The Games BOOK TAG

14:00

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym TAGu na moim blogu. Tym razem wybrałem zabawę iście związaną z grami. Wspominałem Wam, że uwielbiam grać w gry, ale nie mam do tego sprzętu? :P Nominację dostałem od przemiłej Oli z bloga Viktolandia, za co gorąco dziękuję. Mam nadzieję, że moje wykonanie przypadnie Wam do gustu. No to zapraszam! :)

1. GRAND THEFT AUTO - książka z dużą ilością akcji 
Prostym wyborem będzie wybranie Endgame: Wezwanie, ale drugi tom również zalicza się do tej kategorii. W GTA grało się za tego przysłowiowego dzieciaka - pamiętam jak byłem zdumiony grą mojego o wiele starszego wujka w San Andreas. W Endgame chyba nie ma strony, żeby nie działo się coś fascynującego i zapierającego dech w piersiach. Uwielbiam, kocham i czekam na trzeci tom. Recenzja - klik.

2. THE SIMS - autor, który napisał wiele książek 
Tutaj mam nie lada problem. Mogę tutaj zaliczyć Cassandre Clare, autorkę tych bardzo znanych Darów Anioła. Uwielbiam grać w każdą generację Simsów, ale najbardziej kocham The Sims 2 - najlepsza część! Spędziłem wiele godzin w tej grze i pamiętam, jak moi simowie umierali, pobierali się i rodzili dzieci. Przy okazji pragnę Was zaprosić na forum o grze The Sims, na którym jestem już od dłuższego czasu (bluekuba pozdrawia!) - Centrum Simów. Clare napisała sporo książek, głównie z uniwersum Nocnych Łowców. A niedługo premiera serialu.. Zaraz - to przecież jutro!

3. FIFA - książka, w której mowa o sporcie
Tutaj nie potrzebuję chwili do zastanowienia - Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd, czyli świetna opowieść z motywem koszykówki w tle. Co do samej gry - FIFA nie była grą, która spędziła ze mną wiele godzin. Grałem w nią tylko przy okazji jakiegoś spotkania z kolegami czy coś w podobie. Link do recenzji książki - klik.

4. WIEDŹMIN - książka o pięknej okładce
Uwielbiam okładki serii Szklany Tron Sarah J. Maas, ale moją ulubioną jest zdecydowanie okładka do Dziedzictwa Ognia, a co dopiero Queen of Shadows wymiata pod względem okładki. Jeśli chodzi o Wiedźmina - nie grałem osobiście, ale czytałem drugi tom opowiadań czyli Miecz Przeznaczenia, ale nie porwało mnie aż tak bardzo. Książki Maas rządzą! Korona w Mroku jeszcze przede mną. Link do recenzji pierwszego tomu - klik.

5. SYMULATORY - świat książkowy, w którym chciałbyś żyć
Hmm to bardzo dobre pytanie, ale ja nadal nie mam pojęcia w jakim książkowym świecie chciałbym żyć. Może fajnie byłoby dostać się do Hogwartu i żyć z naszymi bohaterami w uniwersum Harrego Pottera. Uwielbiam świat zbudowany przez Rowling i było by to naprawdę świetne.

6. MINECRAFT - książka o opiniach albo bardzo złych, albo bardzo dobrych
Z tego co pamiętam to Czerwona Królowa jest książką, która dzieli wielu czytelników. Ja osobiście jeszcze nie czytałem tej powieści, ale przy okazji premiery drugiego tomu mam nadzieję, że jeszcze będę miał okazję sięgnąć. Co do gry to lubię Minecrafta. Mimo wszystko spędziłem z tą grą wiele czasu i lubię od czasu do czasu przysłowiowo pokopać diaxy ;)

7. COUNTER-STRIKE - książka przy której czytaniu trzeba się skupić
Niestety na tą chwilę nic nie przychodzi mi do głowy. Może można tutaj podstawić Złodziejkę Książek, którą jeśli mam być szczery podczas pierwszej lektury nie łatwo zrozumieć. Co do gry to nigdy nie miałem okazji pogrywać.

8. MASS EFECT - książka, której akcja rozgrywa się w przyszłości
Tu odpowiedź jest wyjątkowo prosta - większość dystopii ma akcję, która rozgrywa się w przyszłości. Tutaj mogę odpowiedzieć np. - Starter Lissy Price. Jest to akurat książka, w której przyszłość odgrywa dość dużo. Recenzja - klik.

9. MORTAL KOMBAT - wielotomowa seria
Nie czytam zbyt wiele aż tak długich serii, ale miałem do czynienia z serią Jutro Johna Marsdena, która oprócz swoich 7 tomów maja jeszcze trylogię Kronik Ellie. Łącznie 10 książek, a to całkiem sporo. Mimo wszystko ostrzegam Was przed tą serią, bo pierwszy tom średnio mi się spodobał.. 

10. MONOPOLY - książki, na które nie szkoda pieniędzy
Co ja mam mówić - na większość książek nie szkoda pieniędzy! :D A żeby się już nie powtarzać z pewnością nie szkoda nawet zbyt wielu pieniędzy na wszystkie książki Matthew Quicka - a już w szczególności Prawie Jak Gwiazda Rocka i Wybacz mi, Leonardzie. Uwielbiam kocham - wspominałem, że Quick to mój ulubiony autor? ;)

11. ZGADNIJ KTO TO - powieść, w której szybko domyśliłeś się zakończenia
Powiem Wam, że kompletnie nie mam pojęcia jaka powieść mogłaby zostać dopasowana do tej kategorii. W sumie ostatnimi czasy nie było takiej książki.

12. KOLEJKA - książka, której akcja dzieję się w innej epoce
Tutaj jest całkiem prosto - Cyrk Nocy. Jest to dla mnie taka powieść pułapka - nadal siedzę na 100 stronie i od kilku miesięcy jej nie ruszyłem. Po prostu tak mnie naszło i nie mam zupełnej ochoty na lekturę tej powieści.. 

A więc to już na dzisiaj byłoby na tyle. Mam nadzieję, że TAG przypadł Wam do gustu i zostawicie po sobie ślad w formie komentarza. Oczywiście wszystkich, którzy chcą wykonać ten TAG na swoich blogach - poczujcie się nominowani. Zaczytanych dni życzę! :)


Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetny TAG! Wspaniale mi się czytało, szczególnie, że przy każdej kategorii poopowiadałeś trochę o grze, o ile miałeś okazję o niej słyszeć - również wiele grałam w Simsy, kiedyś nawet były za darmo na Originie ze wszystkimi dodatkami. Teraz niestety nie mam za bardzo czasu, ale oglądam serie z Simsów i czuję się, jakbym sama w nie grała ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję 'Love, Rosie'!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny TAG pierwszy raz się z nim spotykam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Tag, nie widziałam go jeszcze.
    Cyrk nocy:/ Ja się z nim męczyłam bardzo długo. Akcja niemiłosiernie się wlokła.
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny TAG :) Najlepsze gry- GTA i Simsy <3!
    A co do Harry'ego, to chyba każdy kto czytał tą wspaniałą serię, chciałby się tam przenieść. :D
    Pozdrawiam ;)

    http://maddicblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. TAG świetny, jeszcze takiego nie widziałam :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mogę dokończyć "Cyrk Nocy". Mała czcionka robi swoje i tak cię podziwiam ja ją odłożyłam po 48 stronie :)

    OdpowiedzUsuń