Kubek - Paczki, fakty i coś na temat bloga

12:00

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w drugiej odsłonie mojej autorskiej serii - Kubka. Początek najwyraźniej się spodobał, więc postanowiłem to kontynuować i zarazem ulepszyć. Nowe kategorie oraz pewna zmiana - nie trzy kategorie, a cztery! Zapraszam bardzo do lektury! :>
Kalendarz biedronkowy
Oszalałem drodzy moi! Ja, przeciwnik tego całego planowania, tych pamiętników, dzienników i wszystkiego innego. Pod koniec wakacji zakupiłem kalendarz z Biedronki za niecałe 20 złotych. I w sumie nie cieszyłem się z tego powodu, bo w sumie po co mi by to było. Nie jestem żadnym studentem, ani niczym innym, żeby zapisywać wszystko co muszę zrobić. Jednak kreatywnie uznałem, że będzie mi on potrzebny do zupełnie innych celów. Służy mi on jako taki dziennik i pamiętnik razem wzięte. Chyba rozumiecie o co mi chodzi. Fajne wykorzystanie czasu i pamiątka na przyszłość.

Dziwne fakty o mnie #bluepoznawajka
Wypadałoby się lepiej poznać, nieprawdaż? A to wszystko dzięki nowej kategorii w Kubku, czyli #bluepoznawajka. W każdej odsłonie będziecie mogli poznać mnie lepiej, chyba podoba Wam się taka formuła? :> Dzisiaj na tapet bierzemy dość ekscentryczne fakty na temat mojej osoby. Wspominałem, że nie przepadam pisać o sobie? No cóż, zacznijmy.
Pięć dziwnych faktów o mnie:
1. Zawsze, gdy idę spać, najpierw kładę się na prawym boku, a dopiero potem zasypiam na lewym, jakoś już tak mam.
2. Jestem człowiekiem trochę przesądnym, ale do granic możliwości. W piórniku noszę małą zabawkową żabkę, tak na szczęście.
3. Słucham dość ekscentrycznej muzyki, a mianowicie tej z lat 80 i 90. Uwielbiam Bonnie Tyler, Anastacie i Ricka Astleya. Nawet nie wiecie, jak bardzo się ucieszyłem, jak dowiedziałem się o dniu lat 80 w naszej szkole.
4. Nie potrafię oglądać seriali. Próbowałem z wieloma, ale nigdy jakoś żaden mnie na tyle nie zainteresował. Może polecicie mi jakiś w komentarzach?
5. Od bliska czterech lat jestem w kółku teatralnym. Zaczęliśmy jeszcze w piątej klasie podstawówki, a teraz jestem w drugiej gimnazjum i w tym samym składzie nadal tworzymy nasze własne spektakle pod opieką naszego najsuperowego nauczyciela.

Wymiana książek zawsze spoko!
Poprzedni miesiąc był również pod znakiem wymiany książkowej. To trochę dziwne, ale dopiero teraz zacząłem się nimi wymieniać, wcześniej w grę wchodziły tylko i wyłącznie zakładki do książek. Razem z Magdą, którą serdecznie pozdrawiam, choć pewnie nawet nie ma pojęcia o istnieniu tego bloga wymieniłem się zacnymi bukami. Ja otrzymałem od niej drugi tom Harrego, a ja wysłałem jej pierwszy tom słabiutkiego Gone. A zatem z Izą, z bloga Isabel Czyta również się wymieniłem. Cyrk Nocy przywędrował do mnie od niej, a ode mnie dostała Girl Online. Warto było, zdecydowanie! :>

Coś więcej o blogu..
Nie mogę uwierzyć, że minęło już dwa miesiące od założenia mojego bloga. Ponad 2000 wyświetleń i 42 obserwatorów - nieprawdopodobne! Dziękuję Wam za to niezmiernie, bez Was tak szybko bym tego nie osiągnął. Jednak, jeśli już coś świętować to na całego! Myślałem nad jakimś konkursem lub czymś innym, z tego wynika moje pytanie:
Jaką książkę chcielibyście na konkurs lub Book Tour? :>
Informacji na temat ewentualnych akcji możecie się spodziewać nie wcześniej, jak w Listopadzie. Na dodatek chyba mogę już wspomnieć o.. współpracy. Trochę bałem się Wam o tym mówić, ale chyba można już nazwać to współpracą. Nie sądziłem, że aż tak szybko to nastąpi.. Ale o całej tej długiej i radosnej historii opowiem Wam kiedy indziej..

A więc to byłoby już na tyle. Mam nadzieję, że taki urozmaicony Kubek Wam się spodoba. Warto dodać, iż wtedy kiedy to czytacie jestem na wycieczce szkolnej w Łodzi :D Trochę złośliwość rzeczy martwych, ponieważ piszę tego posta już po raz kolejny.. Nie pytajcie.. Tymczasem ja życzę Wam miłego weekendu, a przede wszystkim zaczytanego! :)

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetna seria :)
    Odnośnie faktów o tobie:
    1. Ja zawsze przez całą noc przekręcam się z boku na bok co minutę - nie potrafię długo pozostać na jednym.
    4. Uwielbiam seriale. :) Te, które szczególnie ci polecam to:
    - Sherlock! <3 (serial absolutnie idealny!)
    - Breaking Bad
    - Hannibal (oparty na książkach o Hannibalu Lecterze, dość brutalny)
    - Once Upon A Time (różni się od poprzednich, ale i tak świetny :D)
    Oprócz tego na zalukaj.pl masz dużo seriali i na pewno znajdziesz coś, co cię wciągnie. :)
    Gratuluję tylu obserwatorów i wyświetleń, a także współpracy! :D No i oczywiście życzę miłej wycieczki. ;)

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny rytuał z zasypianiem. :) Kładę się na jednym boku, przekręcam na drugi i dopiero wtedy zasypiam. :)
    Jestem "trochę" starsza od Ciebie, ale też uwielbiam muzykę lat 80 i 90. Niezapomniane klimaty. :)
    Gratuluję ilości odsłon i obserwatorów. Miło wiedzieć, że ktoś zagląda i czyta, prawda? :)
    A na koniec mam coś dla Ciebie. Otagowałam Cię w nowej wersji tagu "Albo, Albo". :) Będzie mi niezwykle miło, jeśli przyłączysz się do zabawy: http://zaczytana-dolina.blogspot.com/2015/10/albo-albo-20-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super seria :) bardzo podoba mi się Twój blog :)
    gratuluję tak dużych postępów :)
    serdecznie pozdrawiam i zostaję na dłużej ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja, nie wyobrażam sobie życia bez seriali :O Polecam Ci: Pretty Little Liars, Once Upon a Time (moja nowa miłość <3), Sherlock BBC ;)

    Zapraszam do siebie na konkurs! Do wygrania "W sieci umysłów" autora "Więźnia Labiryntu"!
    http://moje-buki.blogspot.com/2015/10/konkurs-z-w-sieci-umysow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję osiągnięć blogowych, akurat tak się złożyło, że dzisiaj wypada trzymiesięcznica mojego, dlatego jestem z moich czytelników bardzo dumna - 5500 wyświetleń i 99 obserwatorów w tak krótkim czasie :)
    Seriali, przyznam się, też nie oglądam i jakoś tak nie mogę się zebrać do żadnego. I tak szkoła mnie przytłacza i czasem mam wrażenie, że czas przecieka mi przez palce - pierwszy miesiąc już za mną, a przecież wydaje się jakby to już były dobre dwa lata :)
    Książki na book tour Ci nie polecę, zrób może ankietę? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń