Jesienny Book Haul #2

12:00

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w Jesiennym Book Haulu, czyli moich książkowych zakupach z dwóch ostatnich miesięcy - Września i Października. Nie ma aż takiego szału, jak to u innych blogerów, ale trochę książek do mnie wpadło i zostało na dłużej. Zapraszam!

Wrześniowy książkowy powrót do szkoły!
Ten miesiąc jak to na powrót do szkoły przystało jest pod znakiem wszelakich lektur, które wreszcie poznałem. Jednak nie zabrakło jednej wyjątkowej powieści.
1. Zemsta i Balladyna - dwie powieści, za które łącznie zapłaciłem siedem złotych. Jestem zadowolony z tych zakupów, bo wolę mieć książki na własność.
2. Mały Książę - uwielbiam, kocham. Akurat za dwa tygodnie będziemy tą jakże piękną powieść przerabiać. Oczywiście już przeczytałem, nawet film obejrzałem!
3. Ender - jedyna książka, którą kupiłem, a nie jest lekturą. Zamówiłem to w przedsprzedaży i jestem z tego powodu bardzo zadowolony. Recenzja - klik.

Jesienny październik obfitował w książki..
O tak, ten miesiąc był o wiele, o wiele lepszy. 
1. Pewnego Dnia - nie mógłbym przegapić premiery najbardziej wyczekiwanej książki dla mnie tej jesieni. Aktualnie ją czytam, więc niedługo spodziewajcie się recenzji.
2. Cyrk Nocy - efekt mojej wymiany książkowej z Izą z bloga Isabel Czyta. Jestem bardzo ciekawy tej powieści i w najbliższym czasie się za nią wezmę.
3. Harry Potter i Komnata Tajemnic - a to efekt wymiany z Magdą, którą pozdrawiam, mimo, że pewnie nie wie o istnieniu bloga. Tą książkę już przeczytałem i mam mieszane odczucia.
4. Szklany Tron - fenomenalna, najlepsza! Dzieło pani Maas to jedna z najlepszych książek tego roku. Recenzja - klik.

A więc to byłoby już na tyle. Jestem bardzo zadowolony z moich zakupów i mam nadzieję, że listopad i grudzień będą jeszcze bardziej obfite w same dobre powieści.

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Szklany Tron! <3 do tego Cyrk nocy, który jest tak cudownie magiczny :) Super stosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny stosik
    pozdrawiam i zapraszam do mie mylittlebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Szklanego Tronu.
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Harry Potter i Komnata Tajemnic" to część, którą lubię chyba najmniej z tej serii. Następne trzy tomy są moim zdaniem najlepsze, więc się nie zniechęcaj i czytaj alej :D

    OdpowiedzUsuń