Courtship BOOK TAG #walentynki

12:00

Walentynki już niedługo! <3
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w przeddzień pięknego święta jakimi są Walentynki. Pomińmy fakt, że ich nie spędzam, bo nie mam z kim, ale życzę wszystkim zakochanym miłości i wsparcia. A dzisiaj mam dla Was pewien miłosny TAG, do którego zostałem nominowany przez Agę z bloga Książka od kuchni. Jest mi trochę głupio, bo nominacja jest z września minionego roku, ale okazja nadarzyła się dopiero dziś. Zapraszam!

1. ZAUWAŻENIE - książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę
Jak to mówi pewna złota myśl - książki nie ocenia się się po okładce. Jednak, jestem jak chyba każdy książkoholik - jak widzę przepiękną oprawę książki to nie mogę się powstrzymać. Tutaj może trochę oszukam, ale książka ta zachęciła mnie i chwytliwym opisem i nietypową okładką. Mowa tutaj o Oddam Ci Słońce, które było póki co jedyną powieścią, która otrzymała na blogu ocenę 11/10. Czy coś to zmieni? Recenzja - klik.

2. PIERWSZE WRAŻENIE - książka, którą kupiłeś ze względu na opis
Jeśli mam być szczery to większość powieści kupiłem ze względu na chwytliwy opis z tyłu książki. Przytoczenie jednej takiej książki nie jest trudne. Na przykład Mara Dyer Tajemnica charakteryzowała się dość ciekawym opisem, który bardzo mnie zainteresował. Ostatecznie opowieść ta nie była aż taka zła, ale do drugiego tomu mi się nie śpieszy. Recenzja - klik.

3. SŁODKIE ROZMÓWKI - książka z niesamowitym stylem pisania
Od razu na myśl przyszła mi Złodziejka Książek, której narratorem jest.. śmierć. Tak ciekawego zastosowania odnośnie stylu nie widziałem. Co ma styl pisania do narratora? Śmierć jest dość specyficznym bajkopisarzem i nawet autor używa bardzo przystępnego języka, dzięki któremu czyta się bardzo, ale to bardzo szybko.

4. PIERWSZA RANDKA - pierwszy tom serii, który od razu sprawił, że chciałem sięgnąć po kolejny
Powiem Wam, że wiele początków serii podobało mi się na tyle, abym od razu chciał kupić kolejny tom i czytać. Na myśl nasuwa mi się Szklany tron, książka była naprawdę świetna!
Teraz po lekturze kolejnego tomu wiem, że ta seria ma ambicje, żeby znaleźć miejsce w moim sercu koło trylogii Igrzysk Śmierci. Recenzja - klik.

5. NOCNE ROZMOWY TELEFONICZNE - książka z którą przetrwałem noc
Czytanie po zmroku jest dla mnie trochę nieosiągalne, głównie przez moje lekkie problemy ze wzrokiem i wolę nie czytać zbyt długo przy sztucznym świetle. Dlatego też nie mam książki, którą czytałem całą noc. Może kiedyś :)

6. ZAWSZE W MYŚLACH - książka, o której nie mogę przestać myśleć
Mam pewien problem z tym pytaniem. Niby proste, ale chyba nie ma takiej książki, o której myślałbym cały czas. Być może trylogia Igrzysk Śmierci jest tą serią, która nie daję mi pokochać tak bardzo żadnej innej książki. Może tutaj o to chodzi?

7. KONTAKT FIZYCZNY - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia
Miasto Kości Cassandry Clare było jedyną książką, podczas której czytałem z zapartym tchem, głównie przez to zakończenie. Uwielbiam serie Dary Anioła i stanąłem na drugim tomie i ciągle poluje na ten trzeci. Oglądam również systematycznie serial i póki co obejrzałem cztery odcinki i jest coraz lepiej!

8. SPOTKANIE Z RODZICAMI - książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym
Powiem Wam, że sporo książek mógłbym polecić wielu osobom. Na przykład Złodziejkę Książek muszą przeczytać wszyscy, ale ona już się tu pojawiła. Dlatego też mam problem z tym pytaniem. Ostatnio jednak podobało mi się Światło, którego nie widać i to właśnie tą książkę poleciłbym moim znajomym. Recenzja - klik.

9. MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI - książka, którą będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości
Bez zastanowienia odpowiem tutaj Mały Książę. Jest to historia, którą właściwie zrozumiemy, kiedy już będziemy dorośli. Niedawno była to moja lektura i zdecydowanie była ona najlepszą lekturą przeczytaną przeze mnie w roku 2015. Uwielbiam!

10. DZIELIMY SIĘ MIŁOŚCIĄ - kogo taguję :)
Kitty Candy - http://kitty--candy.blogspot.com/
Books obsession - http://fantastyczneksiazkix3.blogspot.com/
Druga strona książek - http://drugastronaksiazek.blogspot.com/

A więc to byłoby już dzisiaj na tyle. Mam nadzieję, że Wasze przygotowania do święta zakochanych już trwają. W niedzielę czeka Was jeszcze jeden post z gatunku miłościwych. Tym razem będzie to ranking. Nadal zapraszam Was do wzięcia udziału do Book Touru :)
Pozdrawiam bardzo serdecznie! Zaczytanych dni Wam życzę!

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Muszę koniecznie zdobyć ''Oddam Ci słońce'' skoro oceniłeś na 11/10 a inni również bardzo wysoko ją oceniają, to znaczy że jest warto ;) ''Szklany tron'' każdy poleca, ale ja osobiście nie mam ochoty na tę serię. Nie wiem, może kiedyś się skuszę, ale wydaje mi się, że nie prędko.
    Mnie natomiast 100 razy lepiej czyta się w nocy. W dzień zawsze mam coś do zrobienia i czytam ''na raty'' jak tylko znajdę chwilkę. Za to w nocy zawsze przed snem poświęcam ok 2 godzin na czytanie. No chyba, że książka jest świetna i wciąga, to wtedy potrafię iść spać jak na dworze robi się jasno.
    Całą serię ''Dary anioła'' mam w planach, więc mam nadzieję, że mi się również spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaciee <3
    Ja też nie mogę przestać myśleć o Igrzyskach! <3
    Dary Anioła jeszcze przede mną :)
    A Mały książę... też wrócę jeszcze do niej wiele razy.
    Dziękuję za nominację, w najbliższym czasie postaram się wykonać :)
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddam ci słońce, Złodziejka książek, Mały Książę są prześwietne, zdecydowanie jedne z moich ulubionych książek. <3 O Dary Anioła wciąż mnie wszyscy męczą, więc pewnie w najbliższym czasie się z nimi spotkam. Co do Igrzysk śmierci to film mnie nudził i nie wiem czy je przeczytam, myślę że nie w najbliższej przyszłości.
    Poza tematem książkowym to zauważyłam, że ten TAG jest dość popularny w blogosferze. Twoje wykonanie go jest naprawdę ciekawe. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się rękami i nogami pod punktem nr 1 :D Często zdarza mi się kupować książki dla okładki. Haha

    Pozdrawiam!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Dary anioła przysparzają wiele emocji <3 Świetny tag, pozdrawiam i obserwuję! :)
    http://citeofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń