Książkowa Sztuka BOOK TAG

14:00

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w kolejnym TAGu na moim blogu. Może i teraz będzie ich dość sporo, bo nominacji do różnych zabaw również nie jest mało. Jak to mówią - nie wolno oceniać książki po okładce, jednak większość książkoholików kupuje książki właśnie dzięki nim. Dzisiaj to właśnie one będą na pierwszym planie. Zostałem nominowany przez Izę z bloga Isabel Czyta, za co bardzo dziękuję, Iza miała wczoraj urodziny, więc zaspamujcie jej bloga życzeniami! ^^ A teraz przejdźmy do pytań :)

1. Najładniejsza okładka pojedynczej książki
Chyba każdy daję w tej zabawie tą okładkę, bez kitu. Ale no przyznajcie, że jest to bardzo ładne, choć nie ukrywam, iż o wiele bardziej podoba mi się ta oprawa z zagranicy. Na blogu pojawiła się już nawet recenzja tej powieści, więc zapraszam bardzo - klik.

2. Najbrzydsza okładka pojedynczej książki
Szczerze, to długo myślałem nad książką, którą dobiorę do tej kategorii, ale w sumie od razu jak ją zobaczyłem to nie spodobała mi się ta okładka. Sam fiolet lubię, ale tu nie wygląda to dobrze. No to co, że książki w ogóle nie przeczytałem.. Nieźle, póki co same książki Otwartego, mam nadzieję, że nie będzie tak do końca.

3. Najładniejsze okładki serii
Jestem ostatnio zakochany w tych okładkach. No paczcie jakie to piękne! Niedawno zakupiłem sobie pierwszy tom i już nie mogę doczekać się lektury, bo przecież jest to chyba najbardziej zachwalana powieść w tym roku i mam co do niej wysokie oczekiwania.

4. Najbrzydsze okładki serii
zdjęcie podkradam od Izy ^^ :D
Zgadzam się z Izą, tylko te okładki przyszły mi do głowy, bo naprawdę są szkaradne, no ja Was proszę. Już wolę oprawy zza oceanu, jednak goła klata również nie jest na miejscu. Póki co za mną dwa pierwsze tomy Darów Anioła i jest dobrze, choć słyszałem, że będzie lepiej, nieprawdaż? 

5. Okładka zapadająca w pamięć
Coś takiego magicznego jest w tej okładce, że przykuwa ona wzrok niemiłosiernie. Może to i z tego powodu sięgnąłem po tą powieść, nie wiem, co ja tam wiem. Oczywiście zapadła mi też w pamięć, bo polecana jest fanom Igrzysk Śmierci, czyli bez dwóch zdań mi. Taki fun fact - jestem w trakcie lektury Endera, trzymajcie kciuki.

6. Okładka zupełnie nie pasująca do treści
Szczerze, to nie mam pojęcia. Patrząc na swoją półkę nie ma takiej powieści, której okładka by nie pasowałaby do treści. Nic nie przychodzi mi do głowy.

7. Strony: białe czy żółte?
Oczywiście, że żółte. Chyba każdy książkoholik ma wstręt do tych białych stron i nienawidzi czytać książek z takimi, jestem wśród nich. Jednak z tego co pamiętam to powieści wydawnictwa Media Rodzina takie mają, w tym Igrzyska Śmierci i Harry Potter.

8. Strony: cienkie czy grube?
To zależy. Lepiej czyta mi się cienkie, ale do grubych nic nie mam, jednak raczej preferuję cienkie strony. Jestem niezdecydowany, ale to po prostu już ja. Meh.

9. Okładka: miękka czy twarda?
Zdecydowanie miękka, nie przepadam za twardymi. Jakoś już tak mam, że zawsze gdy mam wybór, miękka czy twarda wybieram tą miękką. A powiedzenia głosi, że trzeba być twardym, a nie miękkim. Z książkami mam inaczej :')

10. Najlepsze wydawnictwo (pod względem wyglądu książek)
Uwielbiam Otwarte pod oficyną Moondrive. Wydają naprawdę świetne książki, w bardzo dobrej oprawie. Lubię także wydawnictwo SQN i Feeria Young.

A więc to byłoby już na tyle w tym TAGu! :) Jest bardzo fajny i ponownie dziękuję Izie za nominację, a przecież nie można tak zostawić tego bez przekazania dalej, więc ja proszę o wykonanie tej zabawy:
Cath, którą poznałem na forum o simsach :D Lady DeVi
Przemiłą Ulę, podobnie jak ja zaczęła niedawno blogowanie :> As Kier pisze
Adama, którego pomyliłem, ale bardzo za to przepraszam :D Otwarta księga

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Nic dziwnego, że zawsze w tym tagu pojawia się okładka "Oddam ci słońce" - jest cudowna ^^ Ale nowa okładka "7 razy dziś" moim zdaniem nie jest wcale taka zła. :P

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za nomiacje z najbrzydszymi okladkami serii sei zgadzam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag, chyba się z nim wcześniej nie spotkałam :) zgadzam się co do tych najgorszych okładek serii..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze bardziej paskudną okładką książki o Nocnych Łowcach jest ta, która przypadła Mechanicznej księżniczce. Istny potworek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka ,,Oddam ci słońce" jest piękna :D
    Zgadzam się z tobą i z Izą, że te starsze okładki z serii DA są okropne!
    Pozdrawiam :D
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny TAG, miło się go czytało.

    OdpowiedzUsuń
  7. z najbrzydszymi okładkami się zgodzę, natomiast moimi ulubionymi są okładki do tasiemna Sary Shepard - "Słodkich kłamstewek" :)
    serdecznie pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń