Przegląd Wakacyjnych Premier

10:00

Witam Was bardzo serdecznie w Przeglądzie książkowych, filmowych i muzycznych Wakacyjnych Premier. Trochę fajnych rzeczy powychodziło w to lato. A, więc cztery książki i po jednym filmie i płycie? Czas zacząć!


Ten jeden dzień - Gayle Forman - 1.07.2015
Życie Allyson jest poukładane, zaplanowane, uporządkowane. Okazuje się jednak, że wystarczy jeden dzień, a wszystko może się zmienić. Ostatniego dnia swoich europejskich wakacji Allyson poznaje Willema, obiecującego młodego aktora i wolnego ducha. Willem rożni się Allyson pod każdym względem. Kiedy jednak namawia ją, aby zmieniła swoje plany i pojechała z nim do Paryża, Allyson się zgadza... Ta spontaniczna, nietypowa dla niej decyzja rozpocznie dzień pełen ryzyka i romansu, wyzwolenia i intymności. Nadchodzące 24 godziny mogą zmienić życie Allyson na dobre...

Communion - Years&Years - 10.07.2015
Years & Years to brytyjskie trio tworzące szeroko pojętą muzykę elektroniczną, opisywaną często jako połączenie electro popu z R&B i elementami house'u z lat 90. Pomimo młodego wieku muzycy pochwalić się mogą już sporym doświadczeniem scenicznym – w 2014 roku występowali na licznych festiwalach i supportowali Sama Smitha. Years & Years zwyciężyli tegoroczną edycję plebiscytu BBC Sound wyłaniającego najbardziej obiecujący talent rozpoczynającego się roku!




Książka Bez Sensu - Alfie Deyes - 15.07.2015
Książka bez sensu to dzieło niezwykle popularnego angielskiego vlogera Alfiego Deyesa. Na swoim kanale YouTube Pointless Blog, subskrybowanym aż przez cztery miliony użytkowników, Alfie zamieszcza zabawne wideorelacje z codziennego życia. Książka bez sensu to zaproszenie, by wziąć udział w kreatywnych rozrywkach Alfiego. Wraz z nim wykonuj zwariowane zadania! Alfie rozpoczął tę książkę, ale dokończysz ją Ty! Książce towarzyszy bezpłatna aplikacja na smartfony i tablety.




Fangirl - Rainbow Rowell - 29.07.2015
Wren i Cath to siostry bliźniaczki „podobne” do siebie jak ogień i woda. Wren chce w życiu spróbować wszystkiego. Lubi imprezować, randkować i poznawać nowych ludzi. Jest fanką nastoletniego czarodzieja Simona Snowa. Wróć! Jest Prawdziwą Fanką, która… ma swoich własnych fanów, bo pisze fanfiki o Simonie.
Gdy bliźniaczki rozpoczynają naukę w college’u, ich drogi się rozchodzą – Wren nie chce już mieszkać z siostrą. Cath musi opuścić swój bezpieczny świat i stawić czoła rzeczywistości. 



Zbuntowana - Film - 20.08.2015
Nastoletnia Beatrice Prior w imię miłości porzuciła uporządkowany świat i teraz, naznaczona piętnem Niezgodnej, musi zmagać się z konsekwencjami swojej decyzji. Podjęta przez nią walka może mieć wpływ nie tylko na jej przyszłość, ale także wstrząsnąć posadami otaczającego świata. O ile oczywiście uda jej się udźwignąć spoczywające na niej brzemię, by w ogarniętym wojną domową świecie zdać niespodziewany i trudny egzamin dojrzałości. A jednocześnie nie utracić tego, na czym zależy jej najbardziej.




Oddam Ci Słońce - Jandy Nelson - 12.08.2015
Jude - Czasem nawet najpiękniejszy świat, w którym wschody słońca trwają cały czas, nie może wynagrodzić doznanych krzywd.
Pełna energii buntowniczka zabiegająca o uwagę matki. Samotna i skrycie romantyczna. Podjęła wiele złych decyzji, których skutki musi ponieść.
Noah - Czasem pragniesz czegoś tak bardzo, że jesteś gotów oddać za to cały świat. Nawet słońce.
Noah jest nieśmiały i delikatny. Skonfliktowany z ojcem, silnie związany z matką. Zakochany w sztuce. Marzy o tym, żeby zostać artystą. Jednak staje się kimś, kim nigdy nie chciał być. 
Kiedyś on i Jude, jego siostra bliźniaczka, byli nierozłączni…

A, więc to byłoby na tyle. Ja osobiście w swoim posiadaniu mam Oddam Ci Słońce i Książke Bez Sensu, a wy? Na następny przegląd zapraszam pod koniec albo października albo listopada. 


Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Widzę, że większość osób w tym roku,a w szczególności w wakacje polubiłam Y&Y :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzależniłem się od tego zespołu! Powstrzymywałem się od zakupu ich płyty i w końcu żałuję, że jej nie kupiłem. Ich album to po prostu coś pięknego :')

      Usuń
  2. Czytałam "Oddam ci słońce" i całkiem pozytywnie mnie zaskoczyło, a przeczytać to bym chciała "Fangirl", chodzi za mną już od dłuższego czasu!
    medycy nie gęsi

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Ten jeden dzień" i jest naprawdę świetny, mam już drugą część i jestem jej bardzo ciekawa :)
    Niedawno kupiłam też "Oddam ci słońce" i po wielu pozytywnych opiniach, będę musiała jak najszybciej się za tę książkę zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju! Jak ja cię uwielbiam! Czytając Twoje recenzje, mam wrażenie jakbym cię znala na wylot! 😂 Wszystko co piszesz (poza niektórymi zdaniami oczywiście xd) zgadza się z tym co ja myślę l! 😂😂 Strasznie chciałabym Cię poznać! Czuje jakbym znalazła mojego brata bliźniaka 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w okładce "Oddam ci słońce"!

    OdpowiedzUsuń