Albo Albo 2.0 TAG

12:00

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym TAGu na moim blogu, a dawno takiego też nie było! To dość ciekawe, że pierwszej odsłony Albo Albo nie robiłem, a tu już nominacja od Marty z bloga Zaczytana Dolina przywędrowała! Dziękuję bardzo i zapraszam do zaglądania na jej blog. Zapraszam do lektury!

1. Wolałbyś na swoim blogu publikować tylko recenzje czy tylko posty okołoksiążkowe?
Na sam początek już tak trudne pytanie! To zależy, no bo w końcu recenzje są bardzo ważne na blogach, ale różnorakie tagi świetnie je urozmaicają. Niestety nie potrafię na to pytanie odpowiedzieć. Spaliłem już na sam początek.

2. Wołałbyś zawsze widzieć ekranizacje książki najpierw, zanim ją przeczytasz, czy przeczytać książkę i nigdy nie obejrzeć filmu?
Te pytania są niemożliwe! Wydaję mi się, że wolałbym zawsze najpierw obejrzeć ekranizacje książki, bo fakt, że nie mógłbym ich oglądać jest bardzo słaby. Ale i tak moja złota zasada - najpierw książka potem film - nadal obowiązuje.

3. Wolałbyś mieć listę wszystkich książek w swoim życiu czy posiadać egzemplarz swojej pierwszej ulubionej książki?
Tutaj zdecydowanie wybieram opcję pierwszą - często zapominam co czytałem, co uniemożliwia robienia mi przypuśćmy podsumowań roku (ale takie w tym roku też się pojawi!). 

4. Wolałbyś należeć do klubu książkowego, w którym nie ma osób z blogosfery i spotkać się w nim regularnie czy spotykać się raz w roku z najlepszym przyjacielem z blogosfery?
Tylko raz w roku?! W takim razie wybieram opcję pierwszą, no w końcu mój blog ma póki co tylko trzy miesiące, a to jak dla mnie trochę mało i nie poznałem aż tak bardzo jakiegoś blogera, no chyba, że Iza z bloga Isabel Czyta - utrzymuję z nią kontakt w miarę często.

5. Wolałbyś mieć czas, by przeczytać wszystkie książki, jakie tylko chcesz, czy mieć pieniądze, by kupić wszystkie książki jakie tylko chcesz?
Bez dwóch zdań czas. Tyle historii do poznania, a tak mało czasu..

6. Gdyby ekranizowano Twoją ulubioną książkę, wolałbyś mieć kontrolę nad tym, kto będzie w obsadzie, czy nad tym, co znajdzie się w scenariuszu?
Kolejne trudne pytanie. Wydaję mi się, że wybrałbym kontrolę nad scenariuszem. Mimo wszystko mógłbym zdecydować jakie sceny znajdą się w książce, a obsada i tak i tak odgrywa znaczną rolę, ale w tym wypadku scenariusz.

7. Wolałbyś mieć ulubioną książkową supermoc czy ulubioną książkową technologie?
Wydaję mi się, że raczej supermoc, jednak czy potrafiłbym teraz jakąś przytoczyć? Wątpię. 

8. Wolałbyś przeczytać niesamowitą książkę ze słabym zakończeniem czy słabą książkę z dobrym zakończeniem?
Książka ze słabym zakończeniem i tak i tak byłaby niesamowita, więc oczywiście wybieram opcje numer jeden.

9. Wolałbyś nie być w stanie czytać w jadącym pojeździe czy nie być w stanie czytać na leżąco?
Bardzo często czytam na leżąco, a rzadko właśnie w jadących pojazdach, więc moja odpowiedź jest chyba oczywista.

10. Wolałbyś zapomnieć treść ulubionej książki lub serii, by móc ją przeczytać ponownie po raz pierwszy, czy zapomnieć treść wszystkich kiepskich książek, które przeczytałeś?
Och matko ile ja bym dał, żebym na nowo przeczytał trylogię Igrzysk Śmierci nie znając kompletnie fabuły! Ale zapomnienie treści takiego Pewnego Dnia nie byłoby niczym strasznym.

A moje nominacje lecą do:
  • Zaczytanego w Książkach - http://zaczytanywksiazkach.blogspot.com/
  • Książkowy świat Niki - http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com/
  • As Kier pisze - http://askier-pisze.blogspot.com/
  • Książkowy Świat - http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/
  • Bukowe opowieści - http://moje-buki.blogspot.com/
  • Książkowy wolontariat - http://ksiazkowy-wolontariat.blogspot.com/
A więc to byłoby już dzisiaj na tyle. Mam nadzieję, że moje wykonanie Tagu się Wam spodobało. Zaczytanych dni!

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. dziękuję za nominację! :) tak czytam Twoje odpowiedzi i stwierdzam, ze mamy wiele wspólnego! aż jestem zaskoczona! pozytywnie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pytania! Dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pytania są świetne, ale zarazem piekielnie trudne! :D Ta część Albo, Albo TAGu podoba mi się jeszcze bardziej niż pierwsza! :)
    Na niektóre pytania odpowiedziałbym podobnie, ale na większością musiałbym się długo zastanawiać! xD
    Pozdrawiam!
    Otwarta księga

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zrobiłeś ten tag. :) Bardzo mi miło. :)
    Tak, pytania są dosyć trudne i trzeba się zastanowić nad odpowiedzią. Właśnie o to chodzi. ;)

    Zaczytana Dolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Na większość pytań odpowiedziałabym podobnie, ale niezdecydowanie wolałabym nigdy nie oglądać ekranizacji, niż znać fabułę, np. film Miasto kości w życiu nie przekonałby mnie do książek, które notabene uwielbiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze pytanie jest świetne :) ale chyba to, że dodałeś ten Tag jest odpowiedzią na to pytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do LBA: http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-awards.html

    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowicie trudne wybory!

    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń