Liebster Blog Award #1

10:00

Witam Was bardzo serdecznie w moim pierwszym Liebster Blog Award na blogu! Pierwszy tydzień w szkole póki co w kość nie daje, ale zobaczymy co będzie dalej. A jak tam u Was? Zostałem nominowany przez Emily z bloga rozczytanyczlowiek.blogspot.com. Bardzo dziękuję i ja również nominuję kilka osób, ale o tym na końcu posta. A więc przejdźmy do tych świetnych pytań ;)


1. Ile (zwykle) czasu dziennie zajmuje Ci czytanie?
Bywają też takie dni, kiedy nie czytam w ogóle, jednak dziennie jeśli mam dużo czasu, potrafię spędzić przy książce od godziny do na przykład trzech. Ale tak godzinka przy książeczce dziennie umila dzień ^^

2. Film na podstawie książki, który okazał się genialny?
No nie wiem czy taki genialny, ale podobała mi się ekranizacja drugiej części trylogii Igrzysk Śmierci - W Pierścieniu Ognia. Była w miare zgodna z powieścią i akurat ta część jest moją ulubioną książkową.

3. Masz do wyboru Super Szybkość, Niewidzialność oraz Wyostrzony Słuch, co wybierasz? Dlaczego?

Wszystkie opcje wydają być się bardzo ciekawe. Muszę od razu odrzucić Wyostrzony Słuch, mój słuch jest jak najbardziej okej i nie chcę go jakkolwiek poprawiać. Wahałbym się nad dwoma pozostałymi opcjami, ale chyba skłoniłbym się do Niewidzialności, bo zawsze chciałem być niewidzialny. Tak o.

4. Po jakiego rodzaju książki sięgasz najczęściej, a jakiego najrzadziej?
Często czytuje powieści typowo młodzieżowe. Lubię także fantastyke, niekoniecznie taką młodzieżową. Najrzadziej sięgam po biografie, które uwielbia mój przyjaciel Kuba, pozdrawiam jeśli czytasz! 

5. Twoje ulubione zespoły muzyczne?
Uwielbiam Years&Years, słucham ich muzyki już od kilku miesięcy i się totalnie zakochałem! No posłuchajcie sobie na przykład Ties, no cudo no :)

6. Jaką jedną książkę poleciłbyś swojej mamie, a jaką tacie?
Mamie na pewno spodobało by się Gwiazd Naszych Wina, Greena. Jest ona pielęgniarką, więc tematy nowotworu nie są jej obce. Bardziej problem mam z tatą. Czyta on głównie książki historyczne, więc Złodziejka Książek chyba powinna mu się spodobać.

7. Wyobraź sobie, że budzisz się na pustyni, a Twoim towarzyszem niedoli jest postać książkowa, której z całego serca nienawidzisz. Kim jest ta osoba? Sądzisz, że doszlibyście do porozumienia?
Z całego serca nienawidzę głównej bohaterki z serii Jutro Johna Marsdena czyli przeklętej Ellie. Mimo, iż przeczytałem tylko pierwszy tom, to właśnie ona wywoływała u mnie mdłości. Może i byśmy się dogadali, choć wątpie.

8. Jak (w dwóch zdaniach) zachęcisz mnie do przeczytania jednej ze swoich ulubionej książek?
Jeśli my spłoniemy - ty spalisz się z nami! Zaskakująca, fenomenalna, pokazująca prawdziwą walkę i hart ducha - Igrzyska Śmierci!

9. Co sądzisz o książkach z kategorii Horror?
Osobiście nie mogę się o nich zbytnio wypowiadać, z tego powodu, iż po prostu póki co żadnej z nich nie przeczytałem. Poluję na Osobliwy Dom Pani Perigree, czy jakoś tak od dłuższego czasu. Na pewno kiedyś w końcu przeczytam.

10. Z jakim bohaterem książkowym najchętniej byś się zaprzyjaźnił? Dlaczego akurat z tą postacią?
Wiele książkowych bohaterów okazało by się świetnymi przyjaciółmi. Na przykład Quentin z Papierowych Miast na pewno byłby dobrym kompanem. Podobnie Ron i Hermiona z Harrego Pottera, w trudnych chwilach zawsze pomogą i pocieszą.

A więc to byłoby na tyle ode mnie. Dziękuje Emily za nominację, pytania były świetne i dobrze się z nimi bawiłem. Nie mogę tak zostawić tego bez przekazania dalej o nie nie!
Ja nominuję:
Bartka z bloga http://bartekbooks.blogspot.com/
Izę z bloga http://isabelczyta.blogspot.com/
oraz Hanię z bloga http://adaline-bookworm.blogspot.com/

Oto Wasze pytania:
1. Para, którą shipujesz ponad życie?
2. Ulubiony czarny charakter?
3. Piosenka, która chodzi Ci po głowie od jakiegoś czasu?
4. Twarda czy miękka oprawa? Dlaczego?
5. Najgorsza powieść, jaką kiedykolwiek przeczytałeś?
6. Jaka, według Ciebie książka powinna zostać lekturą szkolną?
7. Twój ulubiony książkowy cytat?
8. Gdybyś mógł/mogła zostać jednym w bohaterów książkowym, kim byś został/a?
9. Książka kojarząca Ci się w Twoją ulubioną porą roku?
10. Trylogię, pojedyncze książki czy długie serie?


Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Jej, Twój blog jest naprawdę świetny! Śliczna grafika, no i oczywiście treść! Jestem naprawdę oczarowana ;)
    Jeżeli lubisz fanfiction, zapraszam Cię na mojego bloga non-canon-ships-are-better.com. Opisuję na nim losy niekanonicznych paringów. Aktualnie piszę o Dramione, ale w planach mam także Octachel, Hunę oraz wiele innych (być może i Gale z Katniss znajdą swoje miejsce).
    Ciepło pozdrawiam - Johanna Malfoy (może pamiętasz mnie z instagrama xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko przepraszam, ale przez przypadek usunąłem komentarz :c

      Usuń
  3. Ja z kolei bym wybrała super szybkość, obowiązki odstawić na szybko, więcej czasu na czytanie i inne ciekawsze rzeczy! :D
    W końcu jest ktoś, kto jak ja nie czytał jeszcze horroru, już myślałam, że jestem jedyna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne miejsce - będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń