Kulturalna Mapa BOOK TAG

10:00

Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym, tym razem króciutkim Tagu, czyli Kulturalna Mapa BOOK TAG! Zostałem nominowany przez Olę z bloga nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com, za co bardzo dziękuję :> Jako, że jestem synem geografa, a pytania są bardzo ciekawe i związane z podróżowaniem, więc zacznijmy!


Znajdujemy się na północnych krańcach świata. Kto przetrwa mroźną, wieczną zimę?
Jestem pewny, że większość streferów z trylogii Więźnia Labiryntu poradziła by sobie z większym chłodem. Newt, Minho i oczywiście Thomas na pewno przetrwaliby w nowych warunkach. Czekam także na filmową adaptacje drugiej części, czyli Prób Ognia.

A teraz pora na podróż nad szumiące wodospady. Jak sądzisz? Kto mieszka w jaskini pod wodospadem?
Pomyślałem tu od razu o bohaterach serii Jutro Johna Marsdena. Mimo całej tej wojny i tak zeszli do piekła, które skojarzyło mi się z szumiącymi wodospadami. Myślałem ostatnio, żeby wrócić do tej sagi, jak myślicie, warto?

Powoli zbliżamy się do końca podróży. Trafiamy na spotkanie istot fantastycznych. Kto pierwszy rzuca Ci się w oczy przy ognisku?
Kolejne fajne pytanie. Nie czytuję aż tak dużo książek fantasy, ale na pewno pomyślałem o Zgredku z serii o młodym czarodzieju Harrym Potterze. Czytałem ostatnio Hobbita, po którym mam fantastycznego kaca, więc nie wiem kiedy wrócę do tego gatunku.

Ostatni przystanek. Jesteśmy na ziemi, w której teren jest nieodpowiedni, by zostały tu na dłużej jakieś cywilizacje. Kto może tu mieszkać? Kto sobie poradzi w zbudowaniu tymczasowego domu?
Katniss Everdeen to idealny przykład zaradności. Może jeszcze jakby dobrała sobie Peete albo Gale'a wyszła by z tego fajna, jeszcze lepsza historia.

A więc to byłoby na tyle. Ciekawy, luźny TAG i przede wszystkim bardzo króciutki. My widzimy się już niedługo, przygotujcie się na sporą ilość recenzji.


Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. to ze Zgradkiem bylo slodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny TAG! Bardzo ciekawe pytania, a jeszcze ciekawsze odpowiedzi! Pozdrawiam ♥
    helloimbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Tag :D
    Dzisiaj premiera Prób Ognia ^^
    Za niedługo idę do kina :D
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :*
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgredek rządzi!!

    Moje książkowe recenzje: i-love-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń