Letni Book Haul #1

12:25


Witam Was bardzo serdecznie w Letnim Book Haulu. Będzie się on pojawiał co dwa miesiące, więc na następny będziecie musieli poczekać do końca października. Czy tylko ja mam tak, ze na początku miesiąca mówie sobie, że nie kupie żadnej książki, a kończy się jak kończy? Tym razem jednak trochę się tego nazbierało, więc zacznijmy! :)



Lipcowe Zakupy Bookowe :)
1 i 2 - Książek kreatywnych nigdy za wiele! :) "Nie jedz tej książki" upolowałem w Biedronce za 20 złotych i nie żałuję tego zakupu, bo zadania są bardzo przyjemne. "Książka bez sensu" Alfiego jest świetna! Zrobiłem już sporo zadań, które są kreatywne i wymyślne.
3 - "Hobbita" zakupiłem na stoisku z tanimi książkami we Władysławowie. Jednak taka tania to ona nie była. Prędzej czy później musiałbym ją przeczytać, jest to moja lektura wakacyjna do szkoły.
4 - Tą powieść zamówiłem jeszcze przed premierą w Empiku i naprawdę jestem z niej zadowolony. Mowa tu o "Papierowych Miastach" Pana Zielonego. Byłem także na filmie, może niedługo bardziej podzielę się moimi wrażeniami.
5 - Najlepszy zakup tych wakacji, naprawdę! Za dyszke w koszu z tanimi książkami upolowałem "Marę Dyer Tajemnice". Była to prześwietna książka, którą czytałem na plaży nad morzem i praktycznie nie wchodziłem przez jeden dzień do wody, tylko czytałem ;)

Sierpniowie Booki :)
1 - Najlepsza sierpniowa premiera według mnie. "Oddam Ci Słońce" zapowiada się świetnie i nie mogę doczekać się już września, kiedy przeczytam tę powieść.
2 i 3 - Dwie książki Quicka zakupiłem na promocji na Znaku. Jedna za 11 złoty! Szał! Recenzje "Niezbędnika.." znajdziecie na moim blogu poniżej. Te książki także zostawiam sobie na wrzesień.
4 - Sprzedałem "Mrówańcze" i za to kupiłem sobie pewien klasyk, którego ja jeszcze nie przeczytałem. "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" bardzo mnie wciągnął i jestem jeszcze bardziej wkurzony, z okazji, że w mojej bibliotece nie ma pozostałych tomów.

A Wy co zdobyliście w te wakacje? U mnie było strasznie obficie. Dziewięć książek trafiło na moją półke i nieprędko ją opuści, ba! Nigdy jej nie opuści! :) 

Pozdrawiam, Kuba z Czytam bo Czytam! :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. potter doskonaly wybor :D hmm papierowe miasta moga byc cieakwe...a co do hobbita proboalam dwa razy i nei wyszlo nic dobrego usialabym sprobowac ponownie kiedys ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie, a nawet bardzo ładnie te stosiki wyglądają *-*
    A tak z innej strony tęczy...
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award (http://rozczytanyczlowiek.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-2.html?m=1) i mam nadzieję, że znajdziesz chwilę wolnego czasu i odpowiesz na moje pytania ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    ~Em

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam sobie w te wakacje książki pana Quicka (jeszcze tylko "Prawie jak gwiazda rocka" mi zostało) i "Oddam ci słońce"
    Obserwuję bloga :)
    http://nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wytrzymałam cały sierpień bez kupowania książek (jakiś rekord), ale to chyba tylko dlatego, że w lipcu kupiłam ich stanowczo za dużo ;) jeśli chodzi o Papierowe Miasta to filmu nie widziałam, ale książka mnie nie powaliła, więc na razie odpuszczę sobie ekranizację ;)

    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przeczytałam wszystkie części Pottera orz mam je wszystkie na półce i oczywiście moja ulubiona serie "Jeżycjadę " Malgorzaty Musierwoicz w te wakacje skompletowałam.

    OdpowiedzUsuń