Październikowy Wrap Up + TBR na Listopad '15

11:36

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym czytelniczym podsumowaniu miesiąca. Jesień, moja ukochana pora roku niby sprzyja czytaniu, a jednak mój wynik jest bardzo średni i wiem, że mogłoby oczywiście być lepiej. Niby mój ukochany miesiąc, ale był pełen różnych zawirowań w szkole i wyszło jak wyszło. Mam nadzieję, że dzisiejsze Halloween będzie świetne, bo punkt 18 wychodzimy po cukierki. Pod koniec ponownie blogowe podsumowanie. Zapraszam! ^^



Październikowe lektury! :)
1. Ender - drugi, finalny tom tejże przyszłościowej duologii. Bardzo udany pomysł i oczywiście książka podobnie. Nie spodziewałem się, że aż tak bardzo mi się to spodoba. Recenzja na blogu - klik. Liczba stron - 332.
2. Harry Potter i Komnata Tajemnic - również drugi tom najpopularniejszej serii młodzieżowej. Mimo wszystko nie powaliła mnie ta powieść. Może to dlatego, że znam na pamięć ekranizacje? Nie mam pojęcia. Liczba stron - 356.
3. Szklany Tron - gorąco mi się robi, jak myślę na jej temat. Bez dwóch zdań jedna z najlepszych książek w tym roku. Jak autorka stworzyła tak świetne uniwersum?! Nie mogę się doczekać kolejnego tomu. Liczba stron - 512.
4. Wybacz mi Leonardzie - skończyłem tę powieść zaledwie wczoraj. Powiem Wam szczerze, że jestem zszokowany, że usiadłem wczoraj na jakieś 100 stron i skończyłem całą powieść zaczynając z 113 strony. Więcej o niej w recenzji, która niebawem. Liczba stron - 400.
A na stosiku z października zabraknąć nie może:
5. Wybrani - książka z mojej biblioteki szkolnej, nie wiedziałem, że mają tak świetne serie w swoich zbiorach! Jestem zadziwiony tą powieścią, no świetna była, co tu dużo mówić. Z resztą na blogu jest recenzja - klik. Liczba stron - 440.

Czas na małe podsumowanie:
Liczba przeczytanych książek: 5
Liczba przeczytanych stron: 2040
Najlepsza książka: Szklany Tron
Najgorsza książka: Nie ma :/

A co poczytam w listopadzie?
1. Cyrk Nocy - słyszałem wiele dobrego, na temat tej powieści, a dostałem ją od Izy i nie mogę doczekać się lektury. Wiecie, że ja nienawidzę cyrków?
2. Dziedzictwo - w mojej szkolnej bibliotece jest cała seria (oprócz piątego tomu), więc oczywiście chcę ją całą skończyć. Nie mogę doczekać się kontynuacji przygód Allie!

Ponownie dość skromne plany, ale w tym miesiącu chciałbym czytelniczo wystrzelić i moim progiem jest chociaż pięć książek - ach marzenia! Zobaczymy co da się zrobić.

A teraz przyszła pora na blogowe podsumowanie! :)
Co do bloga miesiąc był baardzo obfity. Trochę tego wszystkiego przybyło, ale przecież to wszystko to tylko nie znaczące nic liczby.
Liczba wyświetleń: 2185
Komentarze: 71
Nowi obserwatorzy: 15
Liczba postów: 12
Najpopularniejszy post: TOP 6 serii, które nie są dla mnie.. 

Kolejny miesiąc już za nami! To byłoby już na tyle, mam nadzieję, że wasze wyniki były równie dobre, jak mój. Niedługo zobaczycie moje zakupy z ostatnich dwóch miesięcy, które również nie były aż tak dobre. Zaczytanego listopada! :)

Pozdrawiam Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Przeczytałam 9 książek (tak sobie zdaję sprawę, że dzisiaj muszę napisać recenzję jednej z nich :")) i jestem z siebie dumna. Kartkówki, sprawdziany, wszystko, plus do tego zbliżający się bardzo ważny występ w kościele, milion scenek i dziwnych pomysłów nauczycieli, prace plastyczne do oddania i utrzymanie ocen na zasadzie "jak najmniej poniżej 5"... ale chyba ważny jest wynik ^^
    Świetne wyniki ^*^
    Zapraszam do mnie na recenzję Powodu, by oddychać!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Harry Potter i Komnata Tajemnic" to najmniej lubiana przeze mnie część tej serii. Za to uwielbiam "Więźnia Azkabanu", więc mam nadzieję, że ci się spodoba :) W sumie "Czara Ognia" i "Zakon Feniksa" też są świetne, więc wszystko co najlepsze jeszcze przed Tobą.

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje czytanie książek w październiku to kompletna klapa i nawet nie przyznam się do tego jak malutko lektur przeczytałam! :(
    Gratuluję ci wyniku i mam wielką nadzieję, że w listopadzie nabierze mnie większa chęć na przygody książkowe! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/11/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wynik bardzo ładny. :)
    Nie zrażaj się do "Harry'ego Pottera", im dalej, tym zauważysz więcej różnic między książką a filmem i sam się zdziwisz, że w książce pewne sceny wyglądają inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najszybciej czytaj Cyrk nocy! To na prawdę niesamowita hstoria ;)

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie. Bardzo spodobało mi się podsumowanie miesiąca (liczba stron, książek itd) czy mogłabym zastosować to na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak! :)
      Podsumowania są u prawie każdego blogera, miło byłoby zobaczyć coś takiego również u ciebie.
      Pozdrawiam bardzo serdecznie :>

      Usuń