Social Media BOOK TAG

12:12


Witam Was wszystkich w pierwszym na moim blogu Tagu! Wydaje mi się, że Tagu na sam początek będzie idealny. Wybrałem do tego zabawe o Social Mediach. Zapraszam i nominuję wszystkich, którzy tego Tagu nie wykonali (jest ktoś taki? :D)


Twitter - Ulubiona krótka książka
Jak dla mnie, krótka powieść ma tak od 100 do 200 stron, ale wiele osób może mieć na ten temat inne pojęcie. Moją ulubioną książką jest Świętoszek Moliera. Miałem to jako lekturę w poprzednim roku szkolnym, widziałem także spektakl na podstawie powieści. Bardzo spodobała mi się literatura Moliera, a także czytam troszku dłuższe książki, a więc to przyszło mi pierwsze na myśl.

Facebook - Książka, którą czytał każdy i poczułeś presje, by ją przeczytać
Gwiazd Naszych Wina - tą książkę czytał chyba każdy. I na BookTube o niej huczało i u mnie w szkole był na to totalny szał. Dziewczyny, chłopaki, a nawet nauczycielki to czytały! Nie ukrywam, że nie żałuje lektury powieści Zielonego, gdyż naprawdę mi się ona podobała.

Tumblr - Książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne
Z racji, że czytam raczej książki, które są teraz na fali, nie mogę sobie przypomnieć takowej powieści :(

MySpace - Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie
W moim przypadku jest to Tomek na Wojennej Ścieżce. Książka ta leży na mojej półce, ale sęk w tym, że nie mam pojęcia jak ona się tam znalazła i czy ja ją w ogóle czytałem.

Instagram - Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie\
Przeglądając swojego prywatnego Insta napotkałem na zdjęcie Igrzysk Śmierci. Pamiętam, że dostałem ją na mikołajki klasowe od mojego kolegi Dawida, którego gorąco pozdrawiam. Wspominałem, że trylogia Suzanne Collins jest moją ulubioną? :)

YouTube - Książka, której ekranizacje chciałbyś zobaczyć
Czekam cierpliwie na ekranizacje Mrocznych Umysłów. Coś tam niby było wspominane, że już w 2016 będzie premiera, ale kto to tam wie. Ciekawy jestem jacy aktorzy zagrają Ruby albo świetnego Pulpeta.

GoodReads - Książka, którą polecasz wszystkim
Bez dwóch zdań wszyscy powinni przeczytać Każdego Dnia Davida Levithana. Piękna powieść z wieloma interesującymi wątkami. W sumie już niedługo na blogu pojawi się recenzja tej też powieści.

A więc ja się z Wami żegnam i zapraszam do odwiedzania mojego bloga, już niedługo więcej wpisów :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetne odpowiedzi :D
    Czy ''Mroczne umysły'' są aż tak dobre? Bo wszyscy wokół mnie je wychwalają, a ja jak zaczęłam je rok temu czytać to po 100 stronach przerwałam ;///
    Oczywiście mam zamiar jeszcze w tym roku je nadrobić :D
    Trzymam kciuki w dalszym prowadzeniu bloga i czekam na pierwszą recenzję :))
    Pozdrawiam
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi ;3 Z niecierpliwością czekam na recenzję.
    A jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie.
    Zapraszam!
    pozeraczka-ksiazkow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten TAG jest świetny! :D
    Muszę go w końcu zrobić u siebie, ale jak na razie książek do zrecenzowania mi nie brakuje. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z "Gwiazd naszych wina" miałam prawie to samo. Prawie, bo nie widziałam, żeby nauczyciele ją czytali albo chłopcy w mojej szkole :P :D
    Więc "Każdego dnia" ląduje na półkę "Do przeczytania" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozwolisz, że podbiorę ci ten tag? :3

    OdpowiedzUsuń