Wrześniowy Wrap Up + TBR na Październik '15

12:40

Witam Was bardzo serdecznie w moim czytelniczym podsumowaniu Września i planów czytelniczych na październik. Mimo, iż wróciłem w tym miesiącu do szkoły, jak pewnie większa część moich czytelników przeczytałem nawet sporo. Uwielbiam miesiące typowo jesienne i nie mogę doczekać się również października, który należy do jednych z moich ulubionych miesięcy. Na końcu czekać na Was będzie również blogowe podsumowanie tych 30 dni :>

Wrześniowy Wrap Up! 
1. Mały Książe - przepiękna powieść, która jest moją lekturą (alleluja!). Przeczytałem to na początku września i dzień później dowiedziałem się, że w połowie października będzie omawiana. Niedawno byłem również na filmie, o którym mam dość mieszane odczucia. 
2. Hobbit - trochę oszukana książka, bo czytałem ją pod koniec sierpnia, w ramach drugiej edycji nocy książkoholików, ale pomyślałem, że może podpiąć się do września. Nie przepadam za tą powieścią, zbyt bardzo fantastyka, za którą nie przepadam. Mam fantastycznego kaca, po tej książce, ale nie tylko po niej.
3. Oddam Ci Słońce - najlepsza książka w tym miesiącu. Świetna, wzruszająca i nieprzewidywalna historia, z końcem, który rozbroił mnie bez reszty. Z resztą, macie już na blogu recenzje - klik.
4. Prawie Jak Gwiazda Rocka - śmieszny fakt, bo w momencie pisania tego posta, jeszcze tej książki nie przeczytałem, ale dzisiaj (dla Was) ją skończę i dopiero podzielę się moimi wrażeniami w recenzji. Póki co śmiechowa, poruszająca i o wiele lepsza od Niezbędnika. Amber, wymiatasz! Bez kitu.

Książki z biblioteki, a właściwie książka z biblioteki, która pojawiła się u mnie w tym miesiącu musi się tu znaleść! 
5. Miecz Przeznaczenia - trochę dziwne, ale to była moja lektura. Właściwie to musieliśmy tylko przeczytać jedno opowiadanie, no ale moja ambitność mnie przerosła i przeczytałem całą książkę. I była średnia do bólu. Pokochałem Yennefer i Ciri, a Jaskier przyprawiał mnie o uśmiech. 

Czas na małe podsumowanie:
Liczba przeczytanych książek: 5
Liczba przeczytanych stron: 1120
Najlepsza książka: Oddam Ci Słońce
Najgorsza książka: Hobbit

Skromne plany na październik!
1. Ender - kontynuacja świetnego Starteru (recenzja również na blogu - klik) która trafiła do mnie w dzień premiery! Jednak, postanowiłem dopiero w tym miesiącu po nią sięgnę. Słyszałem wiele mieszanych opinii, jednak myślę, że się nie zawiodę.
2. Wybacz mi Leonardzie - książka pana Szybkiego, akurat jest jedną z tych nieprzeczytanych na moją półkę. Miałem sięgnąć po nią jeszcze we wrześniu, jednak Amber Appleton bardziej ubiegała się o poznanie jej historii. 

Szczerze, to wiem, że sporo książek trafi do mnie w przyszłym miesiącu, więc z pewnością przeczytam coś więcej niż te dwie powieści. Ale i tak jest skromnie, dwie książeczki to i tak dużo :)


A teraz czas na Blogowe podsumowanie! :))
Co miesiąc chcę urozmaicać podsumowania, o takie blogowe rzeczy, które w tym miesiącu wzrosły albo zmalały. Chyba wiecie o co chodzi, więc przejdźmy dalej.

Liczba wyświetleń: 1115
Komentarze: 75
Nowi obserwatorzy: 21
Liczba postów: 11
Najpopularniejszy post: Liebster Blog Award #1

A więc to byłoby na tyle. Mam nadzieję, że takie podrasowane podsumowania Wam się spodobają, pracowałem nad tym postem trochę, więc to doceńcie i pozostawcie po sobie znak w formie komentarza. Zaczytanego miesiąca Wam życzę! 

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Gratuluję wrześniowego wyniku! Biorąc pod uwagę szkołę pochłaniającą 80% naszego czasu, to naprawdę świetny wynik!
    Jeśli chodzi z kolei o statystyki - średnio interesuję się tymi wszystkimi cyferkami, ale i tak brawo, że ciągle przybywa Ci czytelników. Grunt to się rozwijać ^^

    Ach! I wszystkiego najlepszego z okazji dnia chłopaka! :D

    LimoBooks :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wynik. :) Trzymam kciuki aby udało Ci się przeczytać w Październiku więcej niż te dwie książki :) A ty trzymaj za mnie! :D Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Również przymierzam się do przeczytania 'Oddam Ci słońce' i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie :-)
    Gratuluję wyniku! :-) U mnie niestety wynik trochę niższy, ale szkoła przyszła to wyniki będą coraz niższe :( No co zrobić ;-)

    Zapraszam do mnie na podsumowanie miesiąca :-)
    http://zkrecenzuje.blogspot.com/2015/10/2-wrzesniowy-wrap-up-tbr-pazdziernik.html
    ~ Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń