Listopadowy Wrap Up + TBR na Grudzień'15

12:00

Kolejny miesiąc już za nami! 
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w czytelniczym podsumowaniu listopada i moich planach na grudzień. To był bardzo obfity miesiąc, jeśli chodzi o książki. Trochę ich przybyło, ale to w Book Haulu na styczeń. Ptaszki ćwierkają, że także dzisiaj poznacie moje plany na BookAThon ^^ A więc herbatka w dłonie i zapraszam do lektury :)

Listopadowy Wrap Up!
1. Pewnego Dnia - pierwsza książka, pierwsze rozczarowanie. Jestem wręcz zły, że jeden z moich ulubionych autorów potrafił tak źle skonstruować książkę. Recenzja - klik. Liczba stron - 280.
2. Fangirl - kolejny niewypał. Oj listopad to miesiąc rozczarowań.. Liczyłem tutaj chyba na coś zupełnie innego, na historię, która chwyci mnie za serce i nie będzie chciała puścić. No i się przeliczyłem. Recenzja - klik. Liczba stron - 460.
3 i 4. Endgame: Wezwanie i Klucz Niebios - dwa tomy jakże świetnej serii, które otrzymałem od wydawnictwa SQN do recenzji. To uniwersum jest wręcz idealne, jedne z lepszych książek w tym roku. Link do recenzji - Wezwanie I Klucz Niebios, recenzja wkrótce. Liczba stron łącznie: 1020

A nie ma tu:
5. Tajemny Ogień - książkę miałem okazję czytać w ramach Book Touru i niestety powędrowała już dalej do kolejnych osób. Fantastyczna historia, która bardzo mi się spodobała. Klątwy są super! Recenzja - klik. Liczba stron - 380.

Czas na małe podsumowanie: 
Liczba przeczytanych książek: 5
Liczba przeczytanych stron: 2140
Najlepsza książka: Endgame: Klucz Niebios
Najgorsza książka: Pewnego Dnia

Ogólnie to oceniam listopad na bardzo dobry czytelniczo miesiąc. Pięć książek to całkiem sporo! To trochę śmieszne, ale od września każdego miesiąca czytam.. pięć książek :D Mam nadzieję, że w grudniu uda mi się przeczytać trochę więcej. Przejdźmy do planów.

A co poczytam w grudniu?
1. Dotyk Julii - książka otrzymana do recenzji od księgarni internetowej Matras. Nie mogę się doczekać lektury, głównie dlatego, że natrafiłem na sporo mieszanych opinii na temat tej serii. Poczytamy, ocenimy.
2. Dziedzictwo - wypożyczyłem tę pozycję już nawet z biblioteki. Chciałbym ją jak najprędzej skończyć, ale jej kolej dopiero po BookAThonie. Jestem wytrwały z obietnicą - jedna Daughety na miesiąc :D
3. Harry Potter i Więzień Azkabanu - trzeci tom przygód młodego czarodzieja zapowiada się niezwykle i magicznie. Po miernej Komnacie Tajemnic mam nadzieję, że ten tom stanie się moim ulubionym.

A wiecie, że zaczął się BookAThon? ^^
Mimo wielu testów i kartkówek w tym tygodniu podjąłem się wyzwania i mam w planach czynnie uczestniczyć w zimowej edycji BookAThonu. 
1. Książka z czymś czerwonym na okładce - Cyrk Nocy (333 stron, książkę już zacząłem)
2. Przeczytaj książkę z listy 100 BBC - Harry Potter i Więzień Azkabanu (450 stron)
3. Szkolna lektura, której nie przeczytałeś - Dziady część 2 (20 stron)
4. Książka, która zdobyła nagrodę literacką - również Harry Potter i Więzień Azkabanu
5. Książka polskiego autora - również Dziady część 2
6. Przeczytaj książkę wybraną przez inną osobę - Dotyk Julii (330 stron)
Łącznie 1121 stron - zobaczymy czy mi się uda :)

Czas na Blogowe Podsumowanie! :)
Liczba wyświetleń: 2027
Komentarze: 76
Nowi obserwatorzy: 14
Liczba postów: 12
Najpopularniejszy post: [14] Fangirl - Recenzja

A więc to byłoby już na tyle. Mam nadzieję, że podsumowanie Wam się spodobało i zostawicie jakiś komentarz na dole. Nawet nie wiecie, ale grudzień to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku - święta, sylwester, mikołajki - uwielbiam wszystko! :) Zaczytanego grudnia życzę Wam moi kochani czytelnicy! :>

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Gratuluję statystyk i życzę coraz większej liczby odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnego wyniku, a nie przejmuj się, książki, po które sięgnęłam w listopadzie też nie były zbyt dobre :") W grudniu zabieram się za "Biorąc oddech" Donovan i serię Daugherty, planuję też Tajmeny ogień i końcówkę Darów anioła :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku przeczytanych książek :)
    pozdrawiam
    mylittlebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników i powodzenia w grudniu :D
    Pozdrawiam, Julka z bloga http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotykam się coraz większą liczbą neagtywnych opinii o "Fangirl" :(
    Mam nadzieję, że Bookathon Ci się powiedzie!
    U mnie też podsumowanie, zapraszam!
    nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie byłam na Twoim blogu. Strasznie mi głupio :/
    Od dzisiaj to zmieniam!
    Tak poza tym to bardzo ładny Wrap Up, no i widzę przyzwoite plany na grudzień :) U mnie trochę gorzej, ale w grudniu postaram się zmienić :3
    Trzymam kciuki za BookAThon i za cały grudzień :D
    Pozdrawiam
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie byłam na Twoim blogu. Strasznie mi głupio :/
    Od dzisiaj to zmieniam!
    Tak poza tym to bardzo ładny Wrap Up, no i widzę przyzwoite plany na grudzień :) U mnie trochę gorzej, ale w grudniu postaram się zmienić :3
    Trzymam kciuki za BookAThon i za cały grudzień :D
    Pozdrawiam
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku. :) Zazdroszczę, że dopiero przed Tobą "Harry Potter i więzień Azkabanu". Świetna jest ta część. :) Powodzenia w BookAThonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Harry Potter i Więzień Azkabanu" jest świetny! "Komnata Tajemnic" to jednak z najmniej lubianych przez mnie części, ale nie ma co się zniechęcać. Teraz czekają na ciebie najlepsze trzy tomy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że Dotyk Julii spodoba ci się tak bardzo ja mi! Kocham tą trylogię <3 Życzę powodzenia na wyzwaniu :)

    http://zaczytan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Kuba, u mnie znajdziesz wiele bardzo ciekawych książek polskich autorów. Pozdrawiam

    http://pozycjeobowiazkowe.blogspot.com/search/label/ksi%C4%85%C5%BCka

    OdpowiedzUsuń