Poradnik Prezentowy #1 Świątecznie ^^

12:00

Wigilia już za kilka dni ^^
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w pierwszy Poradniku Prezentowym na moim blogu. Pokaże Wam jakie książki możecie podarować swoim bliskim na Święta - a właściwie poradnik dotyczył będzie idealnych książek na okres świąteczny głównie dla młodzieży. Nie martwcie się - poradniki te pojawiać będą się na wiele różnych okazji, więc to może dzięki mnie zakupicie odpowiedni prezent komuś, na kim Wam zależy. Zapraszam!

Idealne dla dziewczyn :))
Naszą ukochaną płeć piękną trzeba obdarować zacnymi książkami, a więc kilka Wam tutaj pokazuje. Podaruj Mi Miłość to pozycja wręcz idealna na okres przedświąteczny. Z pewnością pomoże przysłowiowo wkręcić się w tą magiczną porę. Girl Online to powieść urocza, która spodoba się zapewne większości dziewczyn w okresie świątecznym. Z tego co widziałem to jest już również drugi tom. Szklany Tron to pozycja, którą polecam każdemu, bez wyjątku. Dziewczynom z pewnością spodoba się świetny wątek miłosny, który rozpiernicza system, jak cała seria Maas! Prawie Jak Gwiazda Rocka czyli książka, która walczy o tytuł najlepszej książki tego roku w moich oczach. Ale czy nią zostanie? O tym dowiecie się już niedługo ^^ Mam nadzieję, że coś z tego grona przypadło Wam do gustu.

Idealne dla chłopaków :))
Panowie, my z pewnością mamy zupełnie inny gust, jeśli chodzi o książki. Endgame: Wezwanie to idealna opcja dla fanów trylogii Igrzysk Śmierci i fanów science-fiction. Świetna opowieść o przyszłościowym świecie i Endgame. Szklany Tron po raz kolejny moi drodzy. To świetna opcja dla fanów fantastyki i książek z motywem królestw. Więzień Labiryntu czyli jedna z lepszych powieści sci-fi ostatnich lat. Jeśli nie jesteście pewni, to z pewnością nie oglądajcie filmu! Imperium Ognia to książka, którą aktualnie czytam, jednak mimo mojej krytycznej opinii mogę polecić ją fanom wielowątkowych serii, z elementem zabijania i historii. Polecam!

Od siebie tak po za tym pragnę polecić Wam zakup kolorowanki dla dorosłych Doodle Invasion - Inwazja Bazgrołów. Ostatnio wręcz zakochałem się w kolorowaniu i powiem Wam, że jest to naprawdę świetna zabawa dla ludzi, którzy mają wiele problemów i stresu. Już niedługo opowiem Wam na jej temat trochę bardziej i poznacie moją opinię na jej temat. Dla osób, które jeszcze nie poznały historii Harrego Pottera polecam ilustrowaną wersję Harrego Pottera i Kamienia Filozoficznego. Sam mam ogromną ochotę na przeczytanie po raz kolejny pierwszego tomu przygód młodego czarodzieja.

A więc to byłoby już dzisiaj na tyle. Przepraszam Was bardzo, za nieregularność postów - ostatni tydzień naprawdę dał mi w kość i było zbyt mało czasu, żeby to wszystko ogarnąć i jeszcze regularnie pisać posty na bloga. Dzisiaj dostaliście taki króciutki post, ale obiecuję, że ruszam pełną parą i niedługo pojawi się całkiem sporo nowych tekstów. Zaczytanych dni Wam życzę kochani! :)

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Na święta dostanę właśnie "Podaruj mi miłość", "Girl Online w trasie" oraz "Ember the ashes". Cieszę się niezmiernie i nie mogę się doczekać aż wreszcie będę mogła się za nie wziąć. Ja sama chciałam sobie zrobić prezent w postaci drugiej części "Szklanego tronu" jednak nie mogę jej znaleźć na internetowych stronach i przystępnej cenie :(

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/12/dzien-21-all-i-want-for-christmas-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Koroną w Mroku mam wręcz identycznie! Nigdzie jej nie ma, a ja mam taką ochotę, żeby kontynuować przygody Celeany :<
      Ale słyszałem, że w pierwszym kwartale ma być dodruk, więc się ciesze ^^

      Usuń
  2. Podaruj mi miłość i Girl Online to zdecydowanie świetny prezent dla każdej dziewczyny. Świetny wybór! :D
    Ja kolorowanki również bardzo lubię, ale potrzebuję nowych kredek, bo moimi nie da się kolorować :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Girl Online to świetna książka ^.~ Podaruj mi miłość to również wspaniała pozycja którą każdemu polecam :3
    Wydaje mi się, że niedokończyłeś lub nie przeczytałeś dokładnie tego zdania:
    "Girl Online to powieść (...) której spodoba się Zwłaszcza dziewczyną w okresie doświadczania. Z tego co widziałam jest już także."
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie musiałem nie doczytać, bo zdanie wygląda dość komicznie :D
      Dzięki bardzo! :)

      Usuń