale zobaczymy jak to będzie.

Przyszła pora na Blogowe podsumowanie! :))
Liczba wyświetleń: 4580
Komentarze: 124
Nowi obserwatorzy: 21
Najpopularniejszy post: Tea BOOK TAG

A więc to byłoby już dzisiaj na tyle. Luty był dla mnie bardzo fajnym miesiącem, jednak zacząłem skłaniać się do przemyślenia - czy ja nie czytam zbyt dużo książek? W tym miesiącu też wprowadziłem na bloga nowy szablon, który chyba przypadł większości do gustu, mimo że w blogosferze sporo jest podobnych. Zaczytanych dni życzę! :)

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Muszę w końcu też się zabrać za Dary Anioła. Chciałabym przeczytać również ''Księga wyzwań Dasha i Lily'' ale to pewnie nie w najbliższym czasie. Gratuluję wyników! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przeczytałam 6 książek - piona! :D
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Miasto Szkła razem z Miastem Niebiańskiego Ognia jest najlepszą częścią Darów Anioła (szczególnie dzięki pewnej postaci... :D. Jednak po przeczytaniu MS lepiej zabierz się za Mechanicznego Anioła i czytaj na zmianę (Mechaniczny Anioł, Miasto Upadłych Aniołów, Mechaniczny Książę, Miasto Zagubionych Dusz, Mechaniczna Księżniczka, Miasto Niebiańskiego Ognia) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku :) Same ciekawe pozycje.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w marcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! Gratulacje ;) I wytrwałości w marcu (który też jest jednym z moich ulubionych miesięcy, głównie dlatego, że już zwiastuje wiosnę ♥)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Złodzieja pioruna! :)
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń