TOP 6 moich ulubionych bohaterów książowych

14:20

Hej, cześć i czołem! Witam Was w czymś zupełnie nowym na moim blogu, czyli dokładniej Top 6. To będzie taka luźna seria, w której będę przedstawiał Wam książkowe rankingi. Dzisiaj tak na dobry początek pokaże Wam szóstkę moich ulubionych bohaterów książkowych. Zapraszam, chwyćcie herbatkę i post jest dla Was :>

6 miejsce - Christina, "Niezgodna"
Była to jedyna postać, którą polubiłem w całej tej trylogii, nie wiem dlaczego, ale tak po prostu wyszło. Była silna, rezolutna, a przede wszystkim pomocna. Potrafiła pomóc przyjaciołom, a szczególnie im przebaczyć, mimo popełnionych głupstw. Po skończeniu całej trylogii zapałałem wyjątkową sympatią do Christiny i tak wyszło, że stała się jedną z moich ulubionych bohaterek literackich. Nie podoba mi się dobór aktorki do filmu, córka Cinny? To znaczy Lennego Kravitza..

5 miejsce - Newt, "Więzień Labiryntu"
Bez dwóch zdań mój ulubiony strefer. Zdjęcie wyżej w końcu mówi samo za siebie :D Przez całą trylogię uwielbiałem Newta za poczucie humoru i wyczucie sytuacji i za po prostu bycie sobą. No, ale oczywiście Dashner musiał jak zwykle wszystko zepsuć, ale na moim blogu nie ma spoilerów! Chyba według większości fanów Newt jest ulubionym bohaterem, nawiasem - pozdrawiam wszystkich z grupy The Maze Runner Polska na Facebooku! :')

4 miejsce - Jude i Noah, "Oddam Ci Słońce"
Podałem tu dwie osoby, ponieważ nie mogłem się zdecydować czy bardziej lubię Jude, czy Noaha. Oboje byli świetnymi postaciami, bardzo wrażliwymi i przede wszystkim kochający sztukę. Wiele ich różniło i przeszli ogromne przemiany, które zaważyły na końcowych wydarzeniach z książki. Piękne zdjęcie, nawiasem mówiąc. Link do recenzji Oddam Ci Słońce - klik.

3 miejsce - Ron, "Harry Potter"
Mimo, iż czytałem tylko pierwszą część tej prześwietnej serii, Ron spodobał mi się najbardziej! Może to to, że jest rudy, błyskotliwy i niezwykle zabawny :> Jego bracia, również byli tacy śmiechowi. Jego przygody z Hermioną i Harrym były bardzo ekscytujące i czytałem je z otwartą buzią, z zachwytu i z ekscytacji. Nie mogę doczekać się kolejnych części i mam nadzieję, że w mojej bibliotece je znajdę.

2 miejsce - Rhiannon, "Każdego Dnia"
Proszę państwa poznajcie moją książkową dziewczynę. Nie mogło zabraknąć tu postaci z mojej najbardziej ukochanej książki życia - Każdego Dnia. Uwielbiam ją na to, że jest - jak z reklamy Merci, że jesteś tuu! Ale przejdźmy do konkretów. Pokochałem ją za miłość do A, za to, że potrafiła być wyrozumiała wobec niego. Jednak, pod koniec powieści byłem zawiedziony i było mi jej strasznie żal. Jak na zdjęciu wyżej, możemy dostrzec, że Rhiannon ma wiele twarzy, nie ważne tylko jakich. Nie mogę doczekać się premiery Pewnego Dnia, która już za około miesiąc, kto odlicza ze mną? :)

1 miejsce - Katniss Everdeen, "Igrzyska Śmierci"
Tej pani zdecydowanie nie mogło tu zabraknąć. Ukochana, jedyna, najlepsza Katniss. Waleczna, piękna - ja mógł bym tak wymieniać jeszcze z przynajmniej godzinę. W grudniu mija już rok od mojego pierwszego przeczytania całej trylogii, od której zaczęła się ta moja przygoda z czytaniem. Od początkowych stron zakochałem się w tej bohaterce, co tam Gale, co tam Peeta! Potrafiła pokazać wszystkim, że umie być sobą i walczyć za siostrę i przede wszystkim za siebie samą.. 

A, więc to byłoby na tyle. Piszcie jak podoba się Wam taki format postów i miło byłoby zobaczyć propozycje rankingów, które mogę Wam przedstawić. A tymczasem życzę Wam miłego weekendu, a przede wszystkim zaczytanego weekendu :>

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Z Twojego zestawienia znałam tylko Katniss i Rona xD Muszę nadrobić zaległości!
    Leon Zabookowiec

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny dobór ulubionych bohaterów! Mimo że nie wszyscy są moimi ulubionymi, wszystkich darzę przynajmniej niejaką sympatią ;) Mam nadzieję, że za niedługo przeczytasz kolejne cześci HP, bi według mnie to najlepsza seria książek ever. Myślałam, że nie znajdę już lepszej książki niż IŚ i PJ, a tu jednak! Życzę, by w Twojej biblioteczce szybko znalazły się kolejne dzieła Królowej Jo ;)
    Ciepło pozdrawiam :) Johanna Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku! Uwielbiam Newta.. pff.. wcale nie dlatego, że gra go Thomas Brodie-Sangster *.*!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z tego zestawienia znam tylko Katniss i Rona, ale chętnie zapoznałabym się z bohaterami "Więźnia labiryntu", "Niezgodnej" i "Oddam ci słońce". :) A "Harrego Pottera" musisz koniecznie przeczytać resztę. :)

    http://zaczytana-dolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ... jak miło, że ktoś lubi Christinę, bo bardzo często jest ona niedocenianą bohaterką niezgodnej. A po za tym to muszę powiedzieć, że Twój #1 jest idealny :D
    Pozdrawiam, Blondie in Wonderlnd

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się co do Newta. :D Może wszyscy go tak lubią za jego spokój? I bycie klejem. :)

    OdpowiedzUsuń