Grudniowy Wrap Up + Styczniowy TBR 15/16

12:00

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w ostatnim już w tym roku podsumowaniu miesiąca i TBR. Grudzień okazał się być miesiącem bardzo dobrym, jak nie najlepszym w całym roku. O moich czytelniczych 12 miesiącach dowiecie się już niedługo. W styczniu również kilka ciekawych pozycji się szykuję. A więc zapraszam do lektury ^^

Grudzień to był chyba najlepszy miesiąc w tym roku, jeśli chodzi o czytanie. 7 książek, kochani!
1. Dotyk Julii - najbardziej neutralna książka w tym miesiącu. Spodziewałem się romansu z elementami dystopii, a otrzymałem całkiem dobrą dystopię z elementem romansu. Mimo wszystko mam ochotę sięgnąć po kolejne tomy. Recenzja - klik. Liczba stron - 330.
2. Harry Potter i Więzień Azkabanu - trzeci tom przygód młodego czarodzieja już za mną. I mogę stwierdzić, że był to tom udany, jednak trochę się wynudziłem na lekturze. Już nie mogę doczekać się Czary Ognia! :) Liczba stron - 450.
3. Opowieść Wigilijna - ja jeszcze mam tą wersję prehistoryczną tejże powieści :P No w sumie 7 klasa ma niedługo wrócić... :D Bardzo piękna książka, która pokazała mi bardzo dużo, mimo że była lekturą szkolną. Liczba stron - 80
4. Ember in the Ashes. Imperium Ognia - największe zaskoczenie ostatniego miesiąca roku. Przede wszystkim muszę wspomnieć, że przez pierwsze 300 stron miałem co do tej książki krytyczną opinię. Dopiero te ostatnie 200 stron pokazało mi, że książka ta ma naprawdę świetny potencjał. Recenzja już niedługo. Liczba stron - 510.
5. Po Zmierzchu - przyznam Wam się bez bicia, że w chwili pisania tego posta jeszcze czytam tą pozycję, ale jestem pewny, że uda mi się ukończyć ją jeszcze w 2015. Póki co jest naprawdę nieźle, w porównaniu do pozostałych tomów. Liczba stron - 500.
6. Chłopcy - powieść, do której mam dość mieszane odczucia. Niby wszystko było okej, ale czegoś mi tam brakowało. Mimo wszystko jestem skłonny do sięgnięcia po kolejne tomy. 
Recenzja również w styczniu. Liczba stron - 300.

A nie ma tutaj:
7. Dziedzictwo - drugi tom serii Wybrani, który już leży i czeka na kogoś w bibliotece. Przyznam szczerze, że najlepsza ta książka nie była i liczę, że kolejne tomy o wiele bardziej mi się spodobają i że ktoś w końcu zabiję Allie :D Recenzja - klik. Liczba stron - 390.

Czas na małe podsumowanie:
Liczba przeczytanych książek: 7
Liczba przeczytanych stron: 2560
Najlepsza książka: Opowieść Wigilijna
Najgorsza książka: Chłopcy albo Dotyk Julii

Jestem bardzo zaskoczony co do ilości przeczytanych książek. Nie spodziewałem się, że w miesiąc, kiedy mam tak wiele do roboty uda mi się ukończyć tak dużo książek. Grudzień to najlepszy czytelniczy miesiąc. Zaskoczenie spore!

Moje plany na styczeń jak to zwykle do największych nie należą. Wiem jednak, że będę niedługo robił zamówienie, bo w końcu na święta karta podarunkowa otrzymana :P
1. Światło, którego nie widać - dostałem tą zacną pozycję na święta od babci i jestem wręcz wniebowzięty, że w końcu poznam twórczość Doerra. W końcu pisanie książki 10 lat musiało skutkować tym, że książka jest świetna, nieprawdaż?
2. Korona w Mroku - mam, mam, mam! Wreszcie mam Koronę w Mroku! Kochani - upolowałem tą pozycję za niecałe 20 złotych w Empiku i ja nie mam pojęcia jak to się stało, że zapłaciłem tak tanio. Celeana nadchodzę!

Przyszła pora na Blogowe Podsumowanie! :)
Liczba wyświetleń: 2284
Komentarze: 81
Nowi obserwatorzy: 22
Najpopularniejszy post: Poradnik Prezentowy #1 Świątecznie ^^

A więc to byłoby już dzisiaj na tyle. To był niezwykle obfity miesiąc, jeśli chodzi o książki. Mam nadzieję, że ten nowy rok przyniesie mi wiele nowych wyzwań i ogólnie nowe doświadczenia mile widziane ^^ Jutro widzimy się w czytelniczym podsumowaniem roku 2015, więc szykujcie się na dość obfity post! Zaczytanych dni życze! ^^

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Gratuluję wyniku. Już nie mogę doczekać się jutrzejszego posta. Uwielbiam czytać podsumowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotyk Julii to najgorsza książka? Szkoda, bo ostatnio właśnie ją kupiłam :) Gratulacje wyników i życzę jeszcze lepszych w następnym miesiącu :)

    Pozdrawiam, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Tobą Opowieść wigilijna jest najlepsza ^^

    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Korona w mroku" jest świetna, czego nie można powiedzieć o "Szklanym Tronie" i "Dziedzictwie Ognia"... Czytając "Koronę" nie mogłam uwierzyć, że napisała to ta sama osoba co "Szklany Tron". Ale w trzecim tomie wróciła Maas, której nienawidzę i wszystko spie...zniszczyła.
    "Chłopców" i "Dotyk Julii" kocham <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku :)
    http://www.lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dotyk Julii może nie należy do najlepszych książek, ale kolejne tomy zdecydowanie nadrabiaja niedociągnięcia. Cała trylogia należy do moich ulubionych :)
    Również bardzo polecam Koronę w mroku, książka jest niesamowita!
    Muszę się wreszcie zmobilizować i przeczytać Światło którego nie widać
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku. :) Mam nadzieję, że także i Tobie spodoba się "Światło, którego nie widać". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Nareszcie! Ktoś kto też chce, żeby Ally zginęła! Ugh... Kończyłam już 3 lub 4 część, gdy stwierdziłam, że więcej nie dam rady.
    2. Korona w mroku... Ty się po prostu prosisz o spojler!
    3. Zazdroszczę wyniku zarówno tego książkowego jak i blogowego. Mam nadzieję, że u mnie też będzie kiedyś podobny, chociaż znając moje szczęście nie sądzę :(

    ~Gabu
    http://ravens-words.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czym "Chłopcy" sobie na to zasłużyli? ;-; Mogę Cię tak tylko pocieszyć, że (przynajmniej dla mnie) z każdym kolejnym tomem jest lepiej ;) na razie moim faworytem jest 3 ale finał serii jeszcze czeka na swoją kolej :D

    http://szalonakrewetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń