Wakacyjny Wrap Up + TBR na Wrzesień '15

10:00

Witam Was w podsumowaniu czytelniczym moich wakacji i TBR na wrzesień. Niby w lato ma się tak dużo czasu, ale podczas niego miałem sporo zajęć i czytanie spadło na dalszy plan. Jednak, trochę się tego nazbierało, a więc przejdźmy do samego Wrap Up!



Wakacyjny Wrap Up!
1. Mara Dyer Tajemnica - Tę książke upolowałem w koszu z tanimi książkami i od razu, bez żadnego namysłu wrzuciłem ją do koszyka i naprawdę tego nie żałuje! Powieść była niesamowita, zarazem bardzo tajemnicza i z dobrym humorem. Polecam i nie mogę doczekać się następnych tomów!
2. Cztery - Książka ta trochę się naczekała, zanim ją przeczytałem. Trylogia Niezgodna była bardzo dobra, a ten dodatek dorastał jej do pięt. Przyjemnie było poznać historie Tobiasa, przed tą całą historią.
3. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - Myśl, że wszyscy już czytali serie o młodym czarodzieju trochę dawała mi w kość. Wreszcie zapoznałem się z przygodami Harrego Pottera i bardzo mnie wciągnęło. Filmów nie oglądałem, może to i dobrze. Zasmucił mnie fakt, że w mojej bibliotece nie ma następnych tomów :<
4. Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd - Przyjemna pozycja od Matthew Quicka, nie będę się bardziej rozwodził na temat tej książki, ponieważ na blogu znajduję się recenzja tej powieści. Link do recenzji.
5. Miasto Popiołów - Drugi tom fantastycznej serii pani Clare. Po lekturze Miasta Kości od razu pobiegłem do księgarni po kolejną odsłone sagi. Muszę przyznać, że to była dobra powieść, jednak pierwszy tom o wiele bardziej mi się spodobał. Jednak nie mogę się powstrzymać od zamówienia następnych części!

Nie mogę nie wspomnieć o książkach, które aktualnie nie znajdują się na moich półkach, ale zostały przeze mnie podczas wakacji przeczytane. 
6. Papierowe Miasta - Powieść pożyczyłem mojej koleżance z grupy teatralnej, chyba wybiera się na film, a przecież złota zasada głosi, że najpierw książka, potem film! Spodobała mi się książka Zielonego, jednak film był troszeczkę gorszy. Mogę zapowiedzieć książke czy film z tej powieści, tak w połowie września.
7. Gone Faza Druga: Głód - Zdobycz biblioteczna, ofc. Szczerze? Nigdy więcej już tej serii! Pierwszy tom był jeszcze znośny, ale no drugi mnie bardzo dobijał, nudził i szokował zarazem. Czy tylko ja nie przepadam za Gone? 

TBR na Wrzesień!
1. Oddam Ci Słońce - To książka wprost dla mnie. Jest przecież o rodzeństwie, a ja mam tego mojego małego diabła w postaci mojej dziesięcioletniej siostry. Bardzo czekałem na tą pozycje i nie mogę doczekać się lektury.
2. Hobbit - Czy tylko ja nienawidzę lektur szkolnych? Niestety twór Tolkiena jest jedną z nich. Ogólnie to już go zacząłem, ale nie mam siły go kończyć w najbliższym czasie. Po prostu nie mogę.
3/4. Wybacz Mi Leonardzie i Prawie Jak Gwiazda Rocka - Dwie książki Matthew Quicka, które upolowałem na fenomenalnej promocji na księgarni internetowej Znak. Za niecałe 12 złoty! 

A więc to byłoby na tyle ode mnie. Trochę jednak tych książek przeczytałem w te, naprawdę udane wakacje. Plany na wrzesień oczywiście byłyby trochę większe, gdyby nie fakt, że rok szkolny nas wszystkich goni, a ja idę teraz do II gimnazjum, co znaczy jedno. Projekty edukacyjne, których się po części obawiam. A jak u Was wakacje? Czy tak zaczytane jak u mnie? :>

Pozdrawiam, Kuba z Blue Kuba Books! :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Nie obawiaj się projektów. One są naprawdę bardzo przyjemne!
    Pozdrawiam,
    nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko Ty nienawidzisz lektur :P Z wszystkich dla 2 gim najbardziej przerażają mnie "Krzyżacy". "Miasto popiołów" było genialne z resztą tak jak cała seria DA, ale i tak moim zdaniem najlepsze było "Miasto szkła".
    Pozdrawiam :)
    CynamonKatieBooks

    OdpowiedzUsuń
  3. "Prawie jak gwiazda rocka" czytam obecnie, a "Wybacz mi, Leonardzie" również upolowałam z promocji za 12 złotych. Książka powinna dojść w najbliższych dniach i już nie mogę się doczekać kiedy się za nią zabiorę :) Lektur nie znoszę, ale wyjątkowo "Hobbita" uwielbiam! Pozdrawiam :)
    http://booksbyshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Cztery" czytało się dosyć przyjemnie, ale jak dla mnie, nie było takiego BUM jak w przypadku "Niezgodnej". Pozdrawiam :)
    http://ksiazkowezacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No co ty, Hobbit jest genialny! I trochę szkoda, że jest to lektura - ludzie się wtedy demotywują "skoro to jest do szkoły" zamiast odkryć magię tej książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko!!! Oddałabym wszystko aby mieć jako lekturę "Hobbita" Tolkien jest pisarzem idealnym, ojcem fantastyki!
    Książka "Hobbit" jest najlepszą (zaraz po trylogii "Władca Pierścieni") jego książką.
    Jak można nie lubić, tej książki? :(
    Może spróbuj nie myśleć o niej, jak o lekturze, tylko jak o kolejnej książce z twojej biblioteczki, którą czytasz dla rozrywki, a tą ci mogę zagwarantować przy Tolkienie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ile cudowności ♥
    Mara dyer chciałabym przeczytać strasznie, Harrego Pottera mam zamiar przeczytać całą serię, Niezbędnik obserwatorów gwiazd , miasto popiołów czytałam Dary ♥ jestem aktualnie na Mieście szkła, też mam Hobbita na lekturę ale to dopiero w styczniu xD. Oddam ci słońce Ughhh nie kuś :D
    pozdrawiam świetny blog ;)
    http://www.ksiazkiponadniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń