Kubek - Święta, wyzwania czytelnicze, filmy i seriale

12:00

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnej odsłonie mojej autorskiej serii - Kubek! Wiem, iż dawno nie było kolejnego odcinka, jednak było tak wiele postów, które aż cisnęły się, żeby zostać opublikowane. Dzisiaj - na gorąco - w 2016 opowiem Wam jakie te moje tegoroczne święta były i nie tylko. Zapraszam! :>

Rok 2015 już za nami i zebrało mi się jakoś na sentymenty. Ten rok należał do udanych, mimo wielu niepowodzeń i negatywnych mankamentów. Przeczytałem 49 książek! To zdecydowanie jest sukcesem. W zeszłoroczne wakacje samodzielnie nauczyłem się jeździć na rolkach, co pomaga mi teraz w jeździe na łyżwach. Uzbierałem sporo autografów. Na przykład - Małgorzata Kożuchowska, Wojciech Modest Amaro. Zagraliśmy z grupą teatralną kilka przedstawień (w następnym Kubku prawdopodobnie relacja z pewnego świetnego wydarzenia!). Oczywiście koniec grudnia upłynął większości pod znakiem świąt i sylwestra. Święta spędziłem bardzo dobrze, dostałem bardzo fajne rzeczy, ale nadal pragnę wspomnieć, że to nie prezenty są najważniejsze podczas świąt. Sylwestra spędziłem o wiele gorzej, ale o tym nie chcę Wam wspominać - zbyt długa, zawikłana i przykra historia.
49 książek. Sialalala. 

Postanowienia noworoczne są świetne, kto jest za? Zawsze co roku robię sobie listę rzeczy, które chcę dokonać w danym roku. Dla przykładu w 2015 udało mi się ukończyć 8/22 postanowień noworocznych, co jest dla mnie ogromnym wyczynem. Również i w tym roku wytyczyłem sobie 22 postanowienia. Zobaczymy czy się uda wykonać przynajmniej połowę. Oczywiście jeśli chodzi o książki też sobie coś zaplanowałem. Jak możecie zauważyć od kilku dni na blogu powstała strona 52 książki w 2016, gdzie będę zapisywał książki, które przeczytałem w danym miesiącu. Czyż nie dobry pomysł? Pomoże mi to także w wykonywaniu podsumowań miesiąca i również roku. Ale przejdźmy do rzeczy - w tym roku postanowiłem wykonać własne wyzwanie czytelnicze - oczywiście dla siebie, w moim zeszycie. Poniżej prezentuje Wam je i jeśli będziecie chcieli to może przygotuję coś jeszcze związanego z tym. Że tak powiem - enjoy!
Podołam czy nie podołam? Przepraszam, że tak niewyraźne :<

Powiem Wam tak szczerze, że ostatnio coś się u mnie zmieniło. W tym miesiącu z czytaniem mi idzie dość miernie i zaszyłem się w świecie filmowym. Obejrzałem już w tym miesiącu 5 filmów i jeden odcinek serialu! Trzy filmy z tego zacnego grona to Gwiezdne Wojny, a właściwie Mroczne Widmo, Atak Klonów i najnowszy twór czyli Przebudzenie Mocy. No fakt - niezbyt chronologicznie, ale właściwie jest to takie odświeżenie Star Warsów, które oglądałem już wiele lat wcześniej. Siódma część jest naprawdę świetna! Jeśli chodzi o seriale to wreszcie miałem okazję poznać Shadowhunters, czyli serial na podstawie tych sławnych Darów Anioła. Dopiero obejrzałem jeden odcinek, ale póki co mam dość sprzeczne odczucia. Żałujcie, że nie widzieliście mojej miny, jak zobaczyłem Czarnobyl.. Anyway - Clary jest irytująca, Jace powinien być ostrzejszy, a wszystko inne jest w miarę przyzwoite. Zobaczymy jak to będzie.
No czy to nie wygląda pięknie?! Zdjęcie mojego autorstwa :>

Aj blogu, blogu, blogu! Nieźle się rozwinąłeś!
Chyba już tradycją się stało, że ostatnim punktem w każdym Kubku będzie właśnie to. No cóż ja poradzę, że tak wiele się tutaj dzieje! W ostatniej odsłonie w połowie listopada chwaliłem się, że mam 5000 wyświetleń, a tu zaledwie wczoraj (18.01 - muszę zapamiętać tą datę!) wbiło aż 10000 wyświetleń!! Kochani dziękuję Wam wszystkim za to, że wchodzicie tutaj i komentujecie, obserwujecie i przede wszystkim muszę coś zapowiedzieć - konkurs! Plany, plany i jeszcze raz plany są już od wielu miesięcy i jestem w trakcie wybierania książek do niego, ale możecie się spodziewać porządnej rozdawajki! Jedynym warunkiem, a żeby konkurs się pojawił jest wbicie liczby 100 obserwatorów, więc kochani - do roboty! A co na blogu już niedługo? Już niedługo recenzja Piątej Fali i drugiego tomu Chłopców i premiera zupełnie nowej serii. Ciekawi? Ja jestem ciekawy jak mi to wyjdzie! Muszę się też wyjaśnić, co z Blue Nawiasem. Póki co - nie mam pojęcia, kiedy wróci, mam nadzieję, że już niedługo. Do następnego!

A więc to byłoby już na tyle! Mam nadzieję, że ta odsłona Kubka Wam się spodobała. Mi pozostało życzyć Wam zaczytanych dni! Do zobaczenia!

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. gratuluje przeczytanych książek w tej ilości!
    Serial Shadowhunters jest dla mnie czymś nowym bo ja oglądam tylko dwa seriale poświęcone światu innemu niż ten nasz (wilkołaki, wampiry itp) Jestem bardzo podekscytowana tym serialem i na razie bardzo mi się podoba. Chociaż większość czasu podczas oglądania zabiera mi tłumaczenie sobie tego co oni mówią, ale jest super!
    Czarnobyl sprawił że w szkole cały dzień się śmiałam z koleżanką z tego ^^ dalej wydaje mi się to być śmieszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w identycznej sytuacji, jeśli chodzi o Gwiezdne wojny. Oglądałam je naprawdę dawno temu - jeju, ja je uwielbiałam, dlatego bardzo mi zależało by pójść do kina na najnowszą część. Postanowiłam jednak odświeżyć sobie te starsze, bo wiadomo wielu rzeczy się nie pamięta, jednak zdążyłam obejrzeć tylko pierwszą i pół drugiej części, a potem od razu najnowszą, na szczęście się nie pogubiłam :D
    Powodzenia w realizacji wyzwań :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiezdne Wojny bez mistrza Yody to nie Gwiezdne Wojny! A tak naprawdę to po prostu powtórka schematów znanych z poprzednich dwóch trylogii. Trochę szkoda, bo źle nie było, ale to nie jest już to samo. A może po prostu jako dziecko odbierałam to wszystko inaczej :)
    Gratuluję liczby wyświetleń i będę trzymać kciuki za twoje postanowienia! <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń