Informator #1 Fanpage i nowy szablon

12:00

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie i mam dla Was dzisiaj kilka informacji związanych z tym co dzieje się teraz u mnie związanego z blogiem. Musicie przeczytać, bo to naprawdę ważne informacje, tym bardziej jeśli chcecie odwiedzać bloga w tych dniach. Zapraszam!


Blog dorobił się fanpage'a!
Jeśli z wszystkimi postami jesteście na bieżąco to możecie już wiedzieć, że powstał fanpage Blue Kuba Books na Facebooku. Miejsce to powstało głównie po to, żeby była między nami lepsza komunikacja. Będziecie się tam dowiadywać co aktualnie czytam, moje wrażenia na gorąco po skończeniu książki oraz głównie informacje o postach. Mam nadzieję, że chętnie będziecie lajkować, bo póki co marne 30 polubień mnie nie zadawala.

Już niedługo nowy szablon!
Ponownie mówię, że jeśli jesteście na bieżąco to wiecie, że trwają prace nad nowym szablonem na bloga. Przygotowuję go już od około tygodnia i chcę, żeby wszystko było zapięte na ostatni guzik przez wypuszczeniem go Wam na stronę. Obecny szablon aż pachnie amatorszczyzną i pragnę, aby ten nowy był o wiele lepszy. Dlatego też muszę Was ostrzec, że od poniedziałku do środy blog będzie chwilowym wykopaliskiem. Wprowadzę na niego szablon i wszystko postaram się przygotować. Powstał również nowy nagłówek bloga, który macie okazję zobaczyć na zdjęciu w tle na fanpagu. Na nim także zobaczycie niedługo małą zapowiedź tego co będziecie mogli zobaczyć już niedługo.

Konkurs na 100 obserwatorów?
Jak możecie wiedzieć bądź nie wybiło mi na blogu równe 100 obserwatorów. Nawet nie wiecie jak bardzo jestem zadowolony, że już sto osób obserwuję bloga i w taki sposób docenia moją pracę. Oczywiście jak obiecałem tak też zrobię - konkurs na tą okazję już się zbliża! Jestem w trakcie wybierania książek na tą uroczystość i potrzebuję Waszej pomocy. Mianowicie dwie książki już mam wybrane - leżą na półce i tylko czekają, aby do kogoś trafić. Jednak myślę nad jeszcze jedną albo nawet dwoma. 
Czerwona Królowa, Panika czy Wszystkie Jasne Miejsca na konkurs?
Myślę i myślę i wymyślić nie mogę. Mam też dylemat, jeśli chodzi o formę konkursu. Czy dawać Wam proste pytania konkursowe czy dać Wam wolną rękę i iść na przysłowiową łatwiznę i dawać losowanie? Chcę poznać Waszą opinię na ten temat - w końcu rozdanie jest dla Was!

A więc to byłoby już dziś na tyle. Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni, że jakiekolwiek zmiany na Blue Kuba Books nastają, bo przecież zmiany są ważne! Zaczytanych dni Wam życzę! Do zobaczenia 10 lutego!

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Trzymam kciuki za powodzenie wszelkich zmian! :)
    Nagłówek jest naprawdę bardzo ładny - prosty, konkretnie wskazujący na tematykę bloga, zatem czekam, aż pojawi się na blogu ^^

    A jeśli chodzi o konkurs to w sumie chętnie przeczytałabym każdą z podanych propozycji, ale uważam, że przyjemniej bierze się udział w konkursie, w którym jest pomysłowe zadanie do wykonania. Zgłosić się do losowania może każdy w ciągu kilku minut, a skoro nagrody są warte uwagi, fajniej byłoby o nie powalczyć ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję setki obserwatorów! :D
    Jestem ciekawa nowego wyglądu ^^
    A co co konkursu, myślę że konkurs z zadaniem będzie lepszym rozwiązaniem, ale tak naprawdę to zależy od ciebie - jeśli nie przeszkadza ci, że nagle twój blog zyska +50 obserwatorów, z czego większość przyjdzie tu tylko dla konkursu, to może być losowanie. Konkurs z zadaniem nie da ci tylu nowych "czytelników", ale przynajmniej większość będzie tych prawdziwych, co naprawdę chcą cię czytać. Sama ostatnio miałam ten dylemat (bo u mnie też trwa konkurs z okazji pierwszych urodzin) i po namyśle zdecydowałam się na zadanie konkursowe :) A co do książek - Panika albo Wszystkie jasne miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje tylu obserwatorów, to już naprawdę dużo. Lubię czytać twojego bloga bo jest dobry i miło się czyta twoje posty. Ostatnio weszłam na twojego bloga i tyle wyświetleń ci przybyło, to świadczy o tym, że jesteś dobry w tym co robisz. A jeśli chodzi o konkurs wydaje mi się, że chyba "Panika" będzie lepsza bo to nowa książka i jest dość popularna. Ja osobiście wole zadanie konkursowe bo można się wykazać, a losowanie jest takie mdłe, bo nie wiesz nawet czy ta osoba czyta książki czy po prostu słowo KONKURS tak na nią działa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 juz???????? jak Ty to robisz :D szybki jestes :P gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, nie mogę się doczekać nowego szablonu u Ciebie ;)
    Jeśli chodzi o mnie, to na konkurs zdecydowanie "Panika", bo jestem jej baaardzo ciekawa. I gratuluję tej setki obserwatorów, pamiętam moją radość, kiedy sama osiągnęłam tę magiczną liczbę :) Mam nadzieję, że Twój blog będzie się rozwijał, aż dojdzie nie do 100, a do 100000 i więcej czytelników ^^
    Zapraszam do mnie na nową recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać szablonu, a fanpage promowałam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu obserwatorów! I oczywiście życzę dalszego rozwoju i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Facebook polubiony i na pewno będę zaglądać. Czekam na konkurs. Pozdrawiam i życzę jeszcze więcej obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zajrzałam na FB, fajnie się FP zapowiada. ;) Ciekawi mnie nowy szablon, zawsze lubię oglądać zmiany blogów i cieszę się, że zdążyłam, bo wstyd się przyznać, ale jestem pierwszy raz. Obserwatorów gratuluję, pamiętam jak ja cieszyłam się z takiego osiągnięcia, to taki mały blogowy cud. Niezwykle ciekawi mnie Czerwona królową, więc to na nią stawiałabym w konkursie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fanpage polubię w najbliższym czasie, jak tylko uporządkuję wszystkie sprawy związane ze swoim blogiem. Szablon jest ciekawy, ale przyznam szczerze, że mało oryginalny, bo teraz większość osób właśnie wybiera ten model :) Mam nadzieję jednak, że jesteś usatysfakcjonowany. Życzę powodzenia!
    A co do konkursu, to Czerwona Królowa brzmi interesująco :D

    OdpowiedzUsuń